Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Vrijgezellenfeestje

Gestart door Iwan, 3 december 2006, 04:07:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Je gaat trouwen (of een vriend of vriendin van je) en je organiseerd een vrijgezellenfeestje.
Wat zou je gaan doen en wat perse niet?
Zou je naar een striptent gaan of nog 1x van verboden vruchten eten
om zo je leven als vrijgezel af te sluiten?

Wat zou je niet accepteren van je partner of mag hij/zij alles doen op die laatste dag als vrijgezel?
Zou je het bv accepteren als je Partner naar een stripclub gaat
of naar de vrouwen/mannen van lichte zeden?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Als ik een vrijgezellenfeestje had dan zou ik niet naar de dames van lichte zeden gaan,
dat lijkt me helemaal niets, zou er sowieso nooit heengaan.

Als mijn vriendin en toekomstige vrouw naar de heren van lichte zeden zou gaan zou ik dat niet leuk vinden.

Als ze naar de chippendales zou gaan zou ik daar geen probleem mee hebben, das immers alleen kijken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Ik zou niet snel naar een striptent gaan, en als ik daar wel heen zou gaan dan is het puur om te kijken, wat mijn vriendin op haar vrijgezelle avond gaat doen dat moet ze zelf weten.

Iwan

Citaat van: gjk op 31 juli 2010, 23:34:01
Ik zou niet snel naar een striptent gaan, en als ik daar wel heen zou gaan dan is het puur om te kijken,
wat mijn vriendin op haar vrijgezelle avond gaat doen dat moet ze zelf weten.
Denk dat als je wat anders doet dan kijken in een stripclub dat je er dan uitgezet wordt.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

1 van mijn beste vriendinnetjes gaat in juni (op de dag dat ze 10 jaar bijelkaar zijn) trouwen. Ik organiseer een vrijgezellenfeest voor haar. Gaat nog wel moeilijk worden, want ze is niet zo van de standaard vrouwendingetjes... Tips zijn dus welkom :)

carola

het liefste ga ik dan lekker op stap ergens mijn vrijgezelleavond vieren in discotheek ofzo
wat mijn toekomstige man dan gaat doen, weet ik niet hangt van zijn vrienden af

Iwan



Citaat van: Lynn op 12 februari 2011, 22:16:08
1 van mijn beste vriendinnetjes gaat in juni (op de dag dat ze 10 jaar bijelkaar zijn) trouwen.
Ik organiseer een vrijgezellenfeest voor haar. Gaat nog wel moeilijk worden,
want ze is niet zo van de standaard vrouwendingetjes... Tips zijn dus welkom :)
Wat is het geworden, wat heb jij georganiseerd voor het vrijgezellenfeest van jouw beste vriendin?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Citaat van: Iwan op 21 november 2013, 19:15:13


Citaat van: Lynn op 12 februari 2011, 22:16:08
1 van mijn beste vriendinnetjes gaat in juni (op de dag dat ze 10 jaar bijelkaar zijn) trouwen.
Ik organiseer een vrijgezellenfeest voor haar. Gaat nog wel moeilijk worden,
want ze is niet zo van de standaard vrouwendingetjes... Tips zijn dus welkom :)
Wat is het geworden, wat heb jij georganiseerd voor het vrijgezellenfeest van jouw beste vriendin?

Poeh lang geleden :)
Beetje standaard; eten en bowlen.

Iwan

Citaat van: Lynn op 21 november 2013, 20:41:46
Citaat van: Iwan op 21 november 2013, 19:15:13


Citaat van: Lynn op 12 februari 2011, 22:16:08
1 van mijn beste vriendinnetjes gaat in juni (op de dag dat ze 10 jaar bijelkaar zijn) trouwen.
Ik organiseer een vrijgezellenfeest voor haar. Gaat nog wel moeilijk worden,
want ze is niet zo van de standaard vrouwendingetjes... Tips zijn dus welkom :)
Wat is het geworden, wat heb jij georganiseerd voor het vrijgezellenfeest van jouw beste vriendin?

Poeh lang geleden :)
Beetje standaard; eten en bowlen.
Ik had expres lang gewacht om het te vragen. ...
Dacht dan is het ondertussen wel verjaard... maar het was dus behoorlijk braaf.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

little_mermaid

Vrijgezellenfeestjes zijn altijd leuk om organiseren.
Heb dat ooit ook mogen doen, en heb me goed uitgeleefd.

