Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Wat zou jij doen?

Gestart door Iwan, 1 november 2010, 16:48:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Wanneer je een goede relatie hebt, maar je partner wil het liefste emigreren naar het land
waar hij/zij zijn hart aan heeft verloren zou je dan meegaan of zou je blijven in het land waar je woont?

Zou jij voor een partner je land, je vrienden en je familie achterlaten?

Zou jij voor een relatie naar het buitenland verhuizen?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Dat ligt er helemaal aan of hij verknocht is aan het buitenland of aan een bepaalde streek/land. Als het niet een bepaalde streek is, maar alleen het wegwillen uit Nederland, dan vind ik dat heel wat anders en daar zou ik meer moeite mee hebben.
Als iemand verknocht is aan een bepaald gebied en daar graag heenwil, tsja dan zou het er van afhangen. Wat wil hij/zij daar gaan doen, wat doet hij/zij ervoor om dat realiseerbaar te maken, wil ik daar zelf naar toe, wat kan ik daar met mijn leven enz.
Ik zou bijv nooit meegaan naar een land waar eventuele dochters die ik ooit zou kunnen krijgen geen leven kunnen hebben ivm de normen en waarden in dat land.

Iwan

Voor mij zou het aan het land liggen waar mijn partner zo graag heen wil,
maar ik denk dat de kans groot zou zijn dat ik in Nederland zou blijven.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Ik zou denk ik niet zo gauw mee gaan, ik heb hier een goede vaste baan en ik heb hier al mijn vrienden en familieleden. Ik hoop in ieder geval dat ik haar kan overtuigen om ook gewoon in Nederland te blijven, wil ze dat niet dan houd de relatie op.

carola

nee, want ga niet zo maar na een vreemd land, je weet wat je hier in nederland heb, en stel het gaat uit moet er weer zo veel geregeld worden, dus als hij het dan niet accepteert dat ik niet mee ga, dan is het beter dat het dan uit gaat

Iwan



Citaat van: carola op 25 september 2011, 17:15:39
nee, want ga niet zo maar na een vreemd land, je weet wat je hier in nederland heb, en stel het gaat uit moet er weer zoveel
geregeld worden, dus als hij het dan niet accepteert dat ik niet mee ga, dan is het beter dat het dan uit gaat
Ook wanneer je al langer een relatie hebt met iemand?
BV als GJ thuis zou komen morgen met het nieuws dat hij een hele goede baan in het buitenland heeft aangeboden gekregen
en het eigenlijk wel ziet zitten.... Zou jij dan je relatie verbreken als hij toch voor de baan zou gaan?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."