Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wat sexy is bij vrouwen, maar afstotelijk bij mannen

Gestart door Iwan, 11 juni 2010, 12:32:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: Nina.be
Wat sexy is bij vrouwen, maar afstotelijk bij mannen

Sommige dingen zijn enkel sexy als een bepaald geslacht dit doet.
Vrouwen en mannen zijn compleet anders: zij zijn sensueel en zacht en mannen eerder bruut.
Daarom bestaan er tal van verleidingstrucs waar dames mee wegkomen, maar die heren niet eens moeten proberen.

1. Ruiken aan gedragen kledij
Vrouwen raken opgewonden door de geur van mannen. Hij mag ruiken aan onze t-shirts of kussensloop,
maar onze gedragen slipjes zijn echter uit den boze. Dit geeft het idee dat je een pervert bent.

2. Hijgen
Vrouwen die zwaar ademen tijdens het praten is sexy, zeker wanneer je iets in het oor van een man fluistert.
Doet iemand van het mannelijke geslacht dit, dan maakt het van hem een mislukte crimineel die mysterieus wil klinken.

3. Sexy gebaren
Veel vrouwen houden er van het hoofd van hun partner gek te maken in publiek. Ze likken dan stiekem aan hun lippen
of tonen sutbiel hun slipje wanneer ze een rok dragen. Een man die gelijkaardige dingen doet, mist zijn doel volledig.

4. Verzorging
Een verzorgde vrouw lichtjes ingesmeerd met bodylotion en volledig onthaard is sexy.
Een man die hetzelfde doet lijkt te verwijfd en simpelweg bizar.

5. Elkaars kleren dragen
Bijna alle mannen zijn het ermee eens: een vrouw die 's ochtends in zijn hemd of boxershort rondloopt is opwindend.
Vrouwen lopen echter zo snel mogelijk weg wanneer ze een man ziet in haar topje en string. Het is ook geen goed idee
als heer je partner te verrassen door over je poedelnaakte lichaam enkel een lange mantel te dragen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Tamelijk voor de hand liggende voorbeelden, maar ze klopten daarom niet minder.
Je zou je toch doodschrikken als je vrouw bent en 's avonds als je thuis komt ligt jouw man
op jullie bed te glimmen van de lotion en in jouw slipje op je te wachten.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Zou inderdaad niet zo'n prettig gezicht zijn. ;D

carola

ik zou in de lach schieten, en vragen wat de bedoeling is