Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

versier cursus

Gestart door michael, 28 juni 2010, 07:41:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

michael

ik heb deze gedownlaod
om de tijd zet ik er een nieuwe op

welke fouten maak je?

Ik behandel er enkele vragen van mannen die ik binnenkreeg.Deze editie bijv: "ze twijfelt, wat nu? / ze is pas singleen ik wil haar verleiden, hoe doe ik dat?..." En hier is je eerste artikel: Ken je dat, dat een vrouw je vertelt: "waarom kunnen we geenvrienden zijn?" of "ik zie je als een vriend en voel me niet tot jeaangetrokken". Heb je je al eens machteloos gevoeld, omdat je 'versierkrachten' nietwerkten, terwijl ze wel aangetrokken is tot die bad boy loser? Ik had daar vroeger veel last van. Als ik dan al es een vriendin had,dan was het omdat ik haar 'overtuigde'. Met woorden. Mjah. Omdat ik het verkeerde deed, creëerde ik geen echte aantrekkingskracht,waardoor ik meteen in de 'vriend' categorie viel. In feite wasik gewoon hun vriendin, niets meer. Pas op, misschien heb jij wel wat nodig is en heb je geen moeite omvrouwen te versieren, maar ligt je probleem vooral bij het behoudenvan een vrouw. Wel, ook dat zal ik de komende weken en maandenverder uitwerken, zodat je jezelf snel zal herkennen in desituaties die ik zal beschrijven. Als je iets met de info die ik je stuur doet, dan gaat je kijk opverleiden en versieren grondig veranderen. Ik beschouw het een beetje als Neo in de Matrix. Ken je die scene,wanneer hij overal computercode ziet en "the matrix" ziet enbegrijpt?  Binnen enkele maanden ga je elke actie en reactie van een vrouwbegrijpen. Waardoor je een stap voor bent op andere mannen en deoude jij.   DE ZAKEN DIE JE NIET MAG DOEN BIJ EEN VROUW:(en de fouten die ik vroeger zelf keer op keer maakte) 1- Te lief zijnJe kent dat wel, die Hollywoodfilms waar de man lief is, de vrouwdaardoor volledig voor hem valt en alles perfect verloopt.Natuurlijk las je ook in menig mannen en/of vrouwenblad wat vrouwenbelangrijk vinden in een man:- hij mag wat verlegen zijn- hij moet grappig zijn- hij moet lief zijn Apekool natuurlijk, wat dat verlegen en lief zijn betreft. Hoeveelkeer is de vrouw waar je achter liep plots met een bad boy geëindigdi.p.v. met jou? Hoeveel keer is het je overkomen dat je een prachtvrouw aan de haakslaat, zij overduidelijk iets voor je voelt, jij lief begint tezijn voor haar en zij zachtjes aan je steeds minder vastneemt, wilafspreken... en uiteindelijk voorstelt om gewoon vrienden te zijn? Jeps. Allemaal omdat je te lief was. Pas op, ik beweer hier niet dat je stout moet zijn tegen een vrouw.Wat ik wél bedoel komt er in een volgende mailing aan.  2- Vertellen dat je haar graag ziet Want als jij het eerst zegt, of te veel, dan reageert ze eerst zeerpositief...enkel om zich nadien af te vragen waarom ze je mindergraag ziet... Bekijk het als een dame blanche. Iedere vrouw eet graag een ijsje,maar hoe graag ze het ook heeft, nadien voelt ze zich er slechterdoor. Ze wil er naar hunkeren dat je het haar vertelt, ze wil er op azen.En als je het haar dan te snel geeft, waarom zou ze dan noghunkeren, of m.a.w. tot jou aangetrokken zijn?   3- Haar op een voetstuk plaatsen Dit gebeurt ook maar al te veel. Misschien niet vanaf het begin,maar na een tijdje begin je haar op een voetstuk te plaatsen. Jevindt haar m.a.w. té belangrijk. Je doet alles voor haar, je wordthaar slaafje. Je laat haar altijd kiezen, doet steedsmeteen alles wat ze vraagt etc. En pas op, opnieuw, dit zijn fouten die ik vroeger zelf keer op keer