Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Vliegen in kinderloze klasse

Gestart door gj, 3 februari 2007, 13:29:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gjk



KOPENHAGEN (ANP) - Speciaal voor reizigers die een broertje dood hebben aan jengelende kinderen tijdens lange vluchten, introduceert de Deense reisorganisatie Star Tour een kinderloze klasse in haar vliegtuigen.

Het bedrijf denkt dat er genoeg klanten zijn die extra willen betalen voor wat rust aan boord, zo maakte het vrijdag bekend.


Volgens Star Tour zitten vliegtuigen naar met name Thailand de laatste jaren in toenemende mate vol met gezinnen met kleine kinderen. Op speciale plekken voorin het vliegtuig hoeven kinderhaters daarvan geen last meer te hebben. Zij krijgen bovendien onderweg een luxe maaltijd voorgeschoteld, mogen 10 kilo extra bagage meenemen en krijgen voorrang bij het inchecken.

www.home.nl

Iwan

Ik kon me er vroeger ook dood aan ergeren, als ik in een bus/trein/vliegtuig zat en er zaten een stel jengelende kinderen bij mij in de buurt, maar tegenwoordig kan ik er heel goed over en erger ik me daar niet meer zo snel aan.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."