Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Verliefd op meerdere personen

Gestart door Iwan, 8 februari 2010, 00:36:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ben je wel eens verliefd geweest op twee of meerdere personen tegelijk?

Ja, maar ik ben gewoon met m'n lief gebleven.
Neen, kan dat dan?
Ja, heb toen mijn lief verlaten voor een ander.
Ja, ik heb getwijfeld en er met m'n beste vriend(in) over gepraat.
Neen, ik word sowieso al zelden verliefd.
Anders, namelijk ....

Iwan

Ben jij wel eens verliefd geweest op meerdere personen tegelijk?



zie ook - relatie met meerdere mensen?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

ik ben wel eens verliefd geweest op iemand anders toen ik nog midden in een relatie zat maar ben altijd trouw gebleven aan mijn partner.

Iwan

Ik ben nooit zo snel verliefd, al heb ik altijd wel iemand in mijn leven waar ik heel goed mee overweg kan en die ik alles vertel enzo,
maar daar ben ik zelden verliefd op. Ik ben dus nooit gelijktijdig verliefd geweest op meerdere personen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

nee dat heb ik nog nooit gehad, ik was vaak de gene die trouw bleef in de relaties, mijn exen maakte het altijd uit omdat ze het niet meer zagen zitten of verlieft werden op iemand anders tijdens onze relatie

Iwan



Citaat van: carola op 25 september 2011, 16:58:54
nee dat heb ik nog nooit gehad, ik was vaak de gene die trouw bleef in de relaties, mijn exen maakte het altijd uit
omdat ze het niet meer zagen zitten of verlieft werden op iemand anders tijdens onze relatie
Je kunt trouw blijven aan je partner als je (ook) verliefd ben op een ander....
Vaak is zo'n verliefdheid een tijdelijk fase, misschien dat de spanning in je eigen relatie even weg is....
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Citaat van: Iwan op  1 juli 2013, 01:35:50
Je kunt trouw blijven aan je partner als je (ook) verliefd ben op een ander....
Vaak is zo'n verliefdheid een tijdelijk fase, misschien dat de spanning in je eigen relatie even weg is....

Mee eens!

Margje

Er is een verschil tussen verliefd zijn en iemand heel erg leuk vinden....
Ik vind wel snel iemand heel erg leuk...aan de andere kant kom ik dan ook weer snel met mijn voetjes op de aardbol en is de leukigheid niet omgeslagen in verliefdheid...
Echt verliefd word ik sowieso niet snel dan moet die persoon wel zo veel hebben! Ik zeg dus...ik kan wel meerdere personen heel erg leuk vinden...Als ik in een relatie zou zitten kan dat natuurlijk ook voorkomen...weet niet of ik bij diegene weg zou gaan....ligt ook helemaal aan de relatie op dat moment.....

Iwan

Dat ik mensen leuk vind, zonder verliefd te zijn dus, heb ik ook wel,
maar voor zoiets als iemand leuk vinden zou ik mijn relatie niet verbreken.
Om een relatie te verbreken moet er wel meer zijn, bv als de relatie niet zo lekker loopt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."