Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Roddelen

Gestart door Lynn, 26 juli 2010, 14:02:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lynn





CiteerRoddelen: opzettelijk slechte dingen achter de rug van iem om vertellen; kwaadspreken, lasteren

Iedereen kent het. Mensen die jaloers zijn en dus niets beters te doen hebben dan roddelen.
Helaas hebben ze zelf niet door dat ze op deze manier het leven of een deel van het leven
van de ander kapot kunnen maken...

Wat zijn jouw ervaringen m.b.t. roddelen.
Hoe ga/ging je hier mee om?
En roddel je zelf ook wel eens?

Iwan

Ik woon in een dorp waar behoorlijk geroddeld wordt, als ik de nieuwste roddels wil weten dan ga ik altijd even
naar mijn tante. Over mij en mijn familie zal ongetwijfeld ook wel wat af geroddeld zijn, mijn vader was alcoholist
en is uiteindelijk daaraan overleden en mijn broer was drugsverslaafd en psychiatrisch patiënt. Maar ik probeer me
er niet zoveel van aan te trekken, ik roddel zelf ook wel eens, denk dat iedereen dat wel doet.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Metalholic

Degene die roddelt vindt het vaak zelf erg onschuldig terwijl het door diegene waarover geroddeld wordt het als zeer vervelend ervaren kan worden.

gjk

Ik ben zelf niet zo van het roddelen al heb ik het wel eens gedaan zo als de meeste mensen het wel eens doen, ik weet zeker dat het bij ons op het werk ook zeker wel word geroddeld maar dat hou je toch helaas.

carola

overal word geroddeld, ook iok heb het wel eens gedaan, je doet vaak sneller dan dat je het doorhebt. Maar vaak ga ik gewoon naar die persoon toe als ik hem of haar wat te zeggen heb