Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Krokodillen houden Australiër zeven dagen in boom

Gestart door Kim, 14 augustus 2007, 15:38:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kim

Krokodillen houden Australiër zeven dagen in boom

SYDNEY - Een Australische boer heeft zeven dagen in een boom doorgebracht, terwijl onder hem hongerige krokodillen wachten tot hij eruit zou vallen. Dat hebben Australische media dinsdag bericht.
De 53-jarige boer raakte een week geleden gewond toen hij van zijn paard viel. Nadat hij weer op zijn paard was geklommen, gaf hij het dier de vrije teugel. Hij hoopte dat de viervoeter hem naar huis zou brengen, maar in plaats daarvan belandde hij in een moeras vol krokodillen.
De onfortuinlijke boer klom snel in een boom, waar hij zeven dagen in verbleef. 's Nachts zag hij onder hem de rode ogen van de krokodillen oplichten die lagen te wachten tot hij er uit zou vallen. De man werd uiteindelijk gered met een helikopter.

Bron: nu.nl

Iehhhhhh echt afschuwelijk zeg! Ik heb serieus een fobie voor die beesten, kon net al amper naar het fotootje kijken dat bij het bericht hoorde. Het zal je maar gebeuren.   :pale:

Iwan

Citaat van: Kim op 14 augustus 2007, 15:38:14
Iehhhhhh echt afschuwelijk zeg! Ik heb serieus een fobie voor die beesten, kon net al amper naar het fotootje kijken dat bij het bericht hoorde. Het zal je maar gebeuren.   :pale:
Gelukkig hebben we in Nederland niet veel krokodillen, daar heb je met je fobie dan weer mazzel mee.  ;D

Die man heeft mazzel gehad dat ze hem hebben kunnen redden en dat ze hem überhaupt hebben kunnen vinden.
Een neef van mijn moeder is ooit eens gaan varen in een bootje in Australië ofzo om te gaan vissen,
nooit meer wat van gehoord, die is waarschijnlijk opgepeuzeld door krokodillen.

Het lijkt mij een verschrikkelijke manier om zo aan je einde te komen,
die beesten draaien je eerst een paar keer rond in en houden je onder water tot je dood bent,
dan stoppen ze je ergens weg, in een opening aan de waterkant ofzo, en dan eten ze je later pas op.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy