Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Lengte partner

Gestart door Iwan, 21 mei 2011, 21:36:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ik vind het niet erg als mijn partner langer is dan ik ben.

Vrouw, eens.......
3 (60%)
Man, eens.......
2 (40%)
Vrouw, oneens.....
0 (0%)
Man, oneens.......
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 5

Iwan



Is het voor jou een bezwaar als je partner langer is dan jij bent?
Waarom wel/Waarom niet?

Hoelang ben jij, hoelang is jouw partner?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik zou het niet erg vinden als mijn partner langer zou zijn dan ik ben, als het verschil tenminste niet al te groot is,
als het verschil erg groot zou zijn dan heb ik liever een partner die een stuk korter is dan ik ben.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Ik ben 1.72 enm mijn man is 1.87.
Toen ik mijn man ontmoette vond ik m erg klein, maar dat was jammer maar niet echt belangrijk. (Ik ben blijkbaar in een omgeving opgegroeid waar veel lange mensen waren, want ik heb mijzelf ook altijd als klein ervaren) Mijn man daarentegen komt blijkbaar uit een omgeving met veel kleine mensen, want hij vond mij best lang.
Maar lengte doet er eigenlijk niet toe voor mij, net zoals meer uiterlijkheden er eigenlijk niet echt toedoen voor mij. Karakter en lief zijn vind ik belangrijker.

Iwan

Ik zou eigenlijk niet weten hoelang ik precies ben, geloof iets van 1.85, mijn voormalige partners waren,
voor zover ik mij herinner, allemaal een stukkie korter dan ik ben.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Ik ben 1.76 cm en Derk 1.86 cm.

carola

ik ben iets langer dan mijn toemalige vriend, mijn exen waren altijd langer ik vind het niet erg. Ook niet dat ik iets groter ben

Iwan

Zolang zij of ik niet op een stoel hoef te staan om elkander een kusje te kunnen geven maakt de lengte niet zoveel uit.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."