Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

The Voice of Holland doorgestoken kaart?

Gestart door Iwan, 13 december 2010, 23:22:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Denk jij dat The Voice of Holland doorgestoken kaart is???

Ja, ik denk dat The Voice of Holland doorgestoken kaart is.
Ik weet het niet.
Nee, ik denk niet dat The Voice of Holland doorgestoken kaar is.

Iwan



Citeer
RTL: The Voice is geen doorgestoken kaart.

HILVERSUM - Kandidaat Johnny Rosenberg zwengelde de discussie vrijdag door te twitteren dat zijn gedwongen vertrek
uit de show vooropgezet was. ,,Dit was al zo voorbestemd. Ik had al een voorgevoel dat deze avond zo zou eindigen",
twitterde Rosenberg na afloop van de liveshow. Een dag later liet Rosenberg weten dat het voor hem eindigde, omdat hij
,,woorden heeft gehad met de grote baas zelf." Zes op de tien mensen op AD.nl denken ook dat juryleden Nick & Simon
opdracht hebben gehad om Johnny weg te sturen. Slechts 20 procent gelooft daar niets van.

RTL bestrijdt doorgestoken kaart The Voice
Een woordvoerder van RTL4 reageert op de aantijgingen van Rosenberg in de Telegraaf.
"Het publiek bepaalt wie er doorgaan. Er is een notaris die de publieksstemmen telt. Met vier kandidaten nog over,
zitten er dan twee automatisch in de sing-off en dan is de keuze aan de coaches. Het is dus geen doorgestoken kaart.
RTL heeft geen belang bij wie er wint, anders dan de beste, wij willen iemand die een grote carrière kan opbouwen
."

Denk jij dat The Voice of Holland doorgestoken kaart is?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik ben niet echt een The Voice of Holland volger, maar de keren dat ik er iets van meekrijg vraag ik me wel vaak af
hoe het kan dat die persoon die ik hoor nog in het programma zit. Als ik dan de naam hoor begrijp ik het meestal wel
waarom ze steeds door mogen zijn. (Jennifer Ewbank)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Ik weet het niet, maar krijg soms wel het idee dat het doorgestoken kaart is, het draait immers om de kijkcijfers dat is volgens mij het enige dat telt.

herjoajax

Citaat van: Iwan op 14 december 2010, 11:58:29
Ik ben niet echt een The Voice of Holland volger, maar de keren dat ik er iets van meekrijg vraag ik me wel vaak af
hoe het kan dat die persoon die ik hoor nog in het programma zit. Als ik dan de naam hoor begrijp ik het meestal wel
waarom ze steeds door mogen zijn. (Jennifer Ewbank)

Daar geef ik jou helemaal gelijk in!
Ik ben zoals ik ben, anderen moeten mij maar zo nemen.

Iwan

Mijn moeder kijkt naar the Voice, vindt die Paul Turner niet echt goed kunnen zingen,
maar die man heeft wel een enorm goede uitstraling. Ben geen vaste kijker van The Voice,
dus wellicht is die Paul normaliter een enorm goede zanger en was het nu gewoon ff wat minder.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Paul is een performer, geen zange, maar vind hem wel echt geweldig, hihi!

Ik weet niet, vind the voice dit jaar een beetje tegenvallen

Iwan



Citaat van: AD.nl
'Harpenmeisje' Iris Kroes wint The Voice of Holland nipt

Met gemiddeld 3,3 miljoen kijkers per uitzending is ook de tweede editie van The Voice of Holland
weer een succes te noemen. De talentenjacht werd vanavond afgesloten met een zinderende finaleshow
die Iris Kroes heeft aangewezen als winnaar. De 18-jarige kandidaat uit het team van Marco Borsato
liet Chris Hordijk, Erwin Nyhoff en Paul Turner achter zich.
Met de winst is Iris uitgegroeid van het 'harpenmeisje' uit Friesland tot de eerste vrouwelijke winnaar van The Voice.

