Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

My Parents Are Gonna Love You

Gestart door Iwan, 13 oktober 2010, 21:01:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

NET 5 brengt vanaf woensdag 6 oktober het gloednieuwe candidprogramma My Parents Are Gonna Love You.
Hierin worden ouders door hun zoon of dochter en een bekende Nederlander flink in de maling genomen.
De BN'er wordt voorgesteld als de nieuwe liefde van hun oogappel en dit valt in eerste instantie in goede aarde bij de ouders.

Tijdens het kennismakingsdiner blijkt de BN'er echter, tot schrik van het nietsvermoedende ouderpaar, één grote nachtmerrie
te zijn. En dit allemaal onder het toeziend oog van verborgen camera's... Gelukkig komt presentatrice Katja Römer-Schuurman
aan het eind van de lange avond met de verlossende woorden dat het allemaal een grap is. Dit unieke humoristische programma
is elke week om 20.30 uur te zien.

In My Parents Are Gonna Love You worden ouders uitgenodigd voor een etentje in het riante huis van de nieuwe liefde
van hun zoon of dochter, terwijl ze geen flauw idee hebben wat hen die avond te wachten staat. Hiermee worden de ouders
voor eens en altijd teruggepakt voor hun uitlatingen over potentiële partners. Onder het nauwlettend oog van verborgen
camera's vindt de ontmoeting met de laatste verovering plaats, en dit blijkt niemand minder dan een bekende Nederlander
te zijn. Maar al snel slaat de verbazing om in verschrikking: de BN'er bezit eigenschappen die absoluut niet aan de verwachtingen
van de ouders voldoen. Zien ze bijvoorbeeld hun oogappel het liefst als een zelfstandig en sterk persoon, blijkt de nieuwe partner
een bezitterig en rondcommanderend persoon te zijn. Maar houden kindlief en de BN'er in kwestie het wel vol om de ouders
een avond lang te pijnigen? Vallen ze niet door de mand?


Deelnemende BN'ers
Diverse BN'ers hebben hun acteertalenten in de strijd gegooid om een stelletje ouders een hak te zetten.
Onder hen bevindt zich Patty Brard die zichzelf, alleen dan drie keer hysterischer, speelt. Henkjan Smits wil zijn
'nieuwe vriendin' als nieuw, groot talent in de markt zetten maar dit vereist wel de nodige cosmetische ingrepen...
Jack Spijkerman geeft duidelijk te kennen dat hij absoluut niet van kinderen houdt en dit terwijl zijn kersverse 'liefde'
een dochter heeft. Andere bekende Nederlanders die ouders de schrik van hun leven geven, worden in een later stadium bekend.


Heb je het programma: My Parends Are Gonna Love You wel eens gezien en wat vind/vond je er van?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Vanavond voor de 2de keer het programma gezien. De eerste aflevering die ik zag was met Patty Brard en nu deed Johnny de Mol mee.
Ik vindt het echt een fantastisch leuk programma, heel leuk bedacht en goed opgezet. Opmerkelijk hoe makkelijk de ouders er steeds
in tuinen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."