Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Man hangt zichzelf op tijdens seksspelletje

Gestart door Iwan, 10 april 2007, 20:47:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Een man uit het Engelse Grimsby is omgekomen tijdens een seksspelletje met zijn vriendin, Elizabeth Hallam.
De 38-jarige Simon Burley deed alsof hij opgehangen werd door een neo-Nazi, de rol van zijn vriendin.
Hij hing een touw met een lus rond zijn nek en trapte de stoel weg.
Zijn vriendin slaagde er niet in om het touw door te snijden, omdat het mes dat hij haar gegeven had, bot was.

De hulpdiensten konden de man niet meer redden.
De buurvrouw vertelde de politie dat ze een hevige discussie hoorde net voor de man stierf,
maar Hallam zegt dat dat allemaal deel uitmaakte van het spel.



Ã,©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Bo

Ik snap al die poespas niet hoor..Gewoon lekker Neu**n is toch gewoon ook lekker? Of vergis ik mij nu?  ???

Iwan

Gewoon neuken is inderdaad ook lekker, maar kan me wel voorstellen dat mensen het opwindend vinden om een rollenspel te spelen, maar ik kan niet zeggen dat een rollenspel over neonaziââ,¬â,,¢s en opgehangen worden
erotisch is, doe mij dan maar een rollenspel over een stoute zuster en een dokter/patiënt of een ondeugende politieagente en een arrestant ofzo.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Bo

Citaat van: Iwan op 20 april 2007, 23:00:18
doe mij dan maar een rollenspel over een stoute zuster en een dokter/patiënt of een ondeugende politieagente en een arrestant ofzo.  ;D


Foei! Iwan!  Ãâ€"lol *G Ãâ€"ps Ãâ€"OÃâ€"