Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Van dag tot dag

Gestart door mary-kate, 10 februari 2007, 14:48:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

mary-kate

Met de post alweer 3 kerstkaarten erbij gekregen + een nieuwe penner erbij. De penvrienden vliegen de brievenbus in. Zo krijg je niks en zo heb je er weer een paar bij,zo leuk he vind ik. Altijd leuk om weer nieuwe mensen te leren kennen via papier. Meteen terug geschreven en misschien zometeen nog even posten wand de brievenbus zit zo vol in deze tijd. Verder wat tv kijken en lezen zoals gewoonlijk  ;D
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan



Citaat van: mary-kate op 15 december 2012, 18:07:53
Met de post alweer 3 kerstkaarten erbij gekregen + een nieuwe penner erbij. De penvrienden vliegen de brievenbus in. Zo krijg je niks en zo heb je er weer een paar bij,zo leuk he vind ik. Altijd leuk om weer nieuwe mensen te leren kennen via papier. Meteen terug geschreven en misschien zometeen nog even posten wand de brievenbus zit zo vol in deze tijd. Verder wat tv kijken en lezen zoals gewoonlijk  ;D
Hoe kom jij aan je penvrienden? Hoeveel heb je er en zijn het voornamelijk mannen of vrouwen?
Zijn het allemaal mensen uit Nederland of uit vanuit het buitenland?
Ontmoet je je penvrienden wel eens in het echt?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Citaat van: Iwan op 15 december 2012, 22:23:40


Citaat van: mary-kate op 15 december 2012, 18:07:53
Met de post alweer 3 kerstkaarten erbij gekregen + een nieuwe penner erbij. De penvrienden vliegen de brievenbus in. Zo krijg je niks en zo heb je er weer een paar bij,zo leuk he vind ik. Altijd leuk om weer nieuwe mensen te leren kennen via papier. Meteen terug geschreven en misschien zometeen nog even posten wand de brievenbus zit zo vol in deze tijd. Verder wat tv kijken en lezen zoals gewoonlijk  ;D
Hoe kom jij aan je penvrienden? Hoeveel heb je er en zijn het voornamelijk mannen of vrouwen?
Zijn het allemaal mensen uit Nederland of uit vanuit het buitenland?
Ontmoet je je penvrienden wel eens in het echt?
Hoe kom jij aan je penvrienden? Er gaan fb's rond. Dat zijn fanbooks je zet er je naam,adres e.d in en je kan er evt bijzetten, penner gezocht en zo kunnen mensen reageren die met je willen pennen en voo rje het weet heb je er weer een penner bij
Hoeveel heb je er en zijn het voornamelijk mannen of vrouwen? Ik heb er nu 9 waarvan 8 vrouwen en 1 man
Zijn het allemaal mensen uit Nederland of uit vanuit het buitenland? 8 personen komen uit nederland en 1 uit amerika
Ontmoet je je penvrienden wel eens in het echt? Ik heb nu in totaal 4x een penner ontmoet 3x penners uit het verleden waar ik nun niet meer mee schrijf en 1 heb ik in september dit jaar voor het eerst ontmoet. De laatste was erg goed verlopen en ook leuk. De allereerste was wel gezellig maar gauw genoeg daarna was de penvriendschap in 1x over.Geen idee waarom. De volgende was ik op baby bezoek maar ik zat er voor jan doedel bij dus dat was ook snel over en de andere was ook 1 malig die hield op met schrijven wand (dat was een man) die wilde toch liever door gaan met alleen homo en lesbiennes om daarmee te schrijven en niet met een hetro als ik. Nou ja dan niet. Zo ben ik wel heel huiverig geworden met penners in het echt te ontmoeten,helaas.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vanmorgen even naar het dorp geweest een paar kleine boodschappen gedaan. Zelfs de winkels waren al open wand die gaan s'maandags meestal pas om 13.00 uur open. Het zal wel zijn vanwege kerstavond vandaag. Verder gelezen vandaag en tv gekeken en al gefondued ook altijd lekker. En aan de nieuwe puzzel begonnen. Was gij? De poppetjes op de afbeelding kijken naar iets en als ik de puzzel af heb zie je waar hun naar kijken dus je hebt geen voorbeeld extra moeilijk zo maar wel leuk. Zometeen nog even aan de pc en dan tv kijken er komen weer goeie films op en natuurlijk alles tegelijk dus het word nog even zoeken welke het gaat worden maar ik denk Harry Potter  ;D
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vanmorgen even bij pap en mam opbezoek geweest. Net even gegeten en nu ligt de puzzel weer klaar maar ik kan ook zomaar op de bank gaan hangen met een boek. Nu staat ook Pipi Langkous aan lekker jeugd sentiment. Altijd leuk om het weer een keer te zien al heb ik het 20.000 keer gezien  ;D
Het is te slecht weer om een wandeling te gaan maken wand dan loop je echt tussen de buien door.
