Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Dumpen!

Gestart door Iwan, 29 maart 2008, 18:58:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Hoe zou of hoe heb jij je vriendje/vriendinnetje gedumpt
en oefen je zoiets ook eerst en bedenk je van te voren wat je gaat doen en zeggen
of het zou zoiets plompverloren mededelen aan je ex-partner to be?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

ik heb het gelukkig zelf nog nooit hoeven doen, daarom is het niet minder lullig om het te moeten doen. Ik hoef het sowieso nu niet meer te doen omdat ik de vrouw van mijn dromen al gevonden heb :D

Iwan

Ik heb, bij mijn weten, nog nooit iemand gedumpt, als ik het zat ben dan laat ik mij wel dumpen,
dan zit zij met het schuldgevoel en ik niet. Ik weet wel dat het enorm laf van mij is,
maarja ik zou eerlijk gezegd ook niet weten of ik het wel zou kunnen om iemand te dumpen,
ben bang dat het dan helemaal een drama zou worden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Ik heb er in mijn laatste relatie gewoon over gepraat en haar vertelt hoe ik over onze relatie dacht en dat ik niet verder wilde met haar en dat ik nu tijd en rust voor mezelf wilde.

Ik had wel moeite met het gesprek maar uiteindelijk kwam het hoge woord er toch uit.

Iwan

Ik heb 1x geprobeerd iemand te dumpen, maar vreemd genoeg was het aan het einde van het gesprek nog gewoon aan....
Niet zo mijn ding dus om iemand te dumpen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Iwan op 20 augustus 2012, 21:58:47
Ik heb 1x geprobeerd iemand te dumpen, maar vreemd genoeg was het aan het einde van het gesprek nog gewoon aan....
Niet zo mijn ding dus om iemand te dumpen.
Daar in tegen heb ik wel ruime ervaring in het gedumpt worden... Margje..... Linda.... Henriët...  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: TooStylish.nl
Vijf signalen dat je wordt gedumpt

De ene dag ben je smoorverliefd, de andere dag begint je partner het It's-Not-You-it's-Me praatje.
Jij wordt verward achtergelaten en stelt jezelf dan ook de vraag: waarom heb ik het niet zien aankomen?
Om je hiermee te helpen hebben we een lijstje samengesteld van de vijf belangrijkste tekenen
dat je gedumpt gaat worden.

1. Ruzie zoeken
Iedereen heeft wel eens ruzie. Constructieve ruzietjes kunnen zelfs goed zijn voor je relatie.
Maar als je partner ruzietjes begint over de kleinste dingetjes kan dit wel eens aanduiden
dat hij/zij een excuus zoekt om er vandoor te gaan.

2. Vergeten te bellen
Toen jullie net samen waren belde hij/zij jou om de twee minuten. Om gek van te worden!
Maar tegenwoordig vergeet hij/zij zelfs te bellen wanneer hij drie uur te laat is!
Dit is een zeker teken dat jullie relatie waarschijnlijk op losse schroeven staat.

3. Zijn uiterlijk (drastisch) veranderen
Een drastische verandering in zijn/haar uiterlijk kan er op duiden dat je partner verder wilt gaan. Zonder jou.
Dus knipt hij/zij zijn/haar haar eraf of verliest hij/zij 20 kilo, grote cosmetische veranderingen moet je
in de gaten houden. Natuurlijk kan je partner ook gewoon een beetje ijdel zijn, maar als de verandering
gepaard gaat met een van de andere tekenen, beware!

4. Kritiek geven
Wanneer jouw partner niet meer zo into you is als vroeger, kan het zijn dat hij/zij constant kritiek gaat leveren
op elk klein dingetje dat je doet, van de manier waarop je je tanden poetst tot hoe je je veters strikt.
Dus, wees gewaarschuwd!

5. Geen seks
Het is normaal om wat minder seks te hebben als je langere tijd bij elkaar bent, maar als hij/zij weken
of maanden lang 'hoofdpijn' heeft is er waarschijnlijk iets mis (dus: of hij/zij vindt je niet meer zo leuk,
of hij/zij doet the deed met iemand anders).

Oké, je kent nu de waarschuwingstekens, maar raak nou niet meteen in paniek! Alleen omdat je partner
één van de tekenen showt, hoeft dat nog niet te betekenen dat jullie relatie meteen over is. Maar als hij/zij
meerdere tekenen laat zien, wees dan gewaarschuwd... Waarschijnlijk word je binnenkort gedumpt...
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Een aantal punten, en dan met name; 1. Ruzie zoeken & 5. Geen seks komen me erg bekend voor.....  ;D
Maar ik zie het meestal niet aankomen wanneer ik gedumpt word, of ik moet er zelf op aangestuurd hebben om gedumpt te worden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

ik heb mijn ex gedumpt toen ik hoorde dat hij vreemd gegaan is, toen heb ik hem opgebeld en meneer deed zo lullig en als of er niks aan de had was heb ik gezegd dat uit was en woest de telefoon opgehangen