Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

4 Tips voor sex in de natuur

Gestart door Iwan, 26 februari 2007, 21:40:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan




Er is geen betere plek om de lokroep der natuur te beantwoorden dan in de natuur zelf.
Maar tenzij je jezelf wilt terugzien op Candid Camera of de rest van de dag bij de EHBO
wilt doorbrengen om je te laten behandelen tegen één of andere insectensteek,
kun je beter eerst dit even lezen.

Waarschuwing 1: ken je grenzen
Als je een beginner bent in openbaar genot, begin dan eenvoudig. Vrij een beetje op een parkbankje,
maar trek je terug naar de privacy van je huis wanneer het echt heet begint te worden.
Als je aan het kamperen bent, trek je dan terug in je tent, maar denk er aan dat je je stemvolume matigt.
Of organiseer een ondeugende picknick in de privacy van je eigen achtertuin.

Waarschuwing 2: verken je werkterrein
Wanneer je klaar bent om plekjes te bezoeken die meer risico met zich meebrengen, gebruik dan je verstand.
Een indecent exposure is nog altijd illegaal, dus tenzij je een nachtje in een politiecel wilt doorbrengen,
kun je beter geen sex op het strand hebben met een paar honderd andere strandliefhebbers om je heen.
Contoleer de meest afgezonderde plekjes om er zeker van te zijn dat je niet betrapt kunt worden.
Een goede vuistregel: als je nog steeds de stemmen van anderen kunt horen, ben je te dichtbij hen aan het rotzooien.

Waarschuwing 3: kleed je naar de situatie
Sex langs de weg geeft je niet voldoende tijd om je uitgebreid van al je kledingstukken te ontdoen,
dus draag kleding die makkelijk aan en uit te trekken zijn of makkelijk weg te schuiven voor directe toegang.
Neem een deken mee om op te liggen en om over je heen te kunnen gooien wanneer je wordt verrast door
een nieuwsgierige voorbijganger. En als je toch nadenkt over wat je moet meenemen,
vergeet dan niet een goede sunblock en anti-insectenmiddel.

Waarschuwing 4: kies de juiste locatie
Dit is wat je niet ziet in films: ziektes en parasieten die door water worden overgebracht.
Zelfs het bubbelbad van je hotel is verdacht. Al dat sexy, stomende water is een prima incubator
voor bacteriën. Zelfs als je op het droge blijft moet je je locatie goed kiezen. Stekende brandnetels,
giftige bloemen, planten en struiken zijn onvergeeflijk voor vrijende stelletjes.




©toostylish.com
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Het lijkt mij wel erg spannend en geil om het eens in de vrije natuur te doen,
dat staat wel in mijn top 5 van plaatsten waar ik het nog wel eens wil doen,
maar helaas nog nooit gedaan.   :'(
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Ik heb het ook nog nooit in de natuur gedaan maar als dat ooit nog een keer voorkomt dan zijn dit wel handige tips. :tU:

Iwan

Vooral het vinden van een geschikte locatie lijkt mij lastig, dus als iemand nog tips/ervaringen heeft wat betreft een geschikte locatie.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

altijd handig zulke tips bij lauwersoog heb je ook bossen, waar je rustig van elkaar kan genieten

Iwan



Citaat van: carola op 26 september 2011, 20:24:22
altijd handig zulke tips bij lauwersoog heb je ook bossen, waar je rustig van elkaar kan genieten
Het wel eens gedaan daar dan?  ;D

Ik heb helaas geen rijbewijs dus ik moet het dichter bij huis zoeken
en bovendien nog iemand vinden om het mee te doen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Het NAM-park hier in de buurt lijkt mij wel een spannende locatie voor seks in de natuur...
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Anders gewoon eerst zelf om te zien hoe zoiets is en voelt  :)
Ook spannend
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan



Citaat van: mary-kate op 13 januari 2013, 18:00:43
Anders gewoon eerst zelf om te zien hoe zoiets is en voelt  :)
Ook spannend
Masturberen in het openbaar bedoel je?
Dan toch liever met z'n 2-en, is gezelliger denk ik en bovendien minder erg als je betrapt denk ik.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Citaat van: Iwan op 13 januari 2013, 18:40:12


Citaat van: mary-kate op 13 januari 2013, 18:00:43
Anders gewoon eerst zelf om te zien hoe zoiets is en voelt  :)
Ook spannend
Masturberen in het openbaar bedoel je?
Dan toch liever met z'n 2-en, is gezelliger denk ik en bovendien minder erg als je betrapt denk ik.  ;D
Ja mastruberen gewoon voor de kik als dat al goed bevalt dan met z'n tweeen
Ja als je met z'n 2en bent en je word betrapt kan je je achter die ander verschuilen  *G
Of je gaat naar een badplaats ofzo met een iets te strakke zwembroek zodat alles goed zichtbaar is
of een maatje te groot zodat een dame een inkijk heeft. Lijkt me ook wel sexy
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Toen we op de terugreis waren van de Walibi meeting, waar Linda afgesproken had met haar ex na mij,
heeft Linda wel voorgesteld om even de bosjes in te duiken bij een parkeerplaats waar we even rookpauze hielden.
Maar toen ik aangaf het wel te zien zitten wilde ze niet meer.... Het is er dus nog steeds niet van gekomen
om seks in het 'openbaar' te hebben, nu maar hopen dat mijn volgende vriendin het wel ziet zitten.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Citaat van: mary-kate op 14 januari 2013, 14:58:40
Citaat van: Iwan op 13 januari 2013, 18:40:12


Citaat van: mary-kate op 13 januari 2013, 18:00:43
Anders gewoon eerst zelf om te zien hoe zoiets is en voelt  :)
Ook spannend
Masturberen in het openbaar bedoel je?
Dan toch liever met z'n 2-en, is gezelliger denk ik en bovendien minder erg als je betrapt denk ik.  ;D
Ja mastruberen gewoon voor de kik als dat al goed bevalt dan met z'n tweeen
Ja als je met z'n 2en bent en je word betrapt kan je je achter die ander verschuilen  *G
Of je gaat naar een badplaats ofzo met een iets te strakke zwembroek zodat alles goed zichtbaar is
of een maatje te groot zodat een dame een inkijk heeft. Lijkt me ook wel sexy
Masturberen in het openbaar lijkt me niets, althans niet als ik alleen ben...
Seks in het openbaar is (of lijkt mij) geil, als man masturberen in het openbaar is toch een beetje vies mannetje....  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."