Morgen bij een vriendin op bezoek  :-\ Heb eigenlijk niet meer zoveel zin in wand deze dagen maken me zo lui van het niks doen  8*)
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vanmorgen bij de buren op bezoek geweest. Als ik niks te doen had kon ik ook met de feestdagen komen maar dat heb ik niet gedaan,hun kinderen en kleinkinderen kwamen ook en daar hoef ik niet tussen te zitten. Dus vanmorgen even geweest heb ik toch mijn plicht gedaan en aan de afspraak gehouden. Even met het hondje gespeeld echt een lieverd. S'middags thuis wat opgeruimd en tv gekeken. Home alone was erop, heb ik ook nog niet gezien  :D alleen maar 20.000x
Nu even aan de pc en straks GTST kijken
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Echt erg ik weet het maar ik heb de kerstboom opgeruimd. Ik wou het laten staan t/m 1 januari maar ik was het nu al moe. 2e kerstdag de kaarten al opgeborgen. Gisteren was de buurvrouw al bezig met opruimen op de boom na en nu was ik het helemaal zat. Wel vond ik de doos met andere kerst spullen die ik kwijt was. Niet dat ik er nu nog wat aan heb maar ja volgend jaar weer hoef ik dan niet meer te zoeken  ;D
Meteen op de doos kerstspullen geschreven dus die vind ik wel weer.
Zometeen even naar de supermarkt en dan lekker luieren. Misschien nog brieven schrijven anders lezen,tv kijken. Het gebruikelijke  :D
ik ben al helemaal klaar voor het nieuwe jaar. Op de een of andere manier geeft het een goed gevoel,nu alleen nog vasthouden.
Gooise vrouwen de film komt op de tv die ga ik weer kijken. Ik heb die in de bioscoop gezien was wel leuk terwijl ik de serie nooit gezien heb omdat ik er niks aan vind. Gek he  :juh:
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Een gelukkig nieuwjaar allemaal. Wat gaat dit jaar weer brengen? Ik heb geen idee. Als ik aan ieders wensen voldoe heel veel alleen ik zal er niet vrolijker van worden.
Punt 1.  De broer van een collega zoekt nog een vriendin en de moeder zit al te pushen wand zoonlief moet gesetteld zijn als de ouwe lui er straks niet meer zijn. Wand zoonlief kan zelf niks en heeft 2 linkerhanden. Ja en...is niet mijn probleem had jezelf hem wat moeten leren en het huis uit moeten ''jagen''. I.p.v nu met een leeftijd van 46 nog thuis laten wonen en niet te hoeven helpen met niks.(bijna een aanzoek)
Punt 2. Een oud collega ziet me ook nog steeds zitten. Kreeg 3 dagen terug een tik op hyves waarvan ik denk, hallo je hebt een vriendin dit kun je haar niet aandoen. We moeten nog een keer met z'n 3en gaan uiteten. Ben benieuwd waneer dat gaat gebeuren. (Weer bijna een aanzoek)
Punt 3. Op het werk blijven overwerken zodat iedereen naar huis kan omdat hun moeten eten,alsof ik geen honger heb. Het word allemaal geaccepteerd zeg ik ik ga naar huis krijg ik de wind van voren. Zo oneerlijk. Denk erover om er toch maar weer bijneer te leggen wand weer 10 minuten in discussie te gaan heb ik geen zin meer in.
Punt 4. Bij de psygoloog brengt het ook geen verlichting dus ik weet niet hoe ik het nieuwe jaar in zal gaan en wat het gaat worden. Ik wil alleen maar rust maar dat zal niet gaan. Als alleenstaande heb je volgens sommige geen rechten alleen maar plichten. Wat is het leven toch oneerlijk en daar moet ik dan mijn draai in vinden  :juh:
Maar goed dat ik genoeg te   {:{} heb en de  :tv: en de pc en kan knutselen.En als ik helemaal niks meer te doen heb ga ik  :schrijf: Heerlijk alleen
Vervelen doe ik me niet hoop alleen op een beetje geluk. Echt geluk en niet nep geluk om anderen te plezieren omdat ze niks zelf kunnen of iemand nodig hebben voor de was,koken enz...
