Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Vader struikelt over speelgoed en verplettert hoofd zoontje

Gestart door Iwan, 5 maart 2009, 19:42:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Bij een bijzonder tragisch ongeval heeft een vader per ongeluk de dood veroorzaakt van zijn eigen zoontje.
De 20-jarige ingenieur Sam Barwick uit het Engelse Hull struikelde over een stuk speelgoed met een toetsenbord
en viel met zijn volle gewicht (82 kg) op het hoofdje van zijn zes maanden jonge babyzoontje.
Leon Holder bezweek door veelvuldige schedelbreuken en zware hersenschade.

Oogjes
De getuigenis van de vader was uiteraard extreem pijnlijk. "Ik moet gevallen zijn of gestruikeld over dat speelgoed",
snikte Sam Barwick. "Ik kan me zelfs niet meer herinneren hoe ik weer opgestaan ben. Toen zag ik de wijd opengesperde
oogjes van Leon naar me staren en wist meteen dat het helemaal fout zat. Het was zo'n vrolijke en gezonde baby.
Ik voel me verschrikkelijk.
"

Buurman
Ook de negentienjarige moeder Katie Holder ging door de hel. "Ik was in de keuken aan het koken,
toen Sam me meermaals in paniek riep. Ik stormde naar de woonkamer en zag hem daar geknield met
de zwaargewonde Leon in zijn armen zitten. Ik snelde naar onze buurman, omdat ik wist dat die recent
een cursus eerste hulp gevolgd had.
"

Twee dagen
De buurman kon de baby ook niet meer redden. Hij paste mond-op-mond-beademing toe en belde een ambulance.
Op intensieve zorgen werd de beademing van de klinisch dode Leon Holder twee dagen later afgekoppeld,
met zijn ouders naast zijn bedje. Het onderzoek wees uit dat het om een tragisch ongeval ging,
maar dat kan de radeloze ouders uiteraard niet troosten.





Ã,©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

StarLight

Dit hoop je als ouder nooit mee te maken. Dan ga je echt door een hel. Heb er gewoon kippenvel van. :'(
"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

Iwan

Wat verschrikkelijk om dit is ouders en dan voornamelijk als vader te moeten meemaken,
ik kan me voorstellen dat je als ouders ontroostbaar ben na zo'n tragisch ongeluk
en dat de vader zich enorm schuldig voelt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."