Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Tennisster (17) wil met borstverkleining top bereiken

Gestart door Iwan, 27 mei 2009, 02:06:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan




Ze is zeventien en de rijzende ster op de tenniscourts.
Simona Halep is een echte tennisbabe met ambitie want ze wil haar boezem laten verkleinen.
Het is nochtans een sterke fotogenieke troef van haar maar de Roemeense wil de top halen.

Nieuwe Kournikova
Halep uit Constantza wordt de nieuwe Anna Kournikova genoemd omwille van haar looks.
Bedrijven staan al in de rij om haar contracten aan te bieden. De Roemeense is blij met de
aandacht maar ze wil vooral al spelende de wereld veroveren en daar heeft ze veel voor over.
Ze wil immers haar boezem laten verkleinen want die speelt haar nu te vaak parten
op beslissende momenten tijdens de matchen, schrijft de Deense krant Ekstra Bladet.




©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

voor het tennissen lijkt het me geen verkeerd besluit maar zeg zelf het is wel jammer!



Iwan

Ik vind het nogal wat om je lichaam te veranderen om zo een betere prestatie te kunnen leveren,
als ze er in het dagelijkse leven nou ook last mee heeft dan kan ik me er iets bij voorstellen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Citaat van: AD.nl

Tennisster laat borsten verkleinen om beter te spelen

PARIJS - Haar stevige boezem leverde de Roemeense tennisspeelster Simona Halep (18) al aardig wat aandacht
en een flinke schare fans op. Zelf was ze echter allerminst gelukkig met haar borsten. Ze onderging een borstverkleining
in de hoop op betere sportprestaties.

In 2008 speelde Halep een goed toernooi tijdens Roland Garros, al viel ze toen ook op door haar 90E-behamaat.
Het extra gewicht bezorgde de jonge sportvrouw ongemak en behoorlijk wat rugpijn tijdens het tennissen,
wat een negatieve invloed had op haar spel.

Daarom onderging de Roemeense vorige zomer een borstverkleining, en gaat ze nu met een bescheidener 90C door het leven.
Niet dat het meteen veel verschil maakte. Tijdens de lopende Roland Garros werd Halep, nummer 114 op de wereldranglijst,
uitgeschakeld door voormalig halve-finaliste Samantha Stosur.

Halep lichtte haar beslissing toe voor haar fans, die zowaar een petitie hadden opgestart om haar van mening te doen
veranderen over de borstoperatie. "Het gewicht stoorde me", liet ze weten. "Mijn borsten waren slecht voor mijn reactiesnelheid,
en ik voelde me er ongemakkelijk bij. Ik vond er in het dagelijks leven trouwens ook niks aan - zelfs indien ik géén sportcarrière had,
zou ik die operatie laten uitvoeren hebben.
"
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: AD.nl

Borstverkleining leidt tot succes op Wimbledon

De 19-jarige Roemeense tennisster Simona Halep liet vorig jaar haar borsten verkleinen om de wereldtop te bestormen.
En met succes.

Sinds ze haar omvangrijke voorgevel liet verkleinen van twee handen vol (DD) naar een handje vol (B-cup)
schieten haar prestaties omhoog en is ze van haar rugpijn af.

Juniorentitel
Halep, die in 2008 Roland Garros won bij de junioren, steeg op de wereldranglijst binnen een jaar
van een plek rond de 250 naar plaats 58. En gisteren bereikte ze de tweede ronde op Wimbledon
door de Servische Bojana Jovanovski met 6-1 6-2 te verslaan.

Bewegen
Over haar voorgevel en de wens om die te verkleinen zei ze eerder: 'Als ik geen tennis zou spelen,
zou ik mijn vormen geweldig vinden. Maar ik wil de top-10 halen, dus wil ik een borstverkleining laten doen.
Het extra gewicht hindert me op de court. Ik kan veel minder snel bewegen dan andere meisjes.
'

Serena Williams
Halep neemt het in de tweede ronde overigens op tegen titelverdedigster Serena Williams,
die ook niet bepaald karig is bedeeld.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

als zij zich beter daar door voelt, moet ze het gewoon doen