Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Booty Call: Geen telefoontje voor seks meer, jongeren sturen nu sms

Gestart door Iwan, 11 september 2011, 19:24:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Citaat van: AD.nl

Booty Call: Geen telefoontje voor seks meer, jongeren sturen nu sms

Een 'booty call', dat wil zeggen: iemand bellen met als enig doel met diegene het bed in te duiken,
gebeurt dan ook steeds vaker via andere communicatiekanalen............

Zo blijkt uit onderzoek in opdracht van een Nederlandse aanbieder van mobiele telefonie onder 1121 mannen
en vrouwen in de leeftijd van 18 tot en met 29 jaar, waarvan de helft gebruik maakt van mobiel internet.

45 procent van de 1.121 ondervraagde Nederlandse jongeren tussen 18 en 29 jaar stuurt een sms als ze seks willen met iemand,
maar ook gebruiken ze de WhatsApp (9 procent), Facebook (5 procent), e-mail (4 procent) en Twitter (1 procent).

Hoewel de helft van de jongeren met mobiel internet ervaring heeft met booty calls, gaat slechts 1 op de 6 hier weleens op in.

De verzoeken komen wel bijna altijd direct na het versturen aan, aangezien 95% van de ondervraagden de mobiel altijd
of bijna altijd aan heeft staan. 90% geeft dan ook aan altijd mobiel bereikbaar te willen zijn voor vrienden.

Andersom wordt hetzelfde verwacht, de helft is van mening dat vrienden ook altijd bereikbaar moeten zijn.
Maar liefst 62% maakt zich dan ook wel eens zorgen om vrienden wanneer zij niet meteen reageren op belletjes of sms'jes.

Heb je wel eens iemand een berichtje gestuurd via je telefoon, sms, whatsapp of anders,
een berichtje gestuurd voor Seks? of zou je dat (willen) doen?
Betrof het dan je (vaste) vriend of vriendin of gewoon een kennis?
Heb je wel eens een 'Booty Call' ontvangen en ben je daarop ingegaan, waarom wel/waarom niet?
Hoe zou je reageren wanneer je een berichtje met het verzoek om seks zou ontvangen?
Zou je verschil maken of je op dat moment een partner hebt en van wie het berichtje afkomstig is?


gerelateerd topic - Erotische smsjes
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik heb nog nooit iemand via sms, whatapss of wat dan ook (serieus) uitgenodigd voor een wip, heb ook nooit (serieus)
zo'n berichtje van iemand gekregen waarin ik werd uitgenodigd om even langs te wippen.  8*)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."