Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Seks voor het huwelijk

Gestart door Iwan, 10 september 2007, 01:39:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Voor de één is het een vanzelfsprekendheid,
de ander ziet er het nut niet van in en vindt het pure martelarij.
Geen seks voor het huwelijk heeft zijn voor- en tegenstanders.

Wat denk jij van seks voor het huwelijk?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik vindt dat een ieder dat zelf moet weten.
Ik heb heel veel respect voor mensen die niet aan seks voor het huwelijk doen,
ik zou het niet kunnen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Dity

Ik vind dat een ieder dat voor zichzelf moet weten.

Maar stel je zou een poos verkering hebben, verloofd zijn en dan trouwen.
Dus alles echt op de traditionele manier, dan heb ik respect voor degene die dat volhouden
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Margje

Ik ben het met jullie eens...Mensen die vanuit (geloofsovertuiging of niet) geen sex hebben voor het huwelijk heb ik echt respect voor...Ik zou het alleen niet kunnen..ik wil wel weten of het met iemand klikt in bed zeg maar...maar stel nu eens voor dat je iemand tegenkomt die geen sex voor het huwelijk zou willen...wat doe je dan? De volgende dag trouwen *G?

Iwan

Citaat van: Margje op 12 september 2007, 14:53:43
maar stel nu eens voor dat je iemand tegenkomt die geen sex voor het huwelijk zou willen...wat doe je dan? De volgende dag trouwen *G?
Hoorde laatste op tv dat je, volgens mij was het in Turkije, trouwen kunt voor een dag,
omdat seks voor het huwelijk niet mag van het geloof en op die manier kan de jeugd seks hebben
en gaan ze toch niet tegen de regels van hun geloof in.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

ik ben zelf ook gelovig, maar ik heb toch aan sex voor het huwelijk gedaan. ik ga niet wachten tot dat we getrouwd zijn, als het gevoel goed is, dan ga ik er voor.

Iwan

Seks voor het huwelijk is denk ik ook iets van voor de voorbehoedsmiddelen, als de vrouw zwanger raakte
was het vroeger meer gewenst dat je ook getrouwd was.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Ik heb eens iets gehoord dat een stel ook geen sex voor het huwelijk had en na de trouwerij bleek zij allergisch voor zijn penis te zijn....het zou je toch gebeuren :di:

Iwan

Citaat van: Margje op 17 oktober 2010, 21:08:42
Ik heb eens iets gehoord dat een stel ook geen sex voor het huwelijk had en na de trouwerij
bleek zij allergisch voor zijn penis te zijn....het zou je toch gebeuren :di:
Was zij specifiek allergisch voor zijn penis of voor penissen in het algemeen of was ze gewoon allergisch voor sperma?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Vrouw blijkt na trouwerij allergisch voor sperma echtgenoot
Uitgegeven: 5 november 2009 14:55
Laatst gewijzigd: 5 november 2009 17:06

AMSTERDAM – De Australische Julie Boyde heeft op haar huwelijksnacht een vervelende ontdekking gedaan. De Australische bleek allergisch voor het sperma van haar kersverse echtgenoot.
De 26-jarige Julie en haar droomman Mike (27) uit Ambridge stapten twee jaar na hun kennismaking in het huwelijksbootje.

Dat vond het koppel een goed moment voor het eerst onbeschermd seks met elkaar te hebben. Een onverdeeld succes werd dat niet.


Naalden

''Alsof iemand naalden in me stak. Het brandde als een gek. Op een pijnschaal van één tot tien was het een tien'', vertelt ze tijdens een interview voor de documentaire Strange Sex, waar Amerikaanse media donderdag over schrijven

Haar huwelijksnacht eindigde met een helse pijn. De volgende dag moest de dokter constateren dat Julie allergisch is voor het sperma van Mike.


Adoptie

De zaadcellen van haar echtgenoot waren tijdens de daad inactief gemaakt. Het stel vertelde dat het een vurige kinderwens heeft en nu nadenkt over adoptie.

bron: nu.nl


Margje

Zoiets dus....:) zie artikel

Iwan



Citaat van: Margje op 17 oktober 2010, 21:16:16
Zoiets dus....:) zie artikel
Ik blijf het toch raar vinden, hoe kan ze allergisch zijn voor het sperma van haar kerstverse mannetje,
sperma=sperma toch? Dan moet ze toch ook allergisch zijn voor het sperma van andere mannen
en hoe kan ze dat nooit hebben gemerkt?? Of ze moet natuurlijk nooit eerder ongebeschermde seks hebben gehad.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Margje op 17 oktober 2010, 21:15:42
Vrouw blijkt na trouwerij allergisch voor sperma echtgenoot

AMSTERDAM – De Australische Julie Boyde heeft op haar huwelijksnacht een vervelende ontdekking gedaan.
De Australische bleek allergisch voor het sperma van haar kersverse echtgenoot.
De 26-jarige Julie en haar droomman Mike (27) uit Ambridge stapten twee jaar na hun kennismaking in het huwelijksbootje.

