Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Welke sport heb jij vandaag gedaan?

Gestart door Iwan, 17 februari 2015, 19:36:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Niets werkt zo motiverend om zelf te gaan sporten dan om andere te horen over hun sportieve activiteiten...

Dus.... Welke sport heb jij vandaag gedaan?
           + eventueel waar, met wie en waarom?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

vandaag nog geen sport maar gisteravond keihard aan het fitnessen geweest

Kim

Vanavond weer aan de fitness

- 20 min roeien
- 50 min krachttraining
- 30 min crosstrainer

Japser

Citaat van: Kim op 18 februari 2015, 15:53:04
Vanavond weer aan de fitness

- 20 min roeien
- 50 min krachttraining
- 30 min crosstrainer

Waar haal je de tijd vandaan.
Ik probeer elke dag half uurtje iets te doen. ene dag kracht andere dag hometrainer.

Kim

Kids in bed leggen en dan van 19.30u tot 21.30u. Ga nu nog maar 2 keer per week aangezien ik nu fulltime werk.

Kattenhuis


DonWoozy

Citaat van: Kim op 18 februari 2015, 22:41:01
Kids in bed leggen en dan van 19.30u tot 21.30u. Ga nu nog maar 2 keer per week aangezien ik nu fulltime werk.

zoiets doe ik inderdaad ook, meestal dinsdag en donderdag maar dat ligt volledig aan wanneer mijn vrouw moet werken

Kim

Bij mij ligt het er aan of er champions league is! :P
Dan kijken we toch niks samen op televisie.  :)

Nevyn

Telt 20 keer de trap op en af lopen ook?

Iwan

Gisteren weer naar de sportschool geweest:
15 minuten fietsen
15 minuten op de loopband
15 minuten op de crosstrainer


Wat de 2de keer dat wij bij de sportschool waren, de eerste 3 keren is met begeleiding die ons verteld wat we moeten doen.
Gisteren ook onze bloeddruk opgemeten bij de sportschool, mijne was te hoog, sportbegeleider gaf mij het advies om even langs de huisarts te gaan.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Geen krachttraining Iwan? Fietsen, lopen en crosstraining gebruik je meer als warming up en cooling down. Hebben jullie geen aangepast programma gekregen? Ps sportdrank is pure suiker!

Japser

Iwan bouwt volgens mij eerst conditie op kan ie dan als een idioot aan de gewichten hangen..

Kim

Nouja als een idioot? Krachttraining kun je zelf instellen. En conditie bouw je ook met krachttraining op. Je spieren worden sterker waardoor je makkelijker de cardio vol kunt houden.

Iwan



Citaat van: Kim op  4 april 2015, 08:15:26
Geen krachttraining Iwan? Fietsen, lopen en crosstraining gebruik je meer als warming up en cooling down.
Hebben jullie geen aangepast programma gekregen? Ps sportdrank is pure suiker!
Krachttraining krijgen we de volgende keer. Wij hebben 3× begeleide lessen met een instructeur. De eerste 2 hebben we nu gehad,
eerste les was van alles wat, ook krachttraining, tweede les was dus cardio (lopen, fietsen enzo) en de derde les, volgende week donderdag,
is krachttraining. Daarna stelt hij een programma voor ons samen en kunnen we zelf bezig.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Oooooooooooooh, ik vond het al gek!  :P

Kattenhuis

Gisteren en eergisteren aan het fitnessen geweest. Met de pasen is de fitnessclub gesloten. Ik ga straks wandelen.

Iwan

Gisteren gefietst, (hard) gelopen en krachttraining gedaan in de sportschool.  {bo}
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

40 min spinning
140 squats
60 sec + 50 sec + 40 sec + 30 sec + 20 sec + 10 sec planking
150 Sit ups
15 kilo 3 sets van 12

Nu ben ik moe!

Nevyn

60 keer de keldertrap op en af gelopen

Iwan

Fietsen - 15 min + 2 min cooling down
Krachttraining Buikspieren 25 kilo - 3 sets van 20  (eigenlijk 1 van 20, 1 van 40 en 1 van 15, ik lette niet goed op)
Hardlopen - 15 min + 2 min cooling down
Krachttraining Armen 25 kilo - 3 sets van 20
Fietsen  - 15 min + 2 min cooling down
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."