Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Zou je een relatie beginnen waarvan je weet dat hij/ zij verslaaft is?

Gestart door gjk, 2 januari 2010, 12:18:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gjk

Zou jij een relatie beginnen met iemand die verslaaft is aan bijvoorbeeld Alcohol, cocaïne, heroïne, gamen e.d. ?
Heb je hier al ervaring mee?
Wat is de grens voor jou?

Iwan

Ik zou erg voorzichtig zijn om een relatie te beginnen met iemand die verslaafd is, omdat verslaving
veel voorkomt in mijn familie.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

ik zou ook niet zo snel wat beginnen met een meisje die verslaaft is, net als bij iwan komt bij mij in de familie ook helaas vrij veel verslaving voor.

Iwan

Maar of ik helemaal geen relatie zou beginnen met iemand die verslaafd is weet ik niet.
Ik denk het eigenlijk wel, want ik heb in het verleden vaak relaties gehad met vrouwen
die of geestelijke problemen of waar iets anders mee 'mis' was. Ben bang dat dat te
maken heeft met de combinatie dat ze er vaak open over waren en ik misschien het idee had
dat ik ze op de een of andere manier zou kunnen helpen. Ik zou me dus ook heel goed kunnen
voorstellen dat wanneer ik een leuke vrouw treft die verslaafd is dat ik daar dan te luchtig over denk.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Nee liever iet, en helemaal niet als hij ook problemen er bij heeft. Heb genoeg aan mezelf. Gelukig is mijn lief nergens aan verslaafd