Dat vond het koppel een goed moment voor het eerst onbeschermd seks met elkaar te hebben.
Een onverdeeld succes werd dat niet.

Naalden
''Alsof iemand naalden in me stak. Het brandde als een gek. Op een pijnschaal van één tot tien was het een tien'',
vertelt ze tijdens een interview voor de documentaire Strange Sex, waar Amerikaanse media donderdag over schrijven

Haar huwelijksnacht eindigde met een helse pijn. De volgende dag moest de dokter constateren dat Julie allergisch is
voor het sperma van Mike.

Adoptie
De zaadcellen van haar echtgenoot waren tijdens de daad inactief gemaakt.
Het stel vertelde dat het een vurige kinderwens heeft en nu nadenkt over adoptie.

bron: nu.nl

Mannen kunnen blijkbaar ook allergisch zijn voor hun eigen sperma..... zie onderstaand bericht....

Citaat van: AD.nl
'Honderden mannen ziek van seks'

ROTTERDAM - Honderden mannen worden ziek na seks. Sommigen voelen zich wel een week lang beroerd
na een zaadlozing. Ze krijgen allerlei griepachtige verschijnselen. De mannen blijken allergisch voor hun eigen zaad.

Psychiater Marcel Waldinger van het HagaZiekenhuis in Den Haag zegt in de Telegraaf dat er in Nederland veel mannen zijn
die na seks last krijgen van lichamelijke klachten als rode ogen, een loopneus, zere spieren en vermoeidheid.

Waldinger behandelt al ruim tien jaar mensen met deze aandoening. De neuropsychiater kwam er achter dat de klachten
geen psychisch oorzaak hadden, maar dat de mannen overgevoelig zijn voor hun sperma.

Na jarenlang onderzoek is er inmiddels een behandeling voor de allergie ontwikkeld.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

ik heb ook aan sex voor het huwelijk gedaan, enbevalt me prima zou het daar anders van worden als je getrouwd ben

Iwan



Citaat van: AD.nl
Meer dan helft bruidsparen geen seks op huwelijksnacht

Seks op de huwelijksnacht maakt het romantische plaatje van een geslaagd huwelijksfeest compleet.
Echter, niet iedereen sluit 'de dag van hun leven' af tussen de lakens. Zo'n 52 procent zegt géén seks
te hebben gehad op de huwelijksnacht. Daarover schrijft de Daily Mail.

Van de getrouwde stellen heeft 17 procent pas seks meer dan drie dagen na het huwelijk, blijkt uit
een enquête die werd ingevuld door 2.138 Britten. De volgende redenen werden genoemd op de vraag
waarom stellen geen seks tijdens de huwelijksnacht hadden:

  • 1. Te dronken (37 procent)
  • 2. Te moe (20 procent)
  • 3. Zorg voor de kinderen (11 procent)
  • 4. Ruzie voor het eind van de avond (9 procent)
  • 5. We vertrokken op huwelijksreis (9 procent)
  • 6. Hele nacht doorgefeest (7 procent)
  • 7. Gewoon 'geen zin' (4 procent)
  • 8. Andere redenen (3 procent)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: gjk op 30 december 2009, 11:12:45
ik ben zelf ook gelovig, maar ik heb toch aan sex voor het huwelijk gedaan.
Ik ga niet wachten tot dat we getrouwd zijn, als het gevoel goed is, dan ga ik er voor.
Met het gevoel bedoel je dan liefde of lust?
Er zijn zat vrouwen waar ik niet mee zou willen trouwen, maar wel seks mee zou willen hebben.
Wat ik trouwens niet doe, zou het op de eerste plaats al niet durven en sommige dingen zijn
leuker om over te blijven fantaseren.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Droopy

Een auto test je toch ook eerst voor je hem koopt.
(Oké rare vergelijking maar denk dat jullie het wel snappen)

En als god ( waar ik overigens niet in geloof)  wilt dat je geen seks hebt voor het huwelijk dan zou hij er toch ook wel voor gezorgd hebben dat je geen seksuele gevoelens zou hebben voor het huwelijk.