Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Welk Tv-programma heb je als laatst gezien?

Gestart door Lynn, 21 maart 2007, 13:36:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DonWoozy


Sugamilk


DonWoozy


Iwan

Weer begonnen met kijken naar 'The Walking Dead'.
Had een paar jaar geleden al eens wat afleveringen gedownload,
maar nadat ik een aantal gekeken had was ik de rest vergeten te kijken.
Ben nu dus maar opnieuw begonnen met kijken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola


DonWoozy


Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."


Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola


mary-kate

Life can be so beautyfull
so follow your heart

liezie


Iwan

Gisterenavond een aantal afleveringen van The Walking Dead, seizoen 4 gekeken.
(ik was een tijdje gestopt met het kijken, merkte dat ik de interesse wat begon te verliezen)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

een aantal afleveringen van The Flash (Marvel serie)

Iwan

Ik heb gisteren naar 'Zwart als Roet' gekeken. Een documentaire van Sunny Bergman waarin ze aan de hand van verhalen van zichzelf
(en vooral over zichzelf), haar ouders (vader en zijn nieuwe vriendin), haar buren, een oud huisgenoot, haar broertje en een aantal vrienden
en vriendinnen een jeugdtrauma probeert te verwerken die ze heeft overgehouden aan haar opvoeding door haar 'excentrieke' vader die haar
op 4 jarige leeftijd beroofde van het kinderfeest van het jaar door te vertellen dat Sinterklaas niet bestaat.

Met allerlei rare vergelijkingen en door dingen uit het verband te rukken probeerde ze aan te tonen dat Zwarte Piet racistisch is, en dat zij
omdat zij tegen Zwarte Piet lang niet zo racistisch is als ze zelf denkt te zijn, en wat ze volgens haar voormalig huisgenoot ook is.

Ik vond het een slechte documentaire die bij vlagen nergens op sloeg, gemaakt door een persoon die het zelf ook allemaal niet zo goed snapte.
Persoonlijk moest ik een beetje aan Fitna denken, ik keek erna en dacht als je onzin onderbouwd met onzin en daar wat feitjes en waarheden mee verweeft
krijg je wel een heel warrig verhaal die in de ogen van de medestanders schijnbaar precies weergeeft waarom zij gelijk hebben, maar die, in mijn ogen,
geen tegenstander zal overtuigen van zijn/haar ongelijk.

Waar bij Fitna volgens mij de conclusie was dat Moslimterroristen terroristen zijn en dus gevaarlijk en slecht zijn en dus daarom bestreden moeten worden,
leek mij hier de conclusie te zijn dat racisten racistisch zijn en dat iedereen wel een beetje racistisch is, de filmmaakster zelf ook, maar dat blanke racisten
ergere racisten zijn omdat die blank zijn en een Zwarte Piet hebben die je met veel fantasie, onwetendheid en verdraaien als iets discriminerend kan zien.
Conclusie: Zowel Fitna als Zo zwart als roet zijn zonde van de tijd die je er aan besteed om er naar te kijken tenzij je je niet weet dat racisten racistisch zijn
en dat moslimterroristen terroristen zijn. (maar in dat geval zal het bestuderen van het woordenboek je sneller en meer kunnen leren)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."


Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

De slag om de klerewereld. Een documentaire over kledingfabrieken in Bangladesh.