Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Lied Trijntje Oosterhuis heet Walk Along

Gestart door Iwan, 12 december 2014, 00:35:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wat vind jij van het nummer Walk Along?

Helemaal top!  Douze points! 12 punten!
0 (0%)
Mooi nummer.... Hiermee komen we wel in de finale.
0 (0%)
Ik ben niet echt enthousiast. Gaat moeilijk worden om de finale te behalen.
2 (100%)
Afschuwelijk.... In de voorronden eruit, kan Trijntje de finale fijn thuis op de bank bekijken.
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 2

Iwan



Citaat van: Telegraaf.nl
Lied Trijntje Oosterhuis heet Walk Along

Trijntje Oosterhuis heeft donderdag het lied gepresenteerd dat ze gaat zingen op het Eurovisie Songfestival.
Het nummer heet Walk Along.

Trijntje onthulde haar Songfestivallied in het radioprogramma Gouden Uren van Daniël Dekker.
Walk Along is geschreven door Anouk, die zelf in 2013 meedeed aan de liedjeswedstrijd met het nummer Birds
en de negende plaats behaalde. Anouk is in Walk Along ook te horen als achtergrondzangeres.

Trijntje: "Dat ik het samen met Anouk kan delen, vind ik echt te gek. Het viel zo fantastisch samen.
Het voelt goed dat ik dat mag doen in m'n carrière. En dan moet je daar het allerbeste van maken.
En dat ben ik van plan!
"

De zangeres zegt over haar kansen: "Ik voel me heel sterk. Het is fris en catchy; anders dan je van mij verwacht.
Ik heb natuurlijk de ambitie om te winnen. Maar je weet het nooit...
"

Cornald Maas is razend enthousiast over het lied: "Het is een mooi, energiek en melancholisch lied.
Trijntjes stem excelleert op een manier die we nog nooit eerder hebben gehoord. Dit zou echt kunnen winnen.
"

Het Eurovisie Songfestival vindt dit jaar plaats in de Oostenrijkse hoofdstad Wenen.
De halve finales zijn op 19 en 21 mei 2015, de finale is op 23 mei.
Het is nog niet bekend in welke halve finale Nederland staat.

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik vind het wel een leuk nummer, maar kan niet zeggen dat ik er kapot van ben.
Denk dat Nederland wel door zal gaan naar de finale ronde en dat ze daar ergens onderin het linker rijtje zullen eindigen...
Mijn prognose..... Ik denk dat Trijntje met Walk Along ergens rond de 11de plaats zal eindigen in de finale.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: NOS.nl
Trijntje kiest voor diep decolleté bij Songfestival

Trijntje Oosterhuis heeft vandaag voor het eerst gerepeteerd in Wenen, waar het Eurovisie Songfestival wordt gehouden.
Ze droeg een zwarte jurk met een zeer diep decolleté. Deze outfit trekt ze ook aan tijdens de halve finale op dinsdag 19 mei.

Het was spannend voor Oosterhuis om te verschijnen in de kleding die ze heeft uitgekozen.
"Dit is de eerste keer dat ik kan zien hoe het er echt uitziet", zei ze in een promotiefilmpje van Eurovisie.



Volgens de zangeres is er gekozen voor een jurk waarin ze zich prettig voelt. "Ik probeer me goed te voelen over de delen
van mijn lichaam die ik het mooist vind. En dit is er uitgekomen. Ik vind hem heel mooi natuurlijk, ik ben heel blij
."

Oosterhuis en haar vier achtergrondzangeressen vertrokken gisteren naar de Oostenrijkse hoofdstad.
Ze hebben nog ruim een week om zich voor te bereiden op de zestigste editie van het Eurovisie Songfestival.

Oosterhuis vertegenwoordigt Nederland met het nummer Walk Along, dat is geschreven door zangeres Anouk.
"Ik heb er veel vertrouwen in want ik heb goede mensen om me heen, veel goede technici, dus ik denk dat het wel goedkomt."

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Trijntje heeft uiteindelijk toch voor een 'netter' jurkje gekozen, weet niet of dat haar kansen goed zal doen nu ze geen diep decolleté meer heeft.  ;D
Wat ik me eigenlijk al jaren afvraag... wat is er toch met haar gezicht? Slechte make-up de laatste 10 jaar, plastische chirurgie die mislukt is of wat anders?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

herjoajax

Denk slechte make-up, ik vraag het me ook wel af alleen weet niet als ze een chirurgische ingreep heeft gehad.
Ik ben zoals ik ben, anderen moeten mij maar zo nemen.

Iwan

Denk toch dat Trijntje een slechte keuze heeft gemaakt door de jurk met het diepe decolleté niet te dragen.

Dit schijnt haar definitieve kledingkeuze te zijn....
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Ik snap het ook niet. De jurk was prachtig.

Iwan

Ik heb het optreden van Trijntje niet gezien, andere optredens heb ik ook niet gezien....
Ik heb wel de uitslag gezien/gehoord..... Helaas is Trijntje niet door.  :'(
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."