Erwin opent samen met Gavin DeGraw de laatste liveshow. In 'I'm in Love with a Girl' krijgt Erwin,
zonder gitaar, de kans flink uit te halen. 'Deze avond is een slotstuk in een competitie die de kandidaten
niet hadden kunnen halen zonder hun coaches
', begint presentator Martijn Krabbé.
'Als het echt om de Voice ging zou Erwin toch moeten winnen', twittert Cornald Maas.

Angela Groothuizen ontvangt van Winston Gerschtanowitz een grote bos rode rozen, als 'mama van de talenten',
nu ze als jurylid niet zal terugkeren.

'Mister Paul Turner', ook wel de liefdesbaby van Mika en Freddie Mercury genoemd, start zijn hysterische optreden
met een flinke groep dansers. Zijn oneindige energie knalt van de buis, maar zijn stem laat te wensen over.
'Thunder in My Heart' eindigt Paul op zijn rug, gedragen door de dansers. Marco Borsato zou de zang een 7 geven,
maar de performance een 9. 'Voor mij ben je niet The Voice of Holland, maar je bent wel een persoonlijkheid
en dat compenseert
', laat Marco weten.

Bij de eerste klanken van Birdy's 'Skinny Love' wordt het direct stil in Studio 22. Iris staat beheerst en gehuld
in een glitterjasje naast de piano. De stemmen van Iris en Jasmine van den Bogaerde gaan goed samen
en coach Marco geniet met zijn ogen dicht. Op Twitter wordt vooral de stem van Birdy geprezen.
Songfestivaldeelneemster Sieneke schaart zich achter Iris. 'Ik heb kippenvel... Wat een stem heeft die meid!'

Spijker op spijker
Chris boekt succes met zijn vertolking van het nummer 'The A Team' en zingt het nummer nogmaals gemakkelijk weg.
'Het zou me niets verbazen als jij vanavond de titel pakt, en het is je gegund', luidt het commentaar van Angela.
Humberto Tan vindt Chris ook goed, maar heeft iets op de styling aan te merken. 'Spijker op spijker zonder mouwen?
Wat is dat voor combinatie?
'

De klassieker van Bruce Springsteen, 'The River', wordt vervolgens gezongen door Erwin. Het gaat hem goed af,
maar een live optreden op televisie blijft voor de songwriter uit Dalfsen spannend. 'Ik mag een plaat opnemen voor 8ball Music',
verklapt hij na het optreden.

Het derde duet is aan Paul en Taio Cruz. Er wordt een feestje gebouwd met 'Dynamite', een groot contrast met 'Someone Like You'
dat daarna Iris zingt. 'Van de concurrenten ben ik het meeste bang voor jou', geeft Simon Keizer toe.

Planet Paul, de tranen van Erwin en de nipte winst
Dat Chris en zijn zusje Lisa - ze maakten deel uit van de band Left Lane Lisa - aan elkaar gewaagd zijn wordt duidelijk uit hun duet.
Het rocknummer 'It's Only Love' ging 'supervet' volgens Lisa. 'Hallelujah, praise it for Chris & Lisa', klinkt het op Twitter.

Paul valt als eerste af, hij krijgt een knuffel van VanVelzen, zingt het nummer 'Don't Stop Me Now' en mag dan het podium verlaten.
'Ik ben heel trots op mezelf en it's the best feeling ever', laat hij in de Red Room weten. Paul's eerste album zal Planet Paul heten.

Erwin Nyhoff valt als tweede af en is daarmee op de derde plaats van The Voice 2012 geëindigd.
Hij zingt 'Nights in White Satin' met tranen in zijn ogen.

Iris wint de talentenjacht met een nipte overwinning: 51 procent. Chris Hordijk krijgt 49 procent van de stemmen
van het Nederlands publiek. 'Normaal praat ik altijd, maar hier heb ik geen woorden voor!', vertelt ze aan RTL Nieuws.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Terrechte winnares *FP*
Al vond ik ze beide heel goed!

Iwan

Ik vond ze beiden ook erg goed, al had ik een lichte voorkeur voor Chris, zijn stem deed me meer.
Vindt het wel terecht dat Paul er als eerste uitging. Hij is geweldig en een fantastische entertainer,
maar hij was zeker niet the voice of Holland.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."