Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Staatsloten: oudejaarstrekking

Gestart door Iwan, 31 december 2009, 15:32:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Citaat van: dePers.nl
Miljoenen oudejaarsloten verkocht

Wie nog een kans wil wagen op de hoofdprijs van 27,5 miljoen euro in oudejaarstrekking van donderdagavond,
moet snel zijn. Tot woensdagavond half tien waren 4,4 miljoen oudejaarsloten verkocht van de 5 miljoen
die in totaal beschikbaar zijn. Donderdagmiddag om vier uur sluit de verkoop.
,,Vandaag wordt een  superdrukke dag'', aldus woordvoerder David Selier van de Staatsloterij.
Woensdag werden op de piekuren tussen vier en zes uur 's middags duizend loten per minuut verkocht.
In totaal zijn volgens Selier woensdag meer dan 400.000 loten over de toonbank gegaan.
,,Dat aantal verwachten we vandaag minimaal weer te verkopen.''

De loten zijn te koop bij 3500 verkooppunten in Nederland, zoals supermarkten en tabakswinkels.
Gelukszoekers kunnen kiezen tussen hele loten van 30 euro per stuk, of halve loten.

Naast de hoofdprijs is ook een jackpot van 10,6 mln euro te winnen. De totale prijzenpot die donderdagavond
verdeeld wordt, beslaat ruim 83 miljoen euro. Tussen elf uur en middernacht worden de gelukkige winnaars
bekendgemaakt op het Museumplein in Amsterdam.

Heb jij loten gekocht voor de Oudejaarstrekking van de Staatslotterij of ga je loten kopen?
Koop je elk jaar loten of nooit?
Heb je wel eens wat gewonnen bij de Oudejaarstrekking van de Staatslotterij?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim


Iwan

Citaat van: Kim op 31 december 2009, 15:33:53
Ik heb 2 halve!   :tU:

Ik heb ook 2½ gekocht, 1 voor mijn moeder, 1 deel ik met de vriend van mijn moeder
en nog een halve voor mezelf.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Citaat van: AD.nl
Hoofdprijs Staatsloterij valt in Zeeland

AMSTERDAM - De hoofdprijs van de oudejaarstrekking van de Nederlandse Staatsloterij
is donderdagavond gevallen in de provincie Zeeland. De gelukkige winnaar had een heel lot gekocht
en mag dan ook de volledige prijs van 27,5 miljoen euro op zijn rekening bijschrijven.

Dat maakte een woordvoerder van de Staatsloterij bekend.
De jackpot bedroeg dit keer 10,6 miljoen euro.
Die viel op een heel lot in de provincie Noord-Brabant.

De Staatsloterij had donderdagavond een prijzenpot van 83 miljoen euro te verdelen.
Zij had 4,8 van de 5 miljoen lotnummers verkocht.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

jammer jammer jammer, heb ik er weer naast gevist. ;D

Kim


gjk


Iwan

Mijn moeder had €10,- op haar hele lot.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

hij is gevallen in Kapelle-Biezelinge bij het bedrijf Hapro

Iwan

Ik ben niet zo van de loterijen, mijn moeder koopt wel zo af-en-toe en lot, en ze wint bijna altijd €10,-.
Voor die €10,- koopt ze dan weer een nieuw lot, ze moet dan €5,- bijleggen.
Ik doe sinds 3 jaar wel elk jaar mee met de oudejaarstrekking van de Staatslotterij, zal dus dit jaar,
als ik er op tijd bij ben, ook wel een lot kopen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy


gjk

Ik denk dat ik dit jaar ook een staatslot koop, je weet het maar nooit. :)

Iwan

Zojuist een heel oudejaars-lot opgehaald en oude lot van mijn moeder ingeleverd, ze had weer €10,-  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Dit jaar weer niets gewonnen met de oudejaarstrekking, ik vermoed een complot.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Citaat van: Iwan op  1 januari 2011, 17:21:45
Dit jaar weer niets gewonnen met de oudejaarstrekking, ik vermoed een complot.  ;D

Daar kon je wel eens gelijk in hebben want ik heb ook niets gewonnen met de staatsleterij. *G

Lynn


carola

ik heb er geen 1, heb altijd wel een oud en nieuw kraskalender

Iwan



Citaat van: carola op  3 november 2011, 21:40:10
ik heb er geen 1, heb altijd wel een oud en nieuw kraskalender
Wat is een kraskalender, vermoed een soort kraslot.  :P
Denk dat ik dit jaar wel weer een staatslot ga kopen, is toch een beetje traditie geworden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Dit jaar weer geen oudjaarslot gekocht, vind het zonde van mijn geld en win toch nooit wat.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

Ik doe niet mee aan loterijen vind het zo'n onzin! spaar liever het geld wat ik anders aan de loten had betaald. De kans dat je de jackpot wint is zooo ontzettend klein!

Marcel heeft een tijdje met een loterij mee gedaan, wonnen nooit wat zeggen we op opeens 200 euro... kregen ook kort daarna een telefoontje of we zeker wisten dat we stopten met de loterij...