Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Je vriend/vriendin vindt zichzelf.....

Gestart door Margje, 3 september 2010, 14:45:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Margje

Stel voor je hebt een partner en deze vindt zichzelf enorm aantrekkelijk en verkondigd dit dan ook regelmatig of stelt bijvoorbeeld regelmatig de vraag of je ooit zo een aantrekkelijke partner hebt gehad. Wat doe je in dit geval?

Iwan

Ik zou denk ik iets oppervlakkigs zeggen als dat schoonheid voor iedereen anders is,
dat wat de een aantrekkelijk vind de ander niet aantrekkelijk vindt.
Ik zou in elk geval niet zeggen dat ik haar niet aantrekkelijk zou vinden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Linda2009

er op aanspreken dat ik t prima vind dat hij zichzelf het einde vind, maar dat ik t over dreven vind dat ie dat aan heel de wereld verkondigd...

Iwan

Ik zou het wel erg irritant vinden, denk ook wel dat het voor mij een reden zou zijn om de relatie te beëindigen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

als mijn vriend dat de hele tijd zou vragen aan mij of ik eerst ook aantrekkelijke mannen heb gehad, dan zeg ik hem hoe ik daar over denk, en als hij beter kan krijgen dan kan die gaan, wandt wil niet de hele tijd de zelfde vraag horen

Iwan

Ik heb, lang geleden, heel kort een vriendin gehad die zichzelf enorm aantrekkelijk vond.
Als we op een terrasje zaten ging zij altijd zitten ouwehoeren over dat mannen zoveel naar haar keken.
(ik vond haar eigenlijk niet zo heel aantrekkelijk)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

Ik zou hem vierkant uit lachen en zeggen dat ie normaal moet doen :) Gelukkig heeft ie hier geen last van!