Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Man uit Wanze at en misbruikte mogelijk lijken

Gestart door Iwan, 25 oktober 2009, 03:41:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Necrofilie en necrofagie, zo luiden de zware verdenkingen die op een 36-jarige inwoner van Wanze,
nabij Hoei, rusten. De man werd gisteren ondervraagd, vanmiddag besliste het parket van Hoei tot
internering van de verdachte op basis van onthutsende beschuldigingen. Dat meldt de Franstalige
krant Vers L'Avenir vandaag op haar website.

Hoewel het gerecht momenteel geen details vrijgeeft over de zaak, zouden de ouders van de verdachte
zelf al een getuigenis afgelegd hebben bij de politie. Zowel bij de verdachte zelf als bij zijn ouders
vonden gisteren huiszoekingen plaats.

Lijken opgegraven
Volgens de getuigenissen die Vers L'Avenir aanhaalt, zou de verdachte lijken hebben opgegraven
op één of meerdere begraafplaatsen. Wat hij daar precies uitspookte is momenteel niet duidelijk,
maar volgens bronnen dichtbij het onderzoek zou er sprake zijn van necrofilie en necrofagie,
respectievelijk misbruik van en eten van doden.

Gisteren trokken de politie en het slachtofferidentificatieteam (DIV) naar een privébos, in een verlaten mijnsite,
om een put te controleren waar de dader lichamelijke resten zou hebben weggegooid. De brandweer van Hoei
zou er plastic zakken hebben aangetroffen. Andere plaatsen die de verdachte bezocht, moeten nog onderzocht worden.





©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim


Dity

Brrrrrrrr je moet er toch niet aan denken zeg.

Vreselijk idee voor de nabestaanden.
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

DonWoozy

bah ik krijg er gewoon de rillingen van over mijn rug en dat heb ik niet
snel! bah bah bah

Iwan

Ik snap niet wat er aan is om een dood lichaam te misbruiken, maar het zal ze wel een soort gevoel
van macht geven. Inderdaad verschrikkelijk voor de nabestaanden. Het idee om iets te eten wat al
een tijdje dood is maakt mij al misselijk, is volgens mij ook erg ongezond, net als het idee om een
mens te eten, mensen zouden naar kip smaken heb ik wel eens gehoord, maar om een mens te eten
die al een tijdje dood is doet mijn maag omkeren.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."