Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Ik ben geweldig test

Gestart door Margje, 5 december 2006, 20:00:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Margje

Ik ben geweldig test
De Ik-ben-geweldig test bestaat uit 24 vragen. Het doel van de test is om aan te geven waar jij geweldig in zou kunnen zijn. Iedere vraag is gerelateerd aan een rubriek. Er zijn in totaal 8 rubrieken: Natuur en Dier, Sociaal, Sport en Spel, Multimedia, Horeca, Klussen, Organiseren en Creatief.

Aan het eind van de test zie je welke rubriek de meeste blokjes heeft, en die geven dan aan waar jij geweldig in bent. Je kunt natuurlijk in een of meerdere rubrieken goed scoren! In de vacaturebank kun je vervolgens per rubriek op zoek gaan naar jouw ideale Ik-ben-geweldig-klus. Succes!

http://www.ikbengeweldig.nl/pages/statisch/inleidingtest.php


Margje

geweldig sociaal?
Je bent een echte mensen-mens, een sociaal dier, iemand die nooit verlegen zit om een praatje, maar wat kan je er nou mee? Dat is geweldig eenvoudig. Heel veel namelijk. Gevangenen bezoeken of schrijven bij jou in de buurt bijvoorbeeld. Met tompoezen op de thee bij een daklozencentrum. Of mailen met eenzame ouderen. Een biljartje spelen in een bejaardentehuis. Om maar even wat te noemenââ,¬Â¦

Wij helpen jou graag als jij met een ander wilt socializen. Klik op ââ,¬Å"Geweldig! Ga Ik Doenââ,¬Â en geef aan wat jij graag zou willen doen!
Klik op "MEER" en je ziet meteen alle Geweldige klussen van deze rubriek.



Bouwientje

geweldig creatief!
Wat is er nou nodig om iemand anders blij te maken? Precies: een beetje creativiteit. Zo kan je exposeren in een bejaardentehuis bijvoorbeeld. Of muziek maken met kinderen in een tehuis. Een fotowedstrijd organiseren voor daklozen of schilderen met gehandicapten. Maar een beetje creatief persoon verzint natuurlijk zelf iets leuks om te doen...


Pinnie

geweldig creatief!
Wat is er nou nodig om iemand anders blij te maken? Precies: een beetje creativiteit. Zo kan je exposeren in een bejaardentehuis bijvoorbeeld. Of muziek maken met kinderen in een tehuis. Een fotowedstrijd organiseren voor daklozen of schilderen met gehandicapten. Maar een beetje creatief persoon verzint natuurlijk zelf iets leuks om te doen...

ik had nog 2 die even hoog waren maar toen ik het naar beneden klikte was het weg  :o

Celine

Geweldige Wizzkid?
Downloaden, uploaden, msn-en, sms-en, umts-en, mailen, safari, cd rom, mpeg, quicktime, zippen, unzippen, googelen, surfen, inbox, outbox, harddisks, softdisks, voor veel mensen is het onoplosbare algebra. Terwijl internet of een mobiele telefoon juist voor ouderen of gehandicapten een uitkomst zou kunnen zijn. Vind je het niet erg om iemand tien keer uit te leggen hoe het moet, stuur dan een mailtje!


Nevyn

Creatief, nieuwe media, organiseren en sociaal staan even hoog

Iwan

Geweldig sociaal?
Je bent een echte mensen-mens, een sociaal dier, iemand die nooit verlegen zit om een praatje,
maar wat kan je er nou mee? Dat is geweldig eenvoudig. Heel veel namelijk.
Gevangenen bezoeken of schrijven bij jou in de buurt bijvoorbeeld.
Met tompoezen op de thee bij een daklozencentrum. Of mailen met eenzame ouderen.
Een biljartje spelen in een bejaardentehuis. Om maar even wat te noemenââ,¬Â¦
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Dity

Geweldige Wizzkid?
Downloaden, uploaden, msn-en, sms-en, umts-en, mailen, safari, cd rom, mpeg, quicktime, zippen, unzippen, googelen, surfen, inbox, outbox, harddisks, softdisks, voor veel mensen is het onoplosbare algebra. Terwijl internet of een mobiele telefoon juist voor ouderen of gehandicapten een uitkomst zou kunnen zijn. Vind je het niet erg om iemand tien keer uit te leggen hoe het moet, stuur dan een mailtje!

**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Izzy

Geweldige kroegtijger of keukenprinses?
Goed gevulde taarten bakken voor daklozen, achter de tap staan op een festival of in een buurthuis, met een mooi diner geld ophalen voor een goed doel, moppen tappen aan de bar in een verzorgingstehuis, met jouw kwaliteiten kan je een hoop mensen blij maken. En let op, dat smaakt naar meer!



Tyz

Ik was nieuwe media sport en spel en dieren allemaal even hoog. Vindt het niet echt ergens op slaan though, alles maar met zielige bejaarden enzo... de makers scoren nog lager dan ik bij creativiteit ;)

DonWoozy

Geweldige Wizzkid?

Downloaden, uploaden, msn-en, sms-en, umts-en, mailen, safari, cd rom, mpeg, quicktime, zippen, unzippen, googelen, surfen, inbox, outbox, harddisks, softdisks, voor veel mensen is het onoplosbare algebra. Terwijl internet of een mobiele telefoon juist voor ouderen of gehandicapten een uitkomst zou kunnen zijn. Vind je het niet erg om iemand tien keer uit te leggen hoe het moet, stuur dan een mailtje!