Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

In slaap vallen in de trein.

Gestart door Iwan, 25 februari 2010, 11:01:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Slaap jij wel eens in de trein/bus en heb je daardoor wel eens je gehalte gemist?
Indien je nooit slaapt in de bus/trein; waarom niet?
Hoe zou je reageren als een wildvreemde tegen je aan gaat liggen slapen in trein of bus?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Toen ik nog dagelijks met de bus ging, sliep ik vaak in de bus, werd dan meestal vlak voor ik bij de halte was
waar ik moest uitstappen wakker. Ik heb me er wel eens over verbaasd dat ik altijd op tijd wakker werd.
In de trein slaap ik zelden. Ik heb wel eens gehad dat ik in de trein zat en dat een meisje naast mij tegen mij aan
in sliep viel. Heb haar gewoon laten slapen uiteraard, maar dacht wel, ik hoop dat mij dat nooit overkomt
dat ik zomaar tegen een wildvreemde aanliggend in slaap val.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Dity

Ik moet elke dag met de trein van Hoogeveen naar Zwolle.
En het is mij een keer overkomen dat ik na een lange dag van vergaderen en zo, zo vreselijk moe was op de terugreis in slaap ben gevallen en in Groningen (eindpunt) wakker werd.
Ben gewoon blijven zitten (is een boemmeltrein tussen Groningen en Zwolle) en heb toen de controleur langskwam gezegt dat ik in slaap was gevallen en eigenlijk in Hoogeveen eruit moest. Hij zag er de humor wel van in en ik hoefde geen extra kosten te betalen, maar hij kwam vlakbij Hoogeveen wel even kijken of ik niet weer in slaap was gevallen  ;D wat ik echt attent vond.
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Iwan



Citaat van: Dity op 26 februari 2010, 22:31:34
Ik moet elke dag met de trein van Hoogeveen naar Zwolle.
En het is mij een keer overkomen dat ik na een lange dag van vergaderen en zo,
zo vreselijk moe was op de terugreis in slaap ben gevallen en in Groningen (eindpunt) wakker werd.
Zo kom je ook nog eens ergens.......  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

nee niet echt, blijf wel op letten en goed luisteren welke stations we waren