Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Familie van je ex

Gestart door Iwan, 7 december 2010, 17:37:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Toen je nog een relatie had kon je erg goed overweg met zijn/haar ouders/broers/zusjes en andere familieleden.

Zou je, of heb je nog, contact met de familie van je ex hebben als je relatie al voorbij zou zijn?
Waarom wel/Waarom niet?

Kon jij goed overweg met de familie van je ex (je schoonfamilie)
en heb je nog contact met je ex-schoonfamilie?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik had nooit echt langdurige relaties en had dus eigenlijk ook nooit echt contact met de familie van mijn,
dus nadat de 'relaties' op de klippen liepen heb ik nadien ook geen contact met de familie van mijn ex(en) gehouden.
Als je niet echt een lange relatie hebt en je hebt geen kinderen samen dan is dat denk ik ook wel logisch
dat je geen contact blijft onderhouden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Met familie van exen heb ik geen contact, maar ben nog wel goed bevriend met 2 exen.

Iwan

Met de familie van mijn laatste ex heb ik geen contact meer, maar dat had ik tijdens de relatie ook al niet.
Ik werd nog wel begroet, maar verder heb ik nooit een woord gewisseld met haar moeder...
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

nee heb geen contatct meer met zijn familie, gelijk toen het uit ging niet meer. Als ik mijn ex of zijn familie tegen kom groet ik ze maar voor de rest hoeft het ook niet meer te zijn zoals bijv contact