Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Tankstation gaat 'uit nood' vibrators verkopen

Gestart door Iwan, 20 september 2007, 17:59:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

BAKEL - "Hoezo choquerend? Mijn klanten vinden het geen enkel probleem. Die vibrators zitten in
een discrete verpakking. Ik heb ze in alle maten en vormen.
" Texaco-tankstation 'Nard Thijs' in het
Brabantse Bakel verkoopt sinds deze week vibrators, kinky handboeien, condooms en andere seksspeeltjes
aan de pomp.

De Brabander is voor zover bekend de eerste pomphouder in Nederland die naast brandstof,
tabak en snoepwaren seksartikelen verkoopt.

"Tijdens Prinsjesdag is bekend geworden dat de accijnzen op brandstof opnieuw omhooggaan.
Dan móét je wel als ondernemer scherp en creatief blijven. Anders wordt het pompen of verzuipen
",
zegt Smits. De eerste vibrators worden volgens Smits zonder schroom gelijktijdig met de benzine
afgerekend. "Klanten zeggen er steevast bij dat het om een cadeautje gaat", grinnikt hij.

De verkoop van spannende speeltjes worden door de Amerikaanse oliemaatschappij Texaco
niet geapprecieerd. "Wij zijn hier echt niet blij mee", zegt een woordvoerder. "Maar we kunnen
er niets aan doen omdat het om een zelfstandige ondernemer gaat die brandstof bij ons afneemt.
"

Smits vindt het hypocriet dat er bij de oliemaatschappij negatief over zijn sekshandeltje
aan de pomp wordt gesproken.

Hij zegt: "Onzin. Het is een doorbraak voor de traditionele pomphouders. Er rust echt geen taboe
meer op die producten. Je kunt er bovendien een leuke winst mee pakken. We worden al uitgeknepen
door de lage marges op brandstof. Dan zoek je als ondernemer naar nieuwe expansiemogelijkheden.
"
De overheid dwingt hem, naar eigen zeggen, om het hoofd boven water te houden.
,,Geld verdienen met diesel en benzine is er niet meer bij."

In het rustieke dorp wordt intussen volop gesproken over de nieuwe collectie van Smits.
,,Ze vinden het te gek dat ik lef en durf heb om dergelijke producten aan de man te brengen."

De brancheorganisaties van tankstations in ons land, Bovag en BETA,
vinden het een geniale oplossing om omzetderving tegen te gaan.

"Pomphouders verdienen door de hoge accijns op brandstof en tabakswaren nauwelijks nog iets.
Ondernemers worden daardoor steeds creatiever
", aldus BETA-voorzitter Ewout Klok.

Bovag ziet duidelijk ook nieuwe kansen voor ondernemers. "Onze leden zoeken nieuwe afzetmarkten.
Het assortiment in tankshops is sowieso de laatste jaren drastisch uitgebreid.
Nee, wij hebben hier absoluut geen moeite mee
", zegt woordvoerder Paul de Waal.

De seksattributen van Smits staan in de erotische zone van de tankshop.
Kinderen kunnen er niet bij en de spullen staan achter glas.
"Ik voorspel dat nu ook collega's overstag gaan en vibrators gaan verkopen."



Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

wel een leuk iniatief, en waarom niet seks speeltjes verkopen bij een tankstation?
Je kent ze ook bij de drogist krijgen en condooms kun je toch ook krijgen bij een tankstation?

Als een tankhouder op deze manier wat centjes bij kan verdienen, waarom dan niet?
Ik heb hem op tv gezien en het was ook netjes geplaatst in het tankstation zodat kinderen er niet bij kunnen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

TimT

Waarom niet, ik denk dat tankstations steeds meer gaan verkopen! Zou mij niets verbazen dat je ook straks tankstations krijgen met daarin een apotheek bijvoorbeeld. Ik denk dat als daar bevoegd personeel er werkt, voldoende beveiliging / controle beschikbaar is dat zo experiment het waard zou zijn. Dat gaat gewoon horen van de 24 uur service wereld die wij ook zelf verlangen.