Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Wil je alles weten over je partners sex verleden?

Gestart door Iwan, 18 december 2010, 22:09:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wil je alles weten over je partners sex verleden?

Ja, ik zou alles willen weten.  (wie/waarom/wanneer/hoe/hoevaak)
Ik zou wel grote lijnen willen weten, zoals met wie, maar de details niet.
Ik zou het niet erg vinden als het ter sprake kwam, maar zou het niet zelf vragen.
Nee, ik wil dat allemaal niet weten.

Iwan



Als je een partner hebt dan zijn jullie waarschijnlijk niets elkanders eerste en enige,
zou jij alles willen weten over jouw partners seksverleden of is dat een afgesloten
hoofdstuk en telt voor jou alleen dat jij nu samen bent met je partner?



lees ook: Dingen die je vrouw niet hoeft te weten
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Ik zou het wel in grote lijnen willen weten maar niet tot in detail.

Iwan

Ik hoef dat allemaal niet te weten, maar als het tersprake komt vind ik het niet erg, maar ik zou er zelf niet naar vragen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

nee hoef ik niet te wete alle details ik zou wel benieuwd zijn wat hij zoal lekker vind om te doen. Maar niet wat zijn ex altijd bij hem deed

Margje

Ik zou het wel willen weten, gewoon in grote lijnen maar het is niet hoogstnoodzakelijk dat ik het weet...Ik zou er best zelf weleens naar kunnen vragen maar het is ook goed als het op een gegeven moment gewoon ter sprake komt.....Zo niet...dan niet...maar ja :)

Iwan

Ik zou denk ik ook niet willen weten met wie mijn partner het allemaal gedaan heeft,
althans als ik die persoon  of personen zou kennen. Ook als mijn partner het ooit gedaan
zou hebben met iemand die een stuk ouder dan haar was zou ik het niet willen weten,
dat is voor mij een enorme afknapper.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."