Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Sinterklaas?

Gestart door Iwan, 4 december 2007, 22:43:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vier jij dit jaar Sinterklaas?

Ja, ......
5 (50%)
Nee, ......
4 (40%)
Weet nog niet.
1 (10%)

Totaal aantal stemmen: 17

Iwan


Gaat u dit jaar nog de verjaardag van de Sint vieren?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik vier dit jaar geen Sinterklaas.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Joost

Ik ook niet. Ben home alone

Metalholic

Yes, Vanavond, want Julia snapt het nu toch allemaal wel. En zaterdag nog even naar opa en oma. EN sinds de intocht in Niezijl zijn er volgens Julia 3 sinterklaasen. Een op de peuter, en in niezijl en dit van tv.

bertus

suprise, met mn ouders, zusje+vriendje en opa en oma. alleen een gedichtje en een cadeautje

DonWoozy

heb het niet gevierd, ik ben veel te druk bezig in mijn huis daar heb ik helemaal geen tijd voor!

Iwan

dit jaar vieren we geloof ik wel sinterklaas.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

ik vier het dit jaar met mijn moeder en haar vriend, mijn broertje en met mijn zusje en haar man.

we doen dit jaar een suprise.  :tU:

Iwan

Ook dit jaar doen wij niets aan Sinterklaas.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Wij wel. Wij vieren elk jaar Sinterklaas. Met ons viertjes, manlief, onze 2 jongens (nu 14 en 11) en ikzelf. Leuk, ik verheug me erop en de jongens ook.

Margje

Ik ga aan het einde v/d dag eens even kijken of ik de intocht samen met mijn zoon kan bekijken op Uitzending Gemist :)

Lejah

Gewedlige reactie! ;D
Maar baal je niet van zo'n kind dat alles even verklapt? Jammer he. Dit wordt dus een hele andere Sinterklaas dan je verwacht en beadcht had.

Ik heb mijn jongens altijd op het hart gedrukt en nog steeds, dat het een grote mensen GEHEIM is. Daar zijn ze goed van doordrongen!

Margje

Ja!!!!....dit jaar vier ik Sinterklaas...:) Leuk!! En de Sint brengt o.a. cadeautjes uit Bulgarije mee..(internationale man die Sint;) )....Ik heb er zin in! :D

gjk

We hebben afgelopen weekend ook weer sinterklaas gevierd met familie en vrienden. :)

Iwan

Citaat van: Iwan op 18 oktober 2010, 23:02:31
Ook dit jaar doen wij niets aan Sinterklaas.
Toch wel aan Sinterklaas gedaan dit jaar, bij mijn vriendin en haar kinderen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

nee zoals nu lijkt vieren we het niet dit jaar

Iwan

Dit jaar vier ik geen sinterklaas.  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Ook dit jaar probeer ik weer de intocht te kijken via uitzending gemist en tevens op een kleine manier 5 December te vieren...Mijn zoon vertelde vandaag dat we toch naar Nederland moeten omdat Sinterklaas daar is en hij dan cadeautjes krijgt....Ik moet zeggen...Sinterklaas is ook echt een leuke traditie...alles erom heen.....

Lejah

Ik vind Sinterklaas het leukste feest van het jaar.
Dus ja wij vieren ook dit jaar Sinterklaas.
Mijn jongens geloven allang niet meer, maar vinden Sinterklaas gelukkig ook heel leuk.

Iwan

Ik ben vanavond lekker alleen thuis, ben de hele dag ziek geweest dus vindt het wel lekker.
Mijn moeder is werken vanavond, zodat collega's met (kleine) kinderen niet hoeven te werken vanavond.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."