Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

De Democraten

Gestart door Iwan, 12 februari 2007, 07:52:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Ik heb de uitspraak van Obama gezien, vooraf aan die uitspraak heeft hij het over McCain,
die nu ineens ook voor change is en de plannen van McCain, en hij zet zijn twijfels daarbij.
Volgens hem is die change (verandering) van McCain nergens terug te vinden en dus noemt hij
het oude vis in een nieuw krant en over de plannen van McCain zegt hij;
'een varken met lippenstift is nog altijd een varken' ('al draagt een aap een gouden ring .....').
Vraag me af hoe de republikeinen die uitspraak als sneer naar Palin willen verkopen.
Hij noemt haar niet, hij refereert niet aan haar, dus dan heeft hij het over haar?  SÃâ€"s
Ik vind het bijna zielig worden hoe de republikeinen zich in allerlei bochten wringen om Obama zwart te maken.


Vervelender lijkt mij de blunder van Joe Biden,
die tegen een man in een rolstoel zegt dat hij moet opstaan.
Denken dat je Jezus bent en lammen kan laten lopen is nooit een goed teken.
nouja tenzij je echt Jezus bent natuurlijk, dan mag het.
http://www.liveleak.com/e/156_1221005987
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

bertus

Dat krijg je, Obama probeert campagne te voeren zonder zijn tegenstander(s) zwart te maken. Dus als McCain z'n campagneteam of fox maar het idee heeft dat hij een uitspraak maakt waarin hij dat toch doet, dan halen ze die uitspraak uit de context en vergroten ze het 100x.

De persoonlijke kritiek op McCain en Palin zie ik toch voornamelijk in 'the Daily Show'... die dat altijd erg goed doen   Ãƒâ€"wh

Iwan

WASHINGTON - De Democratische oud-presidentskandidate Hillary Clinton zal niet meer opnieuw meedingen
naar de hoogste post in het Witte Huis. Dat heeft Clinton, senator van New York, dinsdag gezegd.

De echtgenote van oud-president Bill Clinton verloor de voorverkiezingen bij de Democraten van senator Barack Obama.
De 60-jarige Clinton ziet zichzelf ook niet meer meedingen naar een post bij het federale Hooggerechtshof
of als Democratische leider in de Senaat. ââ,¬Å"Ik wil niet anders zijn dan een goede senator voor New Yorkââ,¬Â,
aldus Clinton op de Amerikaanse nieuwszender FOX.





Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

DETROIT - De Keniaanse ambassadeur in Amerika heeft in een radioprogramma
toegegeven dat Barack Obama in Kenia is geboren. De gekozen president beweert zelf
op Hawaii ter wereld zijn gekomen...

Als het Amerikaanse hooggerechtshof dit zou bevestigen dan kan Obama
op 20 januari 2009 niet ingezworen worden als de 44e president van de VS.

Trekpleister
Tijdens het programma 'Mike in the Morning' op de Detroitse zender WRIF 101FM
werd telefonisch contact opgenomen met de ambassade van Kenia in Washington.

Na een korte conversatie met de secretaris van de ambassadeur,
kwam de ambassadeur Peter Ogego zelf aan de lijn.

De interviewer van het radiostation gaf de voorzet:
'Wordt de geboorteplaats van Obama in Kenia een nationale trekpleister?'
"Dat is nu al een attractie", antwoorde Ogego.

Gedenksteen
Waarop de interviewer vroeg: "Maar komt er een gedenksteen in zijn geboorteplaats?"
"Dat hangt van de regering af. Maar de plek is al heel bekend", was het antwoord van Ogego.

De erkenning van de Obama als geboren Keniaan is een bevestiging van de
herhaaldelijke verklaringen van Obama's oma dat hij inderdaad in Kenia is geboren.

Crisis
Mocht dit binnenkort ook door de rechter bevestigd worden, dan zou de VS in een
constitutionele crisis terecht kunnen komen, omdat het dan met een ongrondwettelijk
gekozen president zit die talloze malen gelogen heeft over zijn afkomst.



Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

DELAWARE - Er zijn videobeelden opgedoken waarin te zien zou zijn hoe Ashley Biden,
de 27-jarige dochter van de Amerikaanse vice-president Joe Biden, cocaïne snuift.

Op een feestje in Delware werden de bewuste beelden gemaakt door een kennis van Ashley.
De man bood The New York Post de beelden aan voor 400.000 dollar.
De krant betaalde niet, maar kreeg wel een voorproefje van anderhalve minuut te zien.

Volgens de krant is Ashley Biden, of iemand die heel erg op haar lijkt,
te zien terwijl ze drugs gebruikt en er zelfs over klaagt dat de lijntjes coke "te klein zijn".

Drugsbestrijder
Het incident is pijnlijk voor vice-president Joe Biden, die bekend staat als een fel tegenstander
van drugsgebruik. Enige tijd geleden pleitte hij nog voor een veel hardere aanpak van drugs in de VS.

Thomas Dunlap, de advocaat van de kennis,
die bekend maakte dat de man de beelden wilde verkopen,
heeft korte tijd daarna besloten zijn cliënt niet meer bij te staan.
Hij meldde dat aan The New York Post, maar wilde geen commentaar geven over de reden.




Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

bertus

Was Obama zelf niet in zijn jongere jaren recreatief cokegebruiker?

Kim

Obama heeft geëxperimenteerd met drugs ja en dat heeft hij ook tijdens zijn campagne verteld.

Iwan

Bush heeft ook cocaïne en marihuana gebruikt in zijn jonge jaren en is bovendien jarenlang alcoholist geweest.

Meerdere presidentskandidaten hebben toegeven dat ze op een punt in hun leven ooit
drugs hebben gebruikt, meestal met een laf; Ja ik heb marihuana gebruikt, maar ik heb niet geïnhaleerd.
Obama gaf gewoon toe dat hij frequent inhaleerde omdat dat nu eenmaal de bedoeling is.
http://www.youtube.com/v/cpBzQI_7ez8&hl=nl&fs=1&color1=0x006699&color2=0x54abd6
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."