- allemaal dezelfde outfit aan, enkel de bruid kreeg iets extra
- stadje ingetrokken, met allerlei leuke spelletjes
- samen lekker gaan eten, maar paar flessen cava er bij
- een demo van schoonheidsproducten, dat 3 dubbel zo lang heeft geduurd als een normale demo
- verkleedpartijtje gehouden, en dan nog samen verder uit geweest

Haar vrijgezellen was in ieder geval beter dan de bruidegom.
Die zijn enkel de hele dag gaan pintelieren.

Goitske

Het fenomeen vrijgezellenfeestje vind ik sowieso een drama, ik ben al jaren geen vrijgezel meer en hoef het ook niet een avondje af te leren!

Het meest vreselijke zijn de domme spelletjes, de verkleed partijen etc als ze echt iets voor mij willen doen maak er een gezellige dag voor met zn allen uit eten ofzo maar geen verkleedpartij dat weiger ik namelijk, geen debiele spelletjes en strippers en dat soort onzin. Geloof ook niet dat iemand het in zn hoofd haalt voor mij want ik irriteer me dood als ik naar een vrijgezellenfeestje moet!

Iwan



Citaat van: Goitske op  6 december 2013, 18:59:02
Het meest vreselijke zijn de domme spelletjes, de verkleed partijen etc als ze echt iets voor mij willen doen
maak er een gezellige dag voor met zn allen uit eten ofzo maar geen verkleedpartij dat weiger ik namelijk,
geen debiele spelletjes en strippers en dat soort onzin. Geloof ook niet dat iemand het in zn hoofd haalt voor mij
want ik irriteer me dood als ik naar een vrijgezellenfeestje moet!
Ik wou komen strippen op uw vrijgezellenfeestje!   :-\

Een paar jaar geleden had ik een afspraak in Groningen, weet niet meer precies met wie, maar ik had met haar afgesproken
in de Drie Gezusters. Omdat ik wat aan de vroege kant was heb ik wat rondgelopen in de buurt en er was toen een vrijgezellenfeestje
gaande in een poolcentrum vlakbij de Drie Gezusters. Ik werd toen aangesproken door 3 dames met het verzoek of ik lippenstift
wilde opdoen en daarna de aanstaande bruid een kus wilde geven, was schijnbaar een soort van spelletje.... De aanstaande bruid
moest met zoveel mogelijk mannen zoenen en die mannen moesten lippenstift dragen zodat het ook zichtbaar was dat ze gezoend
was. Ik heb dat toen geweigerd omdat het mij niet handig leek om te komen opdagen op mijn afspraakje onder de lippenstift.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Volgend jaar hebben wij, ik, Rias, @P@rick en @gjk een vrijgezellenfeestje voor GJ.
Nog even bedenken wat we kunnen gaan doen..... Iemand nog leuke ideeën of tips?
Lijkt me sowieso wel leuk om ook iets met een striptease te doen, dat hoort er wel een beetje bij vind ik.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Joost

Bij mijn zwager hadden ze een opblaaslul gekocht en die moest die aantrekken. Er zat zelf een pompje bij

Kim

Citaat van: Iwan op 14 december 2014, 17:48:08
Volgend jaar hebben wij, ik, Rias, @P@rick en @gjk een vrijgezellenfeestje voor GJ.
Nog even bedenken wat we kunnen gaan doen..... Iemand nog leuke ideeën of tips?
Lijkt me sowieso wel leuk om ook iets met een striptease te doen, dat hoort er wel een beetje bij vind ik.

Zoiets hou je toch geheim voor de vrijgezel???? En striptease hoort er niet bij, je moet vooral doen wat de vrijgezel leuk vindt.

liezie

Heb jaren geleden zelf een vrijgezellenfeestje voor een vriendin georganiseerd.
Wat ik altijd belangrijk heb gevonden, is dat je zeker en vast niets doet wat de persoon die die dag in de belangstelling staat, zeker en vast niet leuk zou vinden.
Je kan altijd via een omweg polsen, of whatever...
En meestal gaat het dan toch al om een hele goede vriendschap, en ken je die persoon in kwestie zelf al heel goed.

Iwan

in 2017 gaat een vriend van mij trouwen.... dus sta open voor leuke ideeën voor een vrijgezellenfeestje!
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Vooral doen wat de persoon leuk vindt en niet doen wat jij DENKT dat bij een vrijgezellenfeest hoort!  :tU: