Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

ruzies, hoe ga jij ermee om.

Gestart door gjk, 2 januari 2010, 12:21:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gjk

omdat je toch wel je leven deelt en dit niet altijd even makkelijk en happy gaat.
hoe ga jij om met strubbelingen??

gjk

ik ben wel iemand die er over zou praten, in elke relatie zijn er altijd wel onenigheden dat is nou eenmaal zo, maar door er goed over te praten kom ik er meestal wel weer uit.

ze zeggen ook dat je altijd moet blijven praten in je relatie, opkroppen heeft totaal geen zin daar word het vaak alleen maar erger door.

Dity

Ik knetter altijd even heerlijk (wat kan dat opluchten ;D) en dan toch rustig praten als ik uitgeknetterd ben.

En zorgen dat je bij een volgende ruzie (als die komt) geen oude koeien erbij haalt, dat is uitgepraat en dat hoort er dan niet bij.
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Lynn

Ik kan blijkbaar ook goed ruzie maken.
Zelden ben ik degene die het als eerst goed maakt.
Temperamentvol wordt ik wel eens genoemd. 

DonWoozy

echte ruzie heb ik gelukkig nooit, wel eens een onenigheidje maar dat is snel
weer over en vergeten hoor :)

Tyz

Ik kan flink uit mn slof schieten als ik iets niet vind kunnen van iemand maar ik blijf (bijna? :P) altijd wel redelijk in mn oordeel.

Iwan

echt ruzie maken heb ik nog nooit met een vriendin van mij gedaan, vind dat je een relatie alles moet kunnen zeggen,
dan kan de ander daarop reageren en/of rekening mee proberen te houden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Ruzie maken is niet mijn sterkste kant.
Soms durf ik niets te zeggen, soms zeg ik teveel, soms overreageer ik, soms krop ik teveel op en soms kan ik het heel netjes in een discussie verpakken.

carola

ik praat het uit met mijn partner, wandt ik hou niet van ruzie's en ben altijd wel een beetje bang dat uit zal gaan, gelukkig is het nooit zo ver gekomen tot nu toe, maar ook geef ik gas terug oftewel soms een disscussie

Margje

Ik houd niet zo van ruzies ben meer een wegloper voor ruzies....daarna praat ik het vervolgens wel uit...

Iwan

Echt ruzie was het niet, maar toen ik op vakantie was in Bulgarije en toen Margje in Nederland was heeft Linda het wel uitgemaakt.
Ik heb beide keren het eigenlijk gewoon genegeerd dat ze het uitgemaakt heeft toen en in Nederland heb ik Linda even later
gebeld of een berichtje gestuurd of ik haar zou ophalen. (dan kon ze met eigen ogen zien dat er niets speelde tussen Margje en mij,
ik vermoedde dat dat, Jaloezie, de reden was waarom ze boos was.)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Een ruzie bestond/bestaat in mijn relaties er meestal uit dat zij boos op mij is en dat ik mijn schouders ophaal.
Misschien wel niet de meest ideale reactie omdat het dan lijkt alsof het mij niets doet.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Ik zoek de confrontatie op en praat!  :tU:

In mijn relatie zet ik echter nooit de eerste stap om het goed te maken! :P

Iwan

Citaat van: Kim op 19 december 2013, 19:36:50
Ik zoek de confrontatie op en praat!  :tU:

In mijn relatie zet ik echter nooit de eerste stap om het goed te maken! :P
Waarom zet jij nooit de eerste stap?
Is dat omdat jij (altijd) vindt dat jij gelijk hebt of ben jij niet zo goed in je excuses aanbieden?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Dat is omdat:

- ik zeker weet dat IK gelijk heb

OF

- omdat ik erachter kom dat hij toch gelijk heeft en ik het moeilijk vind om toe te geven! :P