Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Op welk feest verheug jij je het meest?

Gestart door Iwan, 7 november 2011, 00:51:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Op welk feest verheug jij je het meest?

Sinterklaas
2 (28.6%)
Kerst
4 (57.1%)
Oud & Nieuw
1 (14.3%)

Totaal aantal stemmen: 6

Iwan

Welke feestdagen vind jij het leukste of het meest gezellig?

Op welk feest of feestdagen verheug jij je het meest?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Mijn stem is naar de kerst gegaan, dat vind ik toch de meest gezellige dagen van het jaar.
Sinterklaas vier ik bijna nooit, vorige jaar toevallig wel omdat mijn toenmalige vriendin kinderen had.
En met de kerst doen we meestal wel wat gezelligs met de familie, bv uiteten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Sinterklaas!  :D

Dat vind ik met stip het leukste feest!
Ik vind het lange voorbereiden en dus de voorpret heel leuk. Ik vind het geven van kadootjes aan iedereen erg leuk.
Ook het nadenken over wat je in een gedicht kan zetten en daarmee lekker plagen vind ik leuk.
ik ben ook altijd erg benieuwd wat ik zelf nu weer om mijn oren krijg in gedichtvorm. En de creatieve uitspattingen van de anderen
bekijken vind ik ook erg leuk.
Bovendien is er met Sinterklaas geen stress en druk gedoe dat je ergens verplicht je gezicht moet laten zien. Geen kans op geruzie omdat de hele familie
verplicht samen mote komen en verplicht gezellig moet zijn. (hoewel we ons daar met Kerst al onderuit hebben weten te wurmen)
Sinterklaas vind ik zoveel meer dan alleen het gezellig eten met bijv Kerst en het event kerkbezoek. 

Margje

Ik vind Sinterklaas ook het leukste...vooral vanwege de gedichten...intocht....voorspanning...schoen zetten e.d. (alhoewel ik er niks meer in krijg)...

Iwan



Citaat van: Margje op 28 december 2011, 21:29:03
Ik vind Sinterklaas ook het leukste...vooral vanwege de gedichten...intocht....
voorspanning...schoen zetten e.d. (alhoewel ik er niks meer in krijg)...
Maar je blijft je schoen wel trouw zetten, hoewel je er niets in krijgt?
Had je dit jaar ook geen gedicht gekregen?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Citaat van: Iwan op 28 december 2011, 21:30:07


Citaat van: Margje op 28 december 2011, 21:29:03
Ik vind Sinterklaas ook het leukste...vooral vanwege de gedichten...intocht....
voorspanning...schoen zetten e.d. (alhoewel ik er niks meer in krijg)...
Maar je blijft je schoen wel trouw zetten, hoewel je er niets in krijgt?
Had je dit jaar ook een gedicht gekregen?

Een chocoladeletter....pepernoten en een banketstaaf.....maar niks in mijn schoen...niks geen gedicht....helaas :(...Ik denk dat de Sint wat moeite heeft het in dezelfde nacht nog naar Bulgarije te krijgen..of ik nu mijn schoen zet of niet...

Iwan

Ook dit jaar kijk ik het meeste uit naar de kerst... is toch altijd wel gezellig.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

Ik vind Kerst altijd het fijnste gewoon gezellig met zn allen wat spelletjes doen, cadeautjes en lekker eten!

Dit jaar vind ik oud en nieuw denk ik even wat moeilijker, ik heb opa en oma belooft dat Jan van 30 op 31 december mag logeren, 31 december aan het einde van de dag gaan we naar hun toe om oudjaarsavond te vieren. Mijn schoonmoeder had het al eerder willen aanbieden om Jan een nachtje te laten logeren zodat wij konden bij slapen maar mijn schoonvader heeft dat tegen gehouden die had zoiets van als het nodig is geven ze het zelf wel aan.
Nu vroeg ze of het mocht omdat ze toch vakantie heeft, bijv dag voor kerst en dan 1e kerstdag terug maar ik wou hem zeker kerstavond thuis hebben en ben blij dat ik dat ook heb gedaan.

Iwan

De kerst.... gezellig met familie en/of vrienden lekker eten en daarna nog even bij elkaar zitten met lekker hapjes...
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Sinterklaas!
Vind ik zo'n leuk feest (zie ook hierboven)
Manlief moet met Kerst minimaal 1 dag werken, weet nog niet welke.

carola

sinterklaas, ook al ben ik 25 vind sint nog steeds leuk kijk ook altijd naar de intocht, en sinterklaasjournaal
en kerst vind ik ook leuk gezellig samen zijn met familie en het belangrijkste met mijn allerliefste

Iwan

Ook dit jaar kijk ik het meeste uit naar de kerstdagen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

nog steeds sinterklaas vind het altijd een leuke tijd

mary-kate

Hoewel we niks meer aan de sinterklaas doen kijk ik daar wel het meeste naar uit
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan



Citaat van: mary-kate op 28 oktober 2015, 11:37:22
Hoewel we niks meer aan de sinterklaas doen kijk ik daar wel het meeste naar uit
Waarom kijk je het meeste uit naar Sinterklaas als je er zelf niets aan doen?
Is het de sfeer die er omheen hang (hing)?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Citaat van: Iwan op 28 oktober 2015, 12:04:51


Citaat van: mary-kate op 28 oktober 2015, 11:37:22
Hoewel we niks meer aan de sinterklaas doen kijk ik daar wel het meeste naar uit
Waarom kijk je het meeste uit naar Sinterklaas als je er zelf niets aan doen?
Is het de sfeer die er omheen hang (hing)?

Ja de sfeer die erom heen hangt vind ik leuk. De intocht die spannende gezichtjes van de kinderen.
Het sinterklaas journaal die je in een flits voorbij ziet komen. Ik vind het gewoon een gezellige tijd
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Life can be so beautyfull
so follow your heart