Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

'Homo's erger dan terroristen'

Gestart door Iwan, 10 maart 2008, 19:03:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

De Republikeinse afgevaardigde Sally Kern uit de staat Oklahoma ligt onder vuur.
In een video die afgelopen vrijdag op YouTube is gezet,
noemt ze homo's een groter probleem dan moslimterrorisme.


Volgens Kern infiltreren homo's de politiek en maakt de homoseksuele agenda haar land kapot.
"Niet ieders lifestyle is gelijk," beweert de politica, "Net zoals niet alle religies gelijk zijn."
Ze omschrijft de emancipatie van homo's en lesbiennes als "kanker in de grote teen".

In een interview met de plaatselijke TV-zender bevestigt Kern dat haar stem op de video te horen is.
Maar ze slikt haar woorden niet in: "Wat is er mis mee als ik als Amerikaan mijn recht op vrije meningsuiting
gebruik voor een onderwerp dat een zeer groot probleem is?
"





Ã,©nieuwnieuws.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Wat een gelul!
Bovendien laat deze mevrouw bv met de uitspraak dat maatschappij die homoseksualiteit 'omarmen'
niet meer dan enkele tientallen jaren standhouden ook zien dat ze een beetje wereldvreemd is
en schijnbaar niets van geschiedenis weet. Bij de (oude) grieken en de (oude) romeinen werd over iets
als homoseksualiteit niet moeilijk gedaan en die hebben een eeuwen lang een bloeiend rijk gehad.
Het zijn niet de homoseksuelen die het probleem zijn, maar de onverdraagzame mensen in deze maatschappij,
zoals deze mevrouw.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Nog even terug naar Sally Kern, de homofobe Afgevaardigde voor de Amerikaanse staat Oklahoma.
Perez Hilton heeft namelijk ontdekt dat de zoon van Kern zelf homo is.

En dat is op z'n zachtst gezegd opmerkelijk, gezien de denkbeelden van mevrouw Kern.
De politica is ervan overtuigd dat homo's de nagel in de doodskist van de VS zijn.
Homofielen en lesbiennes infiltreren volgens Kern de politiek, om hun gay agenda erdoor te drukken.

Hate-mail
De inbox van Sally Kern stroomt inmiddels over met hate-mail.
Volgens Tulsa World zijn er al zo'n 7000 e-mails binnengekomen.
De e-mailtjes zijn over het algemeen allesbehalve vriendelijk,
maar doodsbedreigingen heeft ze nog niet binnengekregen, zegt de politie.






Ã,©nieuwnieuws.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Dity

Ben ik eens benieuwd hoe zij nu tegenover haar zoon staat als ze zo onverdraagzaam is.
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Iwan

Citaat van: Dity op 13 maart 2008, 14:01:11
Ben ik eens benieuwd hoe zij nu tegenover haar zoon staat als ze zo onverdraagzaam is.
Ik neem aan dat ze wel weet van de geaardheid van haar zoon, vraag me af of ze nog contact met haar zoon heeft en of haar antipathie jegens homoseksuelen soms iets te maken heeft met haar relatie met haar zoon.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

bertus

Citaat van: Iwan op 13 maart 2008, 14:03:25
Ik neem aan dat ze wel weet van de geaardheid van haar zoon, vraag me af of ze nog contact met haar zoon heeft en of haar antipathie jegens homoseksuelen soms iets te maken heeft met haar relatie met haar zoon.
of hij is naar een 'pray the gay away' kamp geweest en is nu 'genezen'  SÃâ€"s
(ja die kampen bestaan echt, niet alleen in south park)