Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wat heb je gedaan?

Gestart door Iwan, 26 november 2006, 23:55:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mary-kate

Lege flessen weg gebracht naar de aldi en de liddl
Auto gewassen
Bezoek gehad
En zo meteen naar de inloop middag in het wijkgebouw
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kattenhuis

Naar mijn werk gewandeld, gewerkt en weer naar huis gewandeld.

mary-kate

Naar de fitness geweest en even naar de fotozaak. Om nog foto's te laten afdrukken van negatieven.
Lekker ouderwets
Life can be so beautyfull
so follow your heart

DonWoozy

vandaag weer behoorlijk veel, behoorlijk druk deze week!

Iwan

Ik ben deze week grieperig, vandaag heb ik deze week voor het eerst wat gedaan behalve bankliggen en slapen.
Ik ben op bezoek geweest bij oudere dorpsgenoten om te vragen of zij wat meer weten van de oude fotos die ik heb,
bv wie erop staan en waar ze gemaakt zijn.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Willeke

Beterschap Iwan! Het heerst nogal. Maandag had ik een cliënt die ontzettend verkouden was. Hopelijk blijft het mij bespaard! Verder veel invallen voor zieke collega's.
Vanmorgen ook weer gewerkt, vanmiddag mijn moeder opgehaald van de bushalte, daarna mijn electrische fiets op laten halen door de fietsenmaker.. Benieuwd wat hij er van gaat zeggen. Fiets doet raar de laatste maanden  :juh:.
Verder nog wat dingetjes in huis gedaan met mijn moeder, einde van de middag weer naar bushalte gebracht.. daarna lekker voor mezelf gekookt, net gedoucht en afgewassen..
Ben doodop!

Kattenhuis


mary-kate

Ik heb brood en melk gekocht
Daarna naar de fitness
Ik heb deco boekjes gedecoreerd
Wat gecomputerd en tv gekeken
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kattenhuis

Gewacht op een monteur v.d. netwerkbeheerder (gas/licht). Die de meters laten vervangen.

Gina

heel spannend  :aur:  de hele dag op kantoor gewerkt.

Iwan

Weekend bij mijn moeder geweest, nieuwe mobiel gehaald.
Vandaag gewerkt en mijn mobiel gekoppeld aan mijn NAS zodat wanneer ik een foto maakt,
of een foto verplaats naar een specifieke map, dat er dan automatisch een backup wordt gemaakt op mijn NAS.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik heb mijn schoenen gepoetst.
Had nog nooit eerder schoenen gepoetst, draag meestal sportschoenen,
maar vond het wel weer tijd om mijn oude, maar nog steeds in goede staat zijn lederen schoenen uit de kast te trekken.

Maar er is volgens mij iets misgegaan met het poetsen, want heb nu 1 zwarte en 1 bruine schoen.  :sct:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Naar de intocht geweest van Sinterklaas in het dorp waar ik woon, het heeft toch elke keer iets droevigs.  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Willeke

Heerlijk uitgeslapen tot half 11, daarna paar wasjes gedraaid, vanmiddag nog een lekker stuk gelopen, was prachtig weer..
Verder niet veel gedaan. Heerlijk zo'n zondag!

mary-kate

OP een hobby / kerst markt gestaan. Buiten!!! Pfff wat was het koud en ik vroeg nog is het binnen? Jazeker....
Nou dat zag ik
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kim


mary-kate

Het is nu 7.41 en ik heb de boven al helemaal klaar.
Nu nog even de badkamer vloer laten drogen en stofzuigen en dan heb ik de rest van de dag weer voor mezelf
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Peaches

Wauw wat was je vroeg op dan M-K. Goed bezig!

Ik heb niet veel gedaan nog en dat wordt m vast ook niet, ben een beetje ziek.
Was pas rond 9 uur uit bed, eerst ontbeten met afbakbroodjes, daarna zijn we even met de hondjes in de auto naar het bos gereden waar ze lekker hebben gerend. Ze hadden het wel snel weer bekeken en wilden algauw naar huis. Veel te koud voor ze.

Alleen een paar wasjes doen en verder binnen bij de verwarming zitten. Ik heb het maar koud.


Kattenhuis

Naar de sportschool geweest en verder boodschappen gehaald. Ik ga zo kattenbakken verschonen.  8*)

Willeke

Vanmorgen wat in huis gerommeld, vanmiddag op jurkenjacht geweest in Oosterhout haha. Was al weken op zoek naar een leuke mooie jurk voor de kerst en kon hem maar niet vinden. Was al een paar jaar niet meer in Oosterhout geweest dus dacht.. Kom, laat ik daar maar eens gaan kijken.. En ja hoor, een jurk gevonden! Heel blij mee! Verder genoten van de kleine kinderen die er rondliepen bij het pietenpaleis.. zo ontzettend leuk om te zien!
Verder niet veel gedaan. Dadelijk nog afwassen en dan bankhangen.