Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Wat zie je sneller gebeuren in je relatie?

Gestart door Iwan, 6 januari 2013, 20:38:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wat zie je sneller gebeuren in je relatie?

Dat mijn parner vreemd gaat....
1 (100%)
Dat ik zelf vreemd ga...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 1

Iwan

Wat zie je eerder in je relatie gebeuren....
dat jouw partner vreemdgaat of dat jezelf vreemdgaat?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Wanneer ik kijk naar mijn vorige relaties, heb nu immers geen relatie, dan denk ik dat mijn partner eerder vreemd zou gaan
dan dat ik dat zou doen, maar ik kan nu onmogelijk zeggen, ook omdat ik nu geen relatie heb, dat ik nooit vreemd zou (kunnen) gaan.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Henriët was geen type dat vreemd zou gaan. Toen we een keer een break hadden, vertelde ze me later, dat ze toen sjans had
met iemand in een feesttent. De vriendin die toen met haar uit was zei nog waarom stap je niet op hem af, dat heeft ze uiteindelijk
niet gedaan. Persoonlijk zou ik ook nooit de dezelfde week dat mijn relatie uitging alweer met een ander intiem zijn... Linda ging
toen wij nog een relatie hadden wel eens een weekendje naar haar ex. Of ze toen ook het bed met hem deelde daar dacht ik toen
niet overna en nu intresseerd het mij niet meer, maar aangezien zij om de haverklap dacht dat ik vreemdging als ik bij Margje was
of Margje bij mij, lijkt mij de kans vrij groot dat zij wel eens vreemdging toen wij nog een relatie hadden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

Geen van beide, ik zou het niet kunnen en Marcel geloof ik ook niet.

gjk

Bij ons ook geen van beide, ik zou het niet kunnen en Carola ook niet. :)

carola

Citaat van: gjk op  6 mei 2014, 14:20:06
Bij ons ook geen van beide, ik zou het niet kunnen en Carola ook niet. :)
daar sluit ik mij volledig bij aan  :tU: