Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Fast & Furious-ster Paul Walker dood na horrorcrash

Gestart door Iwan, 1 december 2013, 13:24:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl

Fast & Furious-ster Paul Walker dood na horrorcrash

Acteur Paul Walker, ster uit de Fast & Furious-films, is gistermiddag om het leven gekomen bij een verkeersongeluk
ten noorden van Los Angeles. Walker was 40 jaar.

De acteur was onderweg naar een bijeenkomst van zijn hulporganisatie Reach Out Worldwide
en bevond zich als passagier in de auto van een vriend, die bij het ongeluk eveneens om het leven is gekomen.

Tegen een boom
Volgens de nieuwssite Santa Clarita Valley Signal zaten ze in een rode Porsche die eerst tegen een lantaarnpaal aanreed,
vervolgens tegen een boom belandde en in brand vloog. Politieagenten die op het ongeluk waren afgekomen,
zagen de auto in brand staan. De inzittenden zijn volgens een politiewoordvoerder ter plekke overleden.

Walker was begonnen aan de opnamen voor het zevende deel uit de reeks Fast & Furious.
De film Hours, waarin hij eveneens meespeelt, zou later deze maand uitkomen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Wat een verschrikkelijk manier om te sterven, en ook nog zo jong.
Ken hem alleen uit de films The Fast and the Furious (deel 1) en Timeline.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

little_mermaid


Lejah

Tsjongejonge, 160 km reden ze blijkt uit onderzoek!
Wat een geluk dat ze niet een ander hebben meegenomen in hun onverantwoorde rijgedrag.



Paul Walker crashte met 160 km/u



vrijdag 3 jan 2014, 21:10 (Update: 03-01-14, 21:54)


De Porsche Carrera GT waar Walker in verongelukte, crashte met 160 km/u
»


De Porsche Carrera GT waar Walker in verongelukte, crashte met 160 km/u
AFP   .
De auto met Paul Walker reed 160 kilometer per uur toen de acteur verongelukte. Dat blijkt uit het onderzoeksrapport naar de dood van de ster uit de Fast & the Furious-films.

Onderzoekers hebben geen technische mankementen gevonden in de Porsche Carrera GT waar Walker en zijn goede vriend Roger Rodas in reden.

Bron: http://nos.nl/artikel/593340-paul-walker-crashte-met-160-kmu.html

carola

ik heb hem wel eens gezien op tv, maar ken hem verder niet