Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Sabotage

Gestart door Iwan, 29 maart 2013, 13:32:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: Net5
Niemand is te vertrouwen in Sabotage

Tien bekende Nederlanders verblijven een aantal weken in een luxueuze villa in Thailand.
Ze voeren gezamenlijk opdrachten uit om geld te verdienen voor de groepskluis.
Het lijkt een droomvakantie, maar schijn bedriegt!
Tussen de BN'ers bevindt zich één kandidaat met een geheime agenda: de saboteur.
Zijn taak is om ervoor te zorgen dat de opdrachten niet helemaal gaan zoals gepland.
Zo verdient hij geld voor zijn persoonlijke kluis en ontneemt hij geld uit de groepskluis.
Lukt het de overige kandidaten om de saboteur te ontmaskeren, of gaat hij er met het geld vandoor?
Een psychologisch spel volgt, waarin de kandidaten alleen op zichzelf kunnen vertrouwen.
De camera is overal bij. Wat garant staat voor een hoog reality-gehalte, spanning en avontuur!

Zon, zee, strand, vriendschap en verraad.
Tien bekende Nederlanders, bestaande uit Ben Saunders, Lange Frans, Hero Brinkman, Jeffrey Wammes,
Manuel Broekman, Sylvia Geersen, Inge de Bruijn, Edith Bosch, Rosalie van Breemen en Liza Sips
gaan een pittige strijd aan met elkaar. Drie weken lang leven, slapen, eten en wonen ze in een luxueuze villa
in Thailand, waar ze dag en nacht gevolgd worden door de camera. Het feit dat een van de kandidaten
de saboteur is, zet de verhoudingen binnen de groep op scherp.
Verdachtmakingen, complotten om de saboteur te ontmaskeren en onenigheid, worden allemaal geregistreerd.
Daarbij strijdt de saboteur zelf ook voor zijn eigen geldkluis, wat zorgt voor een extra dimensie in het spel.
De kandidaten zijn op zichzelf aangewezen. Niemand is te vertrouwen in Sabotage.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Kinkt als een Wie is de Mol? Kloon, behalve dan dat 24 uur per dag gevolgt en gefilmd worden.
Ik ga in ieder geval kijken want Wie is de Mol? vind ik super, dus een programma dat er zo erg
op lijkt moet ook wel leuk zijn.. of het moet een slap aftreksel worden van Wie is de Mol?....

Sabotage is vanaf 7 april te zien op Net5
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."