Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Zeur, Zaag & Klaag Topic

Gestart door Iwan, 25 februari 2007, 05:10:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Staat mijn andere broer vanavond voor de deur, zonder dat eerst te overleggen of het eerst te melden.
Opzich niet zo erg, maar als hij komt dan ben ik geen baas meer in eigen huis, heb ik geen privacy
en blijft hij ook meteen slapen. Ik kan er soms echt niet meer tegen om 2 broers te hebben
met een geestelijke handicap het maakt mijn leven soms zo moeilijk.  :'(
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

@Iwan -> ehm misschien een gekke vraag of misschien zelfs pijnlijk maar moeten die broers dan niet in een opvanghuis zitten of is het niet zo
erg dat ze opgevangen moeten worden??

@topic -> ik heb last van mijn ogen door hooikoorts :s

Iwan

Citaat van: DonWoozy op 30 mei 2008, 15:35:08
@Iwan -> ehm misschien een gekke vraag of misschien zelfs pijnlijk maar moeten die broers dan niet in een opvanghuis zitten of is het niet zo
erg dat ze opgevangen moeten worden??

@topic -> ik heb last van mijn ogen door hooikoorts :s
1 broer zit (soms) in een soort opvangtehuis,
maar dat is een zelfstandige woonvorm met begeleiding.

en mijn andere broer is gewoon een parasiet en ik vermoed dat hij geestelijk niet helemaal 100% is.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

Citaat van: Iwan op 30 mei 2008, 16:51:19
Citaat van: DonWoozy op 30 mei 2008, 15:35:08
@Iwan -> ehm misschien een gekke vraag of misschien zelfs pijnlijk maar moeten die broers dan niet in een opvanghuis zitten of is het niet zo
erg dat ze opgevangen moeten worden??

@topic -> ik heb last van mijn ogen door hooikoorts :s
1 broer zit (soms) in een soort opvangtehuis,
maar dat is een zelfstandige woonvorm met begeleiding.

ja precies dus hij kan gewoon weg zeg maar?!

Citaat van: Iwan op 30 mei 2008, 16:51:19
en mijn andere broer is gewoon een parasiet en ik vermoed dat hij geestelijk niet helemaal 100% is.  ;D

hahaha nee ok maar het woord parasiet zegt al genoeg :P

Iwan

Mijn afwasmachine is kapot,
en mijn broer heeft mijn wasmachine verkocht.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

steven

jenny doet alles kapot en ik kan het maken

TimT

Ik ben moe, ik voel me moe, ik voel me ellendig, ik pijn in mijn keel, ik slaap ene moment als een rots en dan totaal niet. Ik baal als een stekker er van.

Kim

Damn... ben ik eens online post er geen ene kip!  Ãâ€"pf

Joost

Ik zeur maar dat de tijd niet sneller gaat. Heb zin om bij men nieuwe baan te beginnen  Ãâ€"ó

Nevyn

Ik heb VEEEL te weinig tijd voor mezelf!

TimT

De dokters van het onze lieve vrouwen ziekenhuis Te AAlST ZIJN EEN STELLETJE DOMBOSââ,¬â,,¢ DUMASSES! Vergeten ze een stand te zetten tijdens de hartoperatie van mijn moeder in juni. Moet ze volgende week met spoed geopereerd worden in Antwerpen.
DE EERSTE DIE VANDAAG NOG WAT VERKEERDS DOE, Maak ik Achmead I kill you van ;) Ãâ€"Ã,µ Ãâ€"Ã,µ Ãâ€"Ã,µ Ãâ€"Ã,µ Ãâ€"Ã,µ Ãâ€"Ã,µ Ãâ€"Ã,µ Ãâ€"Ã,µ Ãâ€"Ã,µ Ãâ€"Ã,µ Ãâ€"Ã,µ Ãâ€"Ã,µ Ãâ€"Ã,µ Ãâ€"Ã,µ Ãâ€"Ã,µ Ãâ€"Ã,µ Ãâ€"Ã,µ Ãâ€"Ã,µ

Iwan

pffff denk erover om een tijdje bij mijn moeder te gaan wonen,
mijn broer woont bij mij, (lees: leeft op mijn kosten) en dat kan ik even niet meer bolwerken.
Maar ik vind het ook erg vervelend dat ik mijn eigen huis uit moet vluchten omdat
ik gek word van mijn broer, zou misschien beter zijn om hem eruit te zetten, maar
ik kan het niet om mijn eigen broer de straat op te schoppen, want hij zelf heeft niets.  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

TimT

Citaat van: Iwan op 24 september 2008, 00:55:48
pffff denk erover om een tijdje bij mijn moeder te gaan wonen,
mijn broer woont bij mij, (lees: leeft op mijn kosten) en dat kan ik even niet meer bolwerken.
Maar ik vind het ook erg vervelend dat ik mijn eigen huis uit moet vluchten omdat
ik gek word van mijn broer, zou misschien beter zijn om hem eruit te zetten, maar
ik kan het niet om mijn eigen broer de straat op te schoppen, want hij zelf heeft niets.  :-\

Stuur je broer naar je moeder!

DonWoozy


TimT

Citaat van: DonWoozy op 25 september 2008, 08:49:43
weet je HOE koud het is :s

Klopt, het is zo oud dat vannacht een ijsbeer langs kwam om een kopje warme chocolademelk te vragen.

;) nee het is inderdaad erg koud.

DonWoozy


Nevyn

Ik ben zo boos op T-Mobile!

Ik had deze maand een moeilijk maand, moest het met 100 euro doen heel de maand. Dus kon mijn rekening niet op tijd voldoen. Ik had een betalingsregeling getroffen en na een telefoontje dinsdag zou alles geregeld zijn.

Woensdagmiddag kreeg ik door dat ik afgesloten was :O Ik was zo boos! Ik kon niet eens meer naar de klantenservice bellen! Dus op het werk van 16.30 tot 17.45 aan de telefoon gezeten met T-Mobile klantenservice. Om 17.30 vertelden ze mij dat ze me niet konden doorverbinden met degene die de blokkade kon verwijderen, die waren om 17.00 uur naar huis gegaan. Uhhm, hadden ze dat niet eerder kunnen zeggen??

Dus gister naar de afdeling incasso gebeld en die boden meteen hun excuses aan en haalden meteen de blokade eraf.. Ik en T-mobile? Dat wordt niets meer!

TimT

Ik heb nog steeds problemen met mijn stolling en nu ook met de vocht afvoer. Ben ik gewoon kiloââ,¬â,,¢s aangekomen. Dus bepaalde broeken passen spontaan niet meer, paar shirts en blousen die iki niet meer aan kan!  Ãâ€"Ã,µ

Joost

Gezeik met leverenciers ook altijd :S

TimT

Altijd dat stomme rot gebit van mij, bijna 2 uur bij de tandarts geweest en na 3 verdovingen hebben ze pas de behandeling kunnen uitvoeren.