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vandaag weer de eerste werkdag in het nieuwe jaar. Wat een ellende. Iedereen loopt langs je heen en roept; oja nog de beste wensen. Weinigen nemen de moeite om even stil te staan en je da hand schudden. Is dat dan zoveel moeite? Blijkbaar wel. Het zal wel de moderne tijd zijn denk  ik dan maar. Vandaag bij de action een boekje gekocht en vormpjes voor cupcakes te maken. Ik ben niet zo'n baktype maar wou het wel eens proberen. Als ik jarig ben maakt iemand een taart voor me en ik wou er ook cupcakes bij laten maken maar later dacht ik waarom maak ik ze niet zelf scheelt ook in de kosten en het is wel leuk om te doen. Dus ik al spulletjes gekocht en zaterdag eens een party maken om te zien of het lukt. Lukt het dan heb ik lekkere cakejes voor mijn verjaardag. Weer een positief punt   :D
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vandaag een keer goed gewerkt. Er was ook bijna niemand meer omdat het niet zo druk was  ;D
Vanavond voor de eerste keer cupcakes gemaakt. Dat was leuk om te doen. Ik ga het vaker doen zeker als ik straks jarig ben ik weet nu hoe het moet en weet dat het lukt dus dat gaat goed komen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vanmorgen eerst naar de kapper geweest. Het was er super rustig ik was om 11 uur haar laatste klant dus die kon snel naar huis vandaag en een andere collega was al naar huis. Vandaaruit ben ik naar de sauna gereden ook daar was het niet druk. Lekker een pizzaatje gegeten en om 16.00 ben ik weer gegaan uitgerust en wel. Net gegeten en nu even aan de pc. Straks nog de was ophangen en tv kijken en verder doe ik niks meer vandaag
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vanmorgen nog een brief afgeschreven en rond half 10 gaan posten. Daarna meteen doorgegaan naar de supermarkt en 2 italiaanse bollen gekocht met wat beleg. Net er een lekkere bol gezond  van gemaakt al had ik geen komkommer en paprika maar ja het smaakte toch wel. Verder nog wat computeren en op de bank hangen met een boek. En straks als het erop komt Teen mom kijken dat vind ik ook leuk om te zien. En voor je het weet is de dag alweer om. En dan morgen weer werken  :Yuck:
Nu zag ik vanmorgen dat je weer nieuwe voetbal plaatjes kon sparen. Dat interesseert me totoaal niet maar deze keer zijn het in een vorm van een kaartspel dat vind ik dan wel weer leuk. Ik heb al mensen aan geschreven om ze voor mij te sparen als ze er zelf niks mee doen  :D
Ik koop de laatste tijd wel vaker speelkaarten met afbeeldingen erop van de omgeving,plaats enz...
Donderdag weer met m'n nicht borrelen. We gaan 1x per maand samen wat drinken en bijkletsen maar door de feestdagen in december is het er niet van gekomen dus ik kijk erg uit naar donderdag. Even weer mijn verhaal kwijt worden. Van de zaak zelf krijgen we altijd een bakje pinda's erbij en soms nemen we zelf een kaasplankje of een borrelplankje. Altijd lekker en zoooo slecht voor de lijn :B;
Dinsdag even naar de boekenwinkel de laatste nieuwe van Suzanne Vermeer komt uit. Daar heb ik ook naaruit gekeken. Ik weet nog wat ik 3 maanden moest wachten en nu is het dan zover. Zij is echt goed. Zo heb je ook Linda V. Rijn. Ook heel goed maar ze schrijft in dezelfde stijl als Suzanne Vermeer  en ook bijna dezelfde titels dat vind ik zonde. De verhalen komen heel erg overeen. Als dat niet zo was had ik die boeken ook gekocht maar nu niet. Ik hou het bij Suzanne Vermeer daar heb ik nu alles al van.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Ik kom net van een verjaarag af.Het was wel gezellig alleen ik had er niks niemand praatte tegen me. En bij een paar voel ik toch een spanning dat ze me niet moeten.Jammer maar ja je kunt niks dwingen. Zelfs toen ik ging en iedereen een fijne avond wenste zei niemand niks. Voel me toch een beetje Pieeeeeep. Och ja de jarige was blij dat ik er was dat is het belangrijkste. Zo nu ga ik naar bed morgen om 6.55 uur gaat de wekker weer  :Yuck:
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vanmorgen paniek op het werk ze ware me kwijt. Dat er iemand niet door gegeven en in de agenda gezet dat ik wat later kwam. Dus er was paniek in de tent. Kom ik om half 11 dood leuk binnen wandelen en ik wist nergens niks van.
Een collega zei,heey daar is ze?!
Euh ja hoezo?
We waren je kwijt we hadden Peter R. de Vries al gebeld
Oh hoezo het was toch bekend dat ik later kwam
Blijkbaar stond het niet in de agenda tja shit happens
Maandag Mieke even op haar donder geven
Missen ze me dan toch?
