Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wit-Rusland wil naakte man met wolven naar Eurovisie Songfestival sturen ?

Gestart door Iwan, 30 maart 2016, 10:32:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citeer
Wit-Rusland wil naakte man met wolven naar Eurovisie Songfestival sturen

De Wit-Russische afgevaardigde naar het Eurovisie Songfestival wil dit jaar in Stockholm een opvallend optreden neerzetten.
De langharige Ivan zal naakt op het toneel verschijnen. Bovendien wil hij zich laten vergezellen door wolven.

Tegen de Russische zender Lifenews zei de producent van Ivan wel dat nog toestemming van de organisatoren van het Songfestival
nodig is om de wolven mee te nemen.

Ivan hoopt met zijn onthullende optreden op 14 mei de finale te halen, maar hij moet daarvoor nog wel een paar dagen eerder
door de halve finales komen. Hij doet mee met het nummer Help You Fly.

Het lijkt onwaarschijnlijk dat de zanger ook echt daadwerkelijk naakt met wolven op het podium zal verschijnen.
In de officiële reglementen van het festival staat dat het verboden is om met echte dieren op te treden.

Nederland zendt dit jaar Douwe Bob uit met het nummer Slow Down, nadat vorig jaar Trijntje Oosterhuis was gestrand in de halve finales.

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan





Citaat van: Telegraaf.nlHij is door! Douwe Bob staat met Slow Down in de finale van het Eurovisie Songfestival. ,,Het ging fantastisch", was zijn eerste reactie.
,,Ik heb het nog niet teruggezien, ik weet niet precies wat ik heb gedaan, Ik schijn Come on te hebben geroepen", vertelde de zanger in Pauw.
En I love you tijdens de tien seconden stilte. ,,Die waren niet bedoeld als stilte, het is geen dodenherdenking of zo."

Het bekendmaken van de tien finalelanden was zenuwslopend, maar snel voorbij. Het was op willekeurige volgorde
en The Netherlands werd als nummer 3 genoemd!

Ook de landen Azerbeidzjan, Rusland, Hongarije, Kroatië, Oostenrijk, Armenië, Tsjechië, Cyprus en Malta zijn door.
De overige tien finalisten en tegenstanders van Douwe Bob worden donderdag tijdens de tweede halve finale bekend.

Douwe Bob gaat zaterdagavond in het Zweedse Stockholm voor goud. ,,Ik ga er natuurlijk wel van uit dat ik het nummer drie keer mag zingen.
In de halve finale, in de finale en na afloop nog eens, als ik heb gewonnen
", vertelde hij eerder aan De Telegraaf. ,,Ik denk dat iedereen er zo in gaat,
of in zou moeten gaan. Waarom doe je anders mee aan een wedstrijd? Ik ben altijd al fanatiek geweest als er wat te winnen is
."

Onze inzending van vorig jaar, Trijntje Oosterhuis, wist de finale niet te halen. Zij geeft dit jaar de punten in de finale.
De Common Linnets werden in 2014 tweede met Calm after the storm. De laatste winst van Nederland op het Eurovisie Songfestival was in 1975,
voor Teach In met Ding-a-dong. De finale was toen ook in Stockholm.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."