Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Heb je ooit getwijfeld aan je geaardheid

Gestart door Iwan, 26 april 2012, 17:47:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Heb je ooit getwijfeld of twijfel je (nu nog) aan je seksuele geaardheid?
Was daarvoor een speciale reden? Waarom twijfelde jij over je geaardheid?



* Geaardheid
* Gevoelens voor mannen
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis


Sugamilk


marie

Nee, maar ik heb wel geprobeerd hoe het met een meisje is.

Iwan

Citaat van: marie op  6 mei 2012, 14:35:01
Nee, maar ik heb wel geprobeerd hoe het met een meisje is.
en dat beviel niet, viel het tegen of juist mee? ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

marie

Citaat van: Iwan op  6 mei 2012, 14:45:16
Citaat van: marie op  6 mei 2012, 14:35:01
Nee, maar ik heb wel geprobeerd hoe het met een meisje is.
en dat beviel niet, viel het tegen of juist mee? ;D
Beetje zoals verwacht. Het was met een goede vriendin die ik al heel lang ken. Het was leuk en spannend, maar het speciale gevoel wat ik bij een man heb was en is er niet.

Iwan



Citaat van: marie op  6 mei 2012, 14:51:24
Citaat van: Iwan op  6 mei 2012, 14:45:16
Citaat van: marie op  6 mei 2012, 14:35:01
Nee, maar ik heb wel geprobeerd hoe het met een meisje is.
en dat beviel niet, viel het tegen of juist mee? ;D
Beetje zoals verwacht. Het was met een goede vriendin die ik al heel lang ken.
Het was leuk en spannend, maar het speciale gevoel wat ik bij een man heb was en is er niet.
Is het niet lastig om met een goede vriendin te experimenteren?
Bedoel kan me voorstellen dat je daardoor misschien wat spanning tussen jullie ontstaat
die niet meteen bevordelijk is voor jullie vriendschap. Mocht ik het ook es met een man proberen,
dan zou ik toch niet snel een goede vriend, hoe erg je elkaar ook vertrouwd,  daarvoor kiezen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

marie

Citaat van: Iwan op  6 mei 2012, 15:03:53


Citaat van: marie op  6 mei 2012, 14:51:24
Citaat van: Iwan op  6 mei 2012, 14:45:16
Citaat van: marie op  6 mei 2012, 14:35:01
Nee, maar ik heb wel geprobeerd hoe het met een meisje is.
en dat beviel niet, viel het tegen of juist mee? ;D
Beetje zoals verwacht. Het was met een goede vriendin die ik al heel lang ken.
Het was leuk en spannend, maar het speciale gevoel wat ik bij een man heb was en is er niet.
Is het niet lastig om met een goede vriendin te experimenteren?
Bedoel kan me voorstellen dat je daardoor misschien wat spanning tussen jullie ontstaat
die niet meteen bevordelijk is voor jullie vriendschap. Mocht ik het ook es met een man proberen,
dan zou ik toch niet snel een goede vriend, hoe erg je elkaar ook vertrouwd,  daarvoor kiezen.
Nee, dat is nooit een bezwaar geweest, maar het was ook geen bewuste keuze. We kennen elkaar al jaren en hebben in onze vroege pubertijd heel veel over jongens en seks gepraat. We zijn toen samen een keer gaan experimenteren met onszelf en van het een kwam het ander.

Johan366

Het leven duurt maar even

gjk

Ik heb nog geen seconde getwijfeld ik ben 100% hetero!!

Lynn

Ik heb wel eens getwijfeld. Nog steeds kan ik niet zeggen dat ik 100% hetero ben. Ik zie het alleen niet voor me dat ik de rest van mijn leven met alleen een vrouw zou delen. Mannen zijn daarvoor toch te belangrijk denk ik.


carola

ik heb ook nooit getwijfeld, ben ook 100 % hetero

Iwan

Ik zie mezelf ook niet als biseksueel of homoseksueel, maar ik heb me wel eens afgevraagd hoe het zou zijn met een man,
al was het dan vaker in de zin van een triootje met een man en een vrouw. Heb nog nooit een man aantrekkelijk gevonden
(op een seksuele manier) dus denk dat ik wel met zekerheid kan zeggen dat ik hetroseksueel ben.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Iwan op 27 januari 2014, 19:17:15
Ik zie mezelf ook niet als biseksueel of homoseksueel, maar ik heb me wel eens afgevraagd hoe het zou zijn met een man,
al was het dan vaker in de zin van een triootje met een man en een vrouw. Heb nog nooit een man aantrekkelijk gevonden
(op een seksuele manier) dus denk dat ik wel met zekerheid kan zeggen dat ik hetroseksueel ben.
Ik sluit het niet uit dat ik ooit seks zal hebben met een andere man, maar ik kan me het ook niet echt voorstellen.
Ben gewoon niet zo van het dingen uitsluiten in mijn leven denk ik....   :sct:

Ben wel 2× 'verleid' door een man, waarvan er 1 best wel oud was en ik was toen nog minderjarig
en later door een jongere man/jongen, maar die kende ik verder eigenlijk helemaal niet.
Ben op beiden niet ingaan. Al ben ik wel eens met die oudere man uit eten geweest, omdat ik nieuwsgierig was.
Ik was benieuwd hoe een pedofiel in het echt was, misschien stom, maar het was in een openbare plaats
dus ik voelde me wel veilig. Ook omdat ik hem al wat langer sprak via het internet en ik hem dus al een beetje kende.
Het vreemde was, althans dat vond ik toen, dat het een hele aardige en vriendelijke man was die mij helemaal niets
probeerde op te dringen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."