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Gisteren naar de kapper geweest. Komt m'n vader s'middags aan zegt die; tis wel erg donker vind je niet? Mwoa valt wel mee. De volgende keer doe ik het weer wat lichter met meer blonde plukjes erdoor dan loopt het ook alweer meer tegen de zomer aan. Komt ook de kapster was alleen en dan zet ze mij in de verf en ondertussen knipt ze een ander. En als het tijd is was de stagere mij alvast uit en als ze met de ander klaar is gaat ze mij knippen maar nu ze alleen was ging dat niet dus bleef ik iets langer ermee zitten. Het is inderdaad iets donkerder maar zeker niet storend.
Straks even naar m'n moeder die is morgen jarig maar viert het vandaag. Er zal niet veel komen denk ik wand de helft is ziek. Wat ervan over is wand zo groot is de familie niet meer.
Morgen werken ze komen mensen te kort wand ze hebben weer eens slecht geplant. Nu kwam de vraag of ik van 6.00-17.00 wilde werken. Langer werken om alles in te halen. Ik zeg wat denkjezelf??? Ik blijf echt niet zolang. Ik vind 8 uur per dag meer dag genoeg. Nu werk ik van 6.00 tot 14.30 uur. Er zijn erbij die dat wel doen langer blijven maar ik doe het niet meer die tijd is voorbij. I.p.v. dat het gewardeerd word krijg je nog een trap na. Nee genoeg is genoeg.
Gisteren ook meteen een sneeuwschuiver gekocht. Meestal is het zo dat het dan niet meer gaat sneeuwen. Dat zou mooi zijn  :D
Maar dan heb ik er alvast een voor het volgend jaar wand iedere keer denk ik oja ik moet er een halen maar dan vergeet ik dat weer en als er sneeuw ligt dan denk ik er weer aan en dan is het weer te laat  :-\
Maar nu laat ik me niet verrassen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Hoe heb je je haar nu, kort of laten bijknippen of alleen geverft?
Gefeliciteerd alvast met je moeders verjaardag!!!
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Citaat van: Iwan op 10 februari 2013, 21:18:17
Hoe heb je je haar nu, kort of laten bijknippen of alleen geverft?
Gefeliciteerd alvast met je moeders verjaardag!!!

Mijn haar is een beetje korter en geverft
bedankt voor de felicitaties
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vandaag kreeg ik van iemand een adresje van een websie over nieuwe mensen te leren kennen. Leuk maar als je mee wilt doen moet je weer betalen terwijl de inschrijving gratis is. Kan nou nooit iets gratis zijn? En betalen via internet doe ik ook nooit. Dan maar weer alleen verder. Niet dat ik een relatie zoek of zo maar gewoon een leuke vriend / vriendin om een keer leuke dingen mee te doen zoals samen koken,wandelen,dagje erop uit,kletsen dat soort dingen. Och ja wie weet. Ik gooi van de zomer hier een berichtje de site op als ik naar de dierentuin of de efteling ga en dan zie ik wel wie er mee gaat  ;D
Iedereen bedoelt het goed maar sommige dingen gaan nou gewoon niet altijd zo gemakkelijk  :-\
Zo nu ga ik lekker weekeind houden met poetsen,kleren wassen en ophangen en lekker niksen voor de tijd die er dan nog over is.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Gisteravond was ik er al mee bezig om foto's uit te zoeken van m'n collega. Zij wil binnen nu en 2 jaar gaan verhuizen en nu wil ik een foto collage gaan maken van door de jaren heen. Ik begin er nu al mee dan hoef ik de overige tijd als we wat gaan doen alleen maar aan te vullen. Dan is het sneller klaar wand ik weet nog niet precies waneer ze vertrekt en dat weet ze zelf ook nog niet helemaal. Ik heb ook al kleine boekjes gemaakt om iets in te zetten. Ik vind het nu alleen al leuk om te doen en het houd me weer creatief bezig dat is toch zo leuk en zo word ook weer ander knutsel materiaal gebruikt waar ik al zoveel van heb
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Hoera een pondje eraf. Wat duurd het toch lang voordat die kilo's eraf zijn. Ik moet een doel hebben anders lukt het echt niet  :-\
Gisteren naar de huishoudbeurs geweest. Het was anders dan anders vond ik. Veeeel minder lekkers om te proeven. Niks geen nieuwe drankjes of wat dan ook. We hadden de hallen zo gezien en doorgelopen. Nee het viel een beetje tegen. Ook geen leuke standjes,geen boeken,geen hebbe dingetjes. Nee volgend jaar meer geluk hoop ik.
Life can be so beautyfull
so follow your heart