Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Vrouwen kunnen niet aftrekken

Gestart door Iwan, 9 februari 2010, 23:31:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vrouwen kunnen niet aftrekken.

Man - Eens
Vrouw - Eens
Man - Oneens
Vrouw - Oneens
Vrouw - Anders, namelijk .....
Man - Anders, namelijk ....

Iwan



Vrouwen kunnen niet aftrekken, dat is een feit.
De grip is altijd te losjes en ze behandelen de tampeloeres
alsof hij het favoriete kristallen eenhoorntje in de kast van haar grootmoeder is.
Kristal is breekbaar, een hompje vlees met zwellichamen en een plasgaatje kan wel tegen een stootje.


Stelling: Vrouwen kunnen niet Aftrekken
Ben je het als man, of als vrouw, eens met deze stelling
of heb je zelf wel eens gemerkt dat toen jij een man aftrok hij het toch niet zo lekker vondt?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Hier zit natuurlijk een kern van waarheid in, persoonlijk ben ik door een vrouw nog nooit echt lekker afgetrokken,
maar ik denk dat het sowieso lekkerder is als je het zelf doet, dus dat het niet zoveel uitmaakt of je door een man
of vrouw wordt afgetrokken.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Ik heb nooit wat te klagen gehad! Dus ik heb oneens gestemd. :D

Iwan

Citaat van: gjk op  9 maart 2010, 22:44:28
Ik heb nooit wat te klagen gehad! Dus ik heb oneens gestemd. :D
Ik ben ook niet gaan klagen, maar vond dat ik het zelf beter kon, al is het natuurlijk spannender als iemand anders het doet.
Ze had ook nogal wat ringen om haar vingers en dat was ook niet echt een fijn gevoel.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Citaat van: Iwan op 20 april 2010, 16:10:36
Citaat van: gjk op  9 maart 2010, 22:44:28
Ik heb nooit wat te klagen gehad! Dus ik heb oneens gestemd. :D
Ik ben ook niet gaan klagen, maar vond dat ik het zelf beter kon, al is het natuurlijk spannender als iemand anders het doet.
Ze had ook nogal wat ringen om haar vingers en dat was ook niet echt een fijn gevoel.

Dat is inderdaad niet altijd fijn met al die ringen. *G

Iwan

En zelf voel je het natuurlijk ook beter aan en je kunt zelf denk ik ook sneller de met je handje op en neer.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

ik ben het oneens, want ik bouw het altijd op, en hoor vaak van de man wel of het wat sneller kan of langzamer

Iwan



Citaat van: gjk op  2 februari 2011, 19:24:19
Citaat van: Iwan op 20 april 2010, 16:10:36
Citaat van: gjk op  9 maart 2010, 22:44:28
Ik heb nooit wat te klagen gehad! Dus ik heb oneens gestemd. :D
Ik ben ook niet gaan klagen, maar vond dat ik het zelf beter kon, al is het natuurlijk spannender als iemand anders het doet.
Ze had ook nogal wat ringen om haar vingers en dat was ook niet echt een fijn gevoel.

Dat is inderdaad niet altijd fijn met al die ringen. *G
Zonder ringen is inderdaad lekkerder.... Een ex van mij kon wel lekker aftrekken, al deed ze het bijna nooit.
Wanneer we samen in bad zaten wilde ze nog wel eens mijn geslachtsdeel ter hand nemen, kwam er niet klaar door,
maar het was wel heerlijk ontspannend. Het is sowieso lekkerder wanneer je penis nat en glad is om dan afgetrokken
te worden, dus in bad is dan ideaal.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."