Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

BNN's Dennis en Valerio eten elkaars vlees

Gestart door Iwan, 12 december 2011, 17:39:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl
BNN's Dennis en Valerio eten elkaars vlees

Presentatoren Dennis Storm en Valerio Zeno van BNN hebben voor het nieuwe programma Proefkonijnen
een wel heel bijzonder experiment uitgevoerd. De twee jongens hebben wat vlees uit hun lichaam laten snijden
en dat vervolgens van elkaar opgegeten.

Het klinkt bijna te bizar voor woorden maar Dennis twittert zojuist dat het 'écht zo is'.
Hij stuurt ook een link naar een filmpje waarin de presentator op de operatietafel ligt en een chirurg in hem snijdt.


Nadat het vlees bij de mannen is weggehaald, is het ingevroren.
Tijdens de opnames gisteravond zouden de vrienden de delen van elkaar hebben opgepeuzeld.

Ongetwijfeld doen dit soort experimenten de kijkcijfers van het programma veel goed.
Of het lekker was, maken de heren dan ook pas woensdag bekend.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik weet eigenlijk niet goed wat ik hier van moet denken.
Moet er zelf niet aan denken om mensenvlees te eten,
en snap ook niet helemaal waarom dit op tv moet worden uitgezonden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Ik vind het echt een ranzig bericht. Waarom zou je elkaars vlees eten? Ik word al misselijk bij de gedachte eraan.

Iwan

Ik heb een stukje van het programma Proefkonijnen gekeken, vond het niet echt geweldig,
maar misschien moet het nog groeien als programma. Weet niet of ik het volgende week
weer ga kijken, dan gaan trouwens Dennis en Valerio van elkanders vlees smullen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Vond het wel een leuk programma! :D
Jammer genoeg komt dat mensenvlees eten de volgende keer aan bod! :(

Iwan



Citaat van: AD.nl
Buitenland walgt van kannibalisme-stunt BNN

Het eten van elkaars vlees door BNN-presentatoren Valerio Zeno en Dennis Storm heeft
veel walging in het buitenland opgeroepen. De Amerikaanse omroep ABC noemt het
'het meest walgelijke nieuws van de dag.'

Valerio Zeno offerde een stukje van zijn buik op, Dennis Storm stelde een stukje bil beschikbaar
voor zijn collega. Dennis vertelt aan de Amerikaanse omroep dat 'het vreemd is om je vriend
in de ogen te kijken terwijl je een stukje van zijn buik opeet.
'

Ook de Britse media besteden vandaag aandacht aan het item, dat morgen wordt uitgezonden.
The Daily Mail vindt het kannibalisme-experiment van BNN getuigen van de slechtst denkbare smaak.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Niet alleen het buitenland vindt het walgelijk hoor!
Bah.
Hoe ver ga je voor publiciteit.

Iwan



Citaat van: AD.nl
'Kannibalisme bij BNN is stunt'

Het aangekondigde kannibalisme-experiment van BNN-presentatoren Dennis Storm
en Valerio Zeno blijkt een stunt te zijn om aandacht te vragen voor orgaandonatie.

De twee jongens zouden wat vlees uit hun lichaam hebben laten snijden
en dat vervolgens in de uitzending van 'Proefkonijnen' opeten.

De aangekondigde eetpartij heeft al veel walging in het buitenland opgeroepen.
Maar vandaag maakte BNN bekend dat het allemaal verzonnen is, en dat een en ander bedoeld is
om aandacht te vragen voor het tekort aan orgaandonoren.
Dit meldt de Amerikaanse website United Press International.

BNN voerde een soortgelijke stunt uit in 2007 toen de omroep aankondigde een programma te maken
waarin deelnemers zouden strijden om een gedoneerde nier.

'Wedden?'
Storm heeft vanmiddag op Twitter laten weten: 'Er zijn verdomd veel mensen die denken
dat de Proefkonijnen episode van vanavond een hoax is. Tja, zullen we er anders om wedden?
'

De uitzending 'Proefkonijnen' wordt vanavond om 21.40 uur uitgezonden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik heb het zojuist op tv gezien en wat ik me vooral afvraag is waarom ze het hebben gedaan.
Was het alleen als 'stunt' en kijkcijfer-trekkerij bedoeld of hebben ze het gedaan omdat ze echt
nieuwsgierig naar de smaak van mensenvlees waren zoals ze zeiden.
Erg schokkend vond ik het eigenlijk niet, had wel verwacht dat ik me enige walging zou kijken,
maar dat was niet het geval. Snap trouwens niet hoe United Press International erbij kwam dat
het allemaal een stunt zou betreffen. Vond het dan wel weer grappig om te lezen bij het originele
artikel op de site van het AD dat er een aantal mensen waren die zeiden dat ze allang wisten dat het een stunt betrof.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Metalholic

ik heb het ook gezien en kan niet begrijpen waar al die ophef om was.
Het ging echt om een minimaal stukje en vond het best leuk gebracht.

Elfje

Ik heb het artikel vandaag gelezen op Zita nieuws en begrijp niet dat zoiets op TV wordt uitgezonden. In het artikel staat ook:

De Duitse moordenaar en kannibaal Armin Meiwes - die 20 kilogram van zijn slachtoffer verorberde - zei in een interview: "Mens smaakt naar varken, een beetje bitterder, feller. Het smaakt vrij goed."

:o

Iwan

Het CDA heeft al kamervragen aangekondigd naar aanleiding van het consumeren van elkanders vlees door Dennis en Valerio.
Maarten Haverkamp vindt dat: 'De wet overtreden geen taak van de publieke omroep is.'
en wil daarom opheldering van minister Marja van Bijsterveldt (Media) en minister Opstelten (Justitie).
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."