maakte. Ik was er een echte king in ;-) Ze ligt bijv. naast je in bed of in de zetel en zegt: "ik hebhonger", waarop jij meteen vraagt wat ze wil en of je iets kan gaanhalen. Je kent dat misschien wel. Opnieuw, iets zeer slecht. Soms test eenvrouw je zelf op dit vlak, en hoopt ze dat je "neen" zegt en eensiets niet voor haar doet. Tot haar spijt moet ze vaststellen dat jeze zo ver kan duwen als ze wil... je loopt toch niet weg. 4- Haar teveel complimenten geven Deze is vooral tijdens de versierfase een grote no-no. Iedereaantrekkelijke vrouw is het gewoon vanaf haar 16e door iedere manen jongen gecomplimenteerd te worden. "wat een mooie ogen heb je, je bent zo mooi, ...". Als jij dan eencompliment geeft plaats je je meteen in de categorie van anderemannen die haar niets doen.  Ze wil zich afvragen of jij haar wel mooi vindt, ze wil zichafvragen waarom jij geen complimenten geeft. Als je je echt niet kan inhouden, geef dan een compliment over ietsdat ze aan heeft, niet over haar lichaam. Misschien een raar vergelijk trouwens, maar als je in de buurt vaneen kat bent (die verschrikkelijk veel op vrouwen lijken quagedrag) en je wil haar gaan aaien, dan loopt ze misschien weg. Aaije niet (of geef je dus geen compliment) dan komt ze rond je benenlopen om aandacht te krijgen. Geef je het haar dan plots, dan looptze opnieuw weg want ze heeft waar ze naar hunkerde...  5- Haar volgen Soms zie ik van die koppeltjes waarbij het duidelijk is dat devrouw de leiding heeft. Ze loopt voor de man een restaurant binnen,ze kiest de tafel,... in de supermarkt kiest zij waar ze loopt, deman volgt als een hondje. Zij moet jou volgen! Meer nog, ze wil jou eigenlijk volgen. Vrouwenwillen naar je kunnen opkijken, willen dat jij zegt: "vanavond gaanwe eten bij de Italiaan" ipv: "schatje, waar zou jij graag gaaneten vanavond?". Vrouwen beslissen niet graag, en willen zich beschermd voelen dooreen echte man die dat allemaal voor hen doet. Opgelet, ik spreek hier enkel over romantische relaties. Opprofessioneel vlak zijn vrouwen echt de gelijke van een man enwillen ze dat ook zijn! 6- Haar goedkeuring zoeken Last but not least... Wanneer ik naar een datingprogramma op TVkijk word ik misselijk wanneer ik zinnen hoor als: - Ben je je aan het amuseren?- Wat denk je van mij?- Mag ik je kussen?- Zie je me nog graag?- Vind je m'n kleren tof?- Ben ik je type?- Heb je een toffe avond?- Mag ik je hand vastnemen? Komaan zeg. Die mannen zijn een zwakke spons wanneer wannneer ze zichzo opstellen. (en pas op, tot m'n 20e was ik zelf zo'n spons!). Zelf al was eraantrekkingskracht tussen hen twee, als je zo'n vragen steltdaalt die zienderogen. Een echte man zit niet in met wat zij denkt. Een echte man IS haartype, hij WEET dat en moet het niet vragen. Een echte man amuseertzich en als dat niet zo is voor haar, spijtig dan. Een echte manWEET dat ze hem nog graag ziet. Net omdat hij al de eerdere foutenal niet maakt en ook weet dat hij haar meteen dumpt de dag dat zehem niet meer graag ziet. Voel je een beetje aan waar ik naartoe wil? Ik wil ervoor zorgendat je een echte, aantrekkelijke man bent. Hoe je er ook uitziet.Want vergis je niet, hoewel uiterlijk zeker meespeelt bij eenselectie door vrouwen staat het zeker niet op de hoogste plaats. Jekarakter staat op nummer 1! En dat karakter houdt niet in dat je lief moet zijn e.d.. Neen, jemoet je zelfzeker gedragen als een echte vent die weet wat hij wilin het leven, die wegloopt wanneer ze hem teveel in de verkeerderichting duwt, wiens aandacht verdiend moet worden enzomeer.

