Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

1 op 4 dertigers heeft nog nooit seks gehad

Gestart door Iwan, 16 februari 2010, 15:07:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Citaat van: HLN.be
1 op 4 dertigers heeft nog nooit seks gehad

Meer dan een vierde van alle 35-plussers beweert nog nooit seks te hebben gehad.
Volgens Britse seksuologen voelen vrouwen te veel druk op hun seksleven.
Dit maakt dat ze hun eigen seksleven onderschatten.

Verwachtingen
Frequente seks lijkt de norm. De wilde verhalen van celebs lijken echter verre van de realiteit.
"Deze mediastories leiden tot overdreven verwachtingen, zo moet iedereen het drie tot vier keer per week doen",
stelt seksuologe Paula Hall naar aanleiding van het Brits onderzoek. "Elk ander gedrag lijkt abnormaal.
Dit maakt dat vrouwen hun eigen seksleven onderschatten. Zo stellen er heel wat dat ze nooit seks hebben,
terwijl dat allicht occassioneel wel het geval is
".

Hormonen
Het onderzoek, uitgevoerd door een Britse tv-kanaal, toont eveneens aan dat hormonen
een serieuze invloed hebben op het vrouwelijk gedrag. Tijdens de menstruatie geeft 35 procent toe
gewelddadige neigingen te voelen, tegenover zichzelf of anderen. 42 procent heeft eveneens al hulp gezocht
voor depressie of overweegt het te doen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Tyz

 :o

Ernstig als dat serieus (ook in Nederland) zo is.

Iwan

De cijfers, (1 op de 4) lijkt me een beetje aan de hoge kant, kan me niet voorstellen dat die cijfers kloppen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Citaat van: Iwan op  9 maart 2010, 15:43:41
De cijfers, (1 op de 4) lijkt me een beetje aan de hoge kant, kan me niet voorstellen dat die cijfers kloppen.

daar twijfel ik ook wel een beetje aan, ik kan het me niet voorstellen.

Iwan

Ik was ook tamelijk laat met mijn eerste seksuele escapades en nu ik een dertiger ben heb ik relatief weinig seks,
maar kan me maar moeilijk voorstellen dat je, wanneer je er open voor staat, voor je dertigste geen seks hebt gehad.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

Die aantallen lijkt me sterk maar vergeet niet dat binnen meerdere geloofsgemeenschappen er geen sex voor het huwelijk is, je hebt nog types er tussen zitten waarbij ik het geen wonder vindt zou ik ook gillend voor wegrennen te erg op zoek

Iwan



Citaat van: Goitske op  1 oktober 2012, 13:25:28
Die aantallen lijkt me sterk maar vergeet niet dat binnen meerdere geloofsgemeenschappen er geen sex voor het huwelijk is,
je hebt nog types er tussen zitten waarbij ik het geen wonder vindt zou ik ook gillend voor wegrennen te erg op zoek.
Wat betreft de geloofsgemeenschappen die geen seks voor het huwelijk hebben/willen,
volgens mij trouwen de aanhangers van die geloofsgemeenschappen juist erg vroeg/jong vergeleken bij anderen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Ik ken er wel een paar die 30 of ouder zijn en nog nooit seks hebben gehad....
Maar 1 op 4 lijkt me wel heel veel!  :o

Iwan

Citaat van: Kim op 27 augustus 2013, 14:50:36
Ik ken er wel een paar die 30 of ouder zijn en nog nooit seks hebben gehad....
Maar 1 op 4 lijkt me wel heel veel!  :o
Zijn dat meneers of mevrouws? (ik heb het idee dat meneers vaker maagd zijn op hogere leeftijd)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim


Iwan



Citaat van: Kim op 27 augustus 2013, 14:55:31
1 vrouw en 3 mannen  ;)
Kun je ze niet met elkaar op een date sturen, misschien dat de mevrouw een van de meneers leuk vind,
en als je mazzel hebben vinden de overige meneers elkander ook leuk!   ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."