Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Van dag tot dag

Gestart door mary-kate, 10 februari 2007, 14:48:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: mary-kate op  5 augustus 2015, 06:39:14
Ik vind het hier nog steeds super gezellig. Het gaat me ook steeds beter en kan zo ook meerdere keren weer komen. Wat ik ook zeker zal gaan doen.
Jullie zijn allemaal top
Jij bent ook top!   :rsr:
Gelukkig dat je je steeds beter voelt, snap wel dat je een tijdje niet zo actief was/bent, maar ben blij dat je er weer bent.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Citaat van: Iwan op  5 augustus 2015, 09:22:14


Citaat van: mary-kate op  5 augustus 2015, 06:39:14
Ik vind het hier nog steeds super gezellig. Het gaat me ook steeds beter en kan zo ook meerdere keren weer komen. Wat ik ook zeker zal gaan doen.
Jullie zijn allemaal top
Jij bent ook top!   :rsr:
Gelukkig dat je je steeds beter voelt, snap wel dat je een tijdje niet zo actief was/bent, maar ben blij dat je er weer bent.

Dank je Iwan
Gelukkig gaat het beter met me. Ik heb het ergste nu gehad (hoop ik)
Dinsdag voor de eerste keer een avondje (2 uurtjes ) weg geweest. Was kei gezellig. Ik wou langer blijven maar m'n vriendin moest de volgende dag om 6 uur weer werken dus ja dan blijf je niet lang.
Maar ik wilde nog lang niet naar huis hihi Het beviel me goed.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vrijdag had ik een bbq die was echt gezellig
Zaterdag ook een tuinfeest met bbq gehad. Ik vond er niet zo veel aan. Het was dat ik met de tante die er zat (van die mensen waar ik was) heb gekletst maar anders zat ik er echt voor Jan Doedel
Als die tante er niet was was ik eerder weg gegaan.
M'n vriendin / collega zei, we maken jou verjaardag nog wel een keer goed wand ze was niet geweest omdat ze snotterde. Ik zeg dat komt wel een keer. En anders maar niet dacht ik erachter aan
Ze kan wel de hele week werken en op d'r broers verjaardag / tuinfeest komen maar niet naar mijn verjaardag.
Om al die rot smoesjes iedere keer heb ik een jaar of 4 -5 mijn verjaardag afgeschaft. Ook omdat ik sommige alleen maar op de verjaardag zag en de rest van het jaar niet. Gewoon om mezelf te beschermen tegen al die teleurstellingen. Nu wilde er toch 2 komen ook omdat ik ziek was geweest. Nou vooruit dan maar ik probeer het nog een keer. Nou het was weer een fiasco
Tut 1 zou tussen half 4 en 4 uur komen. Smsde ik kom zo meteen (het was 12.45) Oke mij ook goed. Ze kreeg vrij omdat er niks te doen was. Belde aan gefeliciteerd hier is het cadeau maar ik ga meteen weer wand ik moet thuis nog poetsen wand ik krijg vrijdag bezoek. 2 dagen later  :-\
En zo'n poets miep is het niet dus nu ook niet. Het zal me niks verbazen dat ze die middag niks gedaan heeft zoals gewoonlijk.
En tut 2 snotterde omdat ze niet kwam. Dat was ook weer de laatste keer. hun willen komen en ze komen niet maar ik bleef weer met alles zitten. En bedankt!
Het zal wel aan mij liggen dat ik het niet meer snap denk ik dan.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Zo na vandaag heb ik er al 2 werk weken op zitten van 2 uur per dag. Ik vind dat ook meer dan genoeg zeker omdat ik 's middags ook nog afspraken heb staan.
Maar als ik zie wat daar allemaal gebeurd en dat er iemand zonder dat die ziek is in de ziekte wet kan gaan dan snap ik er helemaal niks meer van.
Een ander is eergister weer kunnen beginnen nadat hij 3 maanden terug op staande voet is ontslagen dan denk ik weer, wat een slap bedrijf ik wil hier weg
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vanmorgen bij kruidvat weer 2 pakjes brief papier gekocht. Een ervan is echt mooi. Nu kan ik weer brieven schrijven. Dat deed ik al maar nu met meer afwisseling in papier. Dat is ook altijd leuk. Ik heb nu 8 penners waarvan 1 man en 7 dames. Ik vind het heel leuk om te doen en elkaar wat te vertellen. Ik vind het ook leuk om post te krijgen i.p.v. alleen maar rekeningen.
Vandaag een dagje vrij. Morgen weer 2 uurtjes werken en dan donderdag weer vrij en dan vrijdag weer werken. Zo kom ik de week wel weer door. Verder ben ik nog bezig met kaarten maken ook altijd leuk. De kerstkaarten heb ik al weer klaar voor dit jaar. De rest wat over is is voor het volgend jaar maar weer
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Ik kijk al erg uit naar 5 december. Ik ben vanaf maandag al bezig met kado's te kopen en in te pakken. Ik mag met een vriendin / collega en haar ouders en broer mee doen met pakjes avond en dat vind ik kei leuk.
Ik ben al bijna klaar met inkopen doen. Alleen nog 2 gedichten maken en dan ben ik klaar. Ieder krijgt er 1 gedicht bij dat is wel leuk.
Wij thuis doen er toch niks aan dus doe ik met hun mee. Lekker gezellig vind ik dat
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Zo 5 december zit er ook weer op. Ik had het gezellig gehad maar de kadootjes vielen een beetje tegen. Nu moet je een gekregen paard niet in de bek kijken en dat zal ik dan ook niet doen maar van m'n vriendin die zo creatief is had ik wel leuker dingen verwacht. Maar goed het gaat om het idee en de gezelligheid. Je hebt er wel werk van gemaakt en de kado's zorgvuldig uitgezocht zei haar moeder. Dat is toch niks meer dan normaal dacht ik. Op naar het volgend jaar

Vandaag is vriend lief eindelijk aan het werk. Het werd ook wel eens tijd wand ik werd die man hier de hele dag op de bank erg moe. En hij had allang een baan kunnen hebben als die maar niet zo zeikerig was met alles. Ook bij het UWV zeiden dat hij allang aan het werk had gekund. Blij dat een ander het ook een keer zegt.
Straks weer even naar de markt en met de 2 dames en heer wat drinken en frietjes eten en dan weer naar huis.
Heerlijk het huis weer voor mij alleen. Soms denk ik was ik nog maar vrijgezel toen deed ik meer en had meer rust dan