michael

wat je niet mag vertellen

Het onderwerp van vandaag werd al kort aangehaald in de vorigenieuwsbrief. Vandaag werk ik het verder uit. Lees even mee en ga na of je jezelf in het volgende herkent. John is verliefd op Nathalie. Ze zijn al enige tijd vrienden enJohn denkt plotseling de oplossing gevonden te hebben voor zijnprobleem. Hij wil overschakelen naar een relatie en zag in enkeleHollywood films dat je gewoon aan een vrouw moet vertellen wat jevoor haar voelt. Als je dat doet, denkt John, dan springt ze in je armen en zal zeje passioneel kussen. En, als ik niets doe heb ik niets. Ik moethet gewoon vertellen, beredeneert John. Ik heb 50% kans op een jaen/of een neen. Ik heb niets te verliezen. John: "Nathalie, ik zou graag meer dan vrienden zijn. Ik ben al eenhele tijd verliefd op je en kan het niet meer tegenhouden. Ik denkdat je de vrouw van mijn dromen bent..."Nathalie: "wow, bedankt voor het compliment. Maar ik wil onzevriendschap niet op het spel zetten. Ik zie je als m'n bestevriend, maar niet als meer. Pas op John, je bent een hele lieve enleuke jongen en ik ben er zeker van dat je de juiste zal tegenkomenhoor'"John: "ah eh, ok. Fijn, dan zijn we gewoon vrienden.... snik..." De komende dagen valt het John op dat telkens hij met Nathalie wilafspreken, ze een excuus vindt. Het gaat slecht met haar parkiet ende ene dag is zijn zicht niet in orde, de andere dag vliegt hijniet hoe het moet en gisteren floot hij zelf vals. Genoeg redenenom niet af te spreken natuurlijk. "The End" Natuurlijk, moest het er zo aan toe gaan in Hollywood, dan zou ergeen vrouw meer naar een film gaan zien. Om één of andere reden denken zeer veel mannen dat je extra liefdevan een vrouw krijgt wanneer je haar je gevoelens toevertrouwt. Jetoont daarmee immers dat je gevoelig bent, en elke vrouw wil eengevoelige man. Toch? Fout natuurlijk. Denk aan mijn dame blanche voorbeeld van de vorigekeer. Vanaf nu het Dame Blanche effect genoemd. De dame blanchesmaakt haar op het moment dat ze het eet, enkel om haar nadien eenzware maag en slecht gevoel te geven. John maakt hier enkele cruciale fouten.  De kans is helemaal niet 50% dat ze ja of neen zal zeggen. Eens jeals man je gevoelens opbiecht, alvorens er een eerste kus of sterkegevoelens van haar kant waren, is je kans 1% of zelfs 0% dat hetgoed afloopt. Vrouwen willen geen man die plots alles opbiecht. Zij wil zichafvragen of je haar graag ziet of niet, of je zal bellen of niet,etc. En als je dat plotseling allemaal vertelt neem je elk deeltjemysterie en uitdaging weg. Aantrekkingskracht moet je bij een vrouw meteen opwekken trouwens.Eens je haar enkele maanden kent en er nog niets gebeurd is mag jehet vergeten. Dan beschouwt ze je gewoon als vriend. En als je dannog gevoelens gaat tonen, dan loopt ze zeker weg. Jaikes, denkt ze dan. Ongeacht welke leeftijd de vrouw in kwestieheeft. Je kan geen vrouw verliefd maken door haar over jouw gevoelens tevertellen. In de wiskundige formule die ze gebruikt om haar eigen gevoelens temeten, zit jouw gevoel NIET. Wat haar interesseert is in hoeverrezij JOU graag ziet, hoe graag jij haar ziet speelt daar niet in mee. Beeld je eens een echte man in. De James Bond van de jaren 70,Steve McQueen in The Thomas Crown affair etc. Zou dat type man (diede vrouwen bij bosjes kan doen vallen) over zijn gevoelens praten? Neen hoor. Over je gevoelens praat je kort wanneer je haar tenhuwelijk vraagt. Verder nooit meer. TOON je gevoelens (eens derelatie uitgebouwd is) door haar goed te behandelen en af en toeiets speciaal te doen. Maar spreek er niet over. En er zijn nog zaken die je niet mag doen, en zaken die je best weldoet ook natuurlijk. Daar heb ik het een volgende keer over. Ik wil afsluiten met te melden dat ik alle fouten die ik hieropnoem natuurlijk ook zelf maakte, en het is pas na jarenlangestudie van succesvolle versierders én na het interviewen van velevrouwen dat ik deze zaken eindelijk zag. Dat de mist voor m'n ogenverdween. Als je je herkent in John en af en toe zo'n fout durft te maken,dan is het tijd dat je daar wat aan doet, zodat je meer succes kanhebben met vrouwen. Net om zo'n zaken aan te pakken stelde ikhet audioprogramma op.Als je meer wil weten over het audioprogramma, surf dan naarhttp://www.versiercursus.com/programma.php

michael

acties vs woorden

Eén van m'n mentors op dating vlak zat naast me in een bar inHollywood. Het was de zomer van 2004 en ik had er net enkelegeslaagde pick ups op zitten. "NGeurt", zei hij (wat klinkt m'n naam toch tof in 't Engels), "themost important thing to remember is you should always look at heractions and never listen to her words." Dat is een waarheid als een koe, wanneer je erover nadenkt. Let opde acties, niet op de woorden. Die zin blijft tot op vandaag dé belangrijkste die ik leerde, enhij geldt zeker niet alleen in de datingwereld. Laten we even enkele voorbeelden bekijken: "Ik vind je een hele leuke en mooie man, maar ik wil onzevriendschap niet op het spel zetten omdat ik je zo graag zie"... Wanneer je iets gelijkaardig voor de eerste keer hoort geloof jehet misschien. Maar haar acties spreken de woorden tegen. Iemanddie je graag ziet neemt je vast en kust je. Maar het kan zeker ook omgekeerd. Zoals de vrouw die me ooittijdens een tweede date zei: "je weet toch dat ik enkel vriendenwil zijn he?", waarop ik zei "ok, bedankt voor de info, dan ben iker vandoor", waarna ze in m'n armen vloog. Merk op dat ze bij dit laatste me gewoon aan het testen was en ikmeteen aantoonde dat ik haar echt niet zo belangrijk vond dat ikzou gaan smeken. Ik was ooit bevriend met een vrouw die zou gaan trouwen. Om één ofandere reden werd ze toch verliefd op een andere man. Haar verloofdemerkte de dalende interesse in hem en vroeg haar op een dag: "jeziet me toch nog graag en je hebt toch geen ander he?" waarop zehem geruststelde dat hij de ware was...terwijl ze die dag nogontelbare smsjes naar die andere gestuurd had. Een woord heeft weinig waarde. Tegen iemand zeggen dat je van haar houdt is makkelijk. Beeld jeeen lelijke dame in. Beeld je dan in dat je haar vertelt dat je vanhaar houdt.  Viel nog mee, niet? Beeld je nu in dat je haar toont dat je van haar houdt. Jah, dan wordt het moeilijker. Acties zijn moeilijker dan woorden en net daarom zijn ze veel meerte vertrouwen. Neem even de tijd en denk eens aan de inconsistenties die je zelfal ontdekte tussen haar woorden en haar acties. Onzekere mannen vragen graag zaken als: "je ziet me toch nog graaghe" of iets wat er op lijkt. Wanneer haar antwoord dan "ja" is zijnze volledig gerustgesteld. Fout natuurlijk. Of ken je het dat een vriendin waar je wel wat voor voelt je overhaar lief vertelt. Ze heeft het dan vooral over wat ze er niet leukaan vindt, dat ze kwaad is omdat hij haar door dit of datteleurstelde en dat ze echt niet snapt waarom ze er bij blijft etc. Ken je dat? Waarom blijft ze er dan bij in feite? Omdat haar woorden niets betekenen, haar acties wel. In ditspecieke geval ben jij gewoon de uitlaatklep, de psychotherapeutdie ze kan gebruiken. De redenen die ze dan aanhaalt zijn eigenlijkde redenen waarom ze er zo verliefd op is. "hij zegt me nooit dat hij me graag ziet""hij is weer weg met z'n vrienden"... Ze beseft het niet, maar net daardoor blijft hij die uitdagingwaardoor ze er zo zot van is. Terwijl de mr nice guy bij zichzelfdenkt: "kies mij, kies mij! Ik ben veel liever voor je en zou jezeker zeggen dat ik je graag zie. En m'n vrienden, waarom zou ikdaar bij willen zijn als ik jou heb?". Concreet wil ik aantonen dat je echt op de acties moet letten en dewoorden letterlijk het ene oor in en het andere oor uit moet latengaan. Zo ben je veel minder teleurgesteld én wordt het makkelijkerom het spel, the matrix, te zien. De woorden zijn niets meer dan de mist die errond hangt. Moest je weten hoe diep ik bij die zowat 1000 vrouwen moest gravenvooraleer ik tijdens mijn interviews voorbij al die mist raakte eneindelijk op de botte waarheid stootte. Iets wat hier nauw mee samenhangt is vrouwentaal. Dingen die zezeggen die eigenlijk iets anders betekenen. In het programma heb ik het daar uitgebreid over, maar in devolgende nieuwsbrief lift ik alvast een tipje van de sluier. Ben je ondertussen trouwens reeds met sessies 1 tot 5 bezig die jeop http://www.versiercursus.com/programma.php kan vinden?  Ik hoop het. Ze zijn een hele stap dichter tot meer succes bij devrouwen. En niet alleen voor het versieren, maar vooral ook voorhet behouden van een vrouw.

gjk

Versiercursus heb ik niet nodig, ik word meestal versierd! :D

carola

ik laat me vaak versieren, ben benieuwd wat een jongen als versiertruc gebruikt

Iwan

Ik ben niet zo'n versierder, dus wat dat betreft zou een cursus misschien wel wat voor mij zijn.  ;D
Dan zou ik misschien kunnen leren mezelf wat meer te laten gaan en mezelf niet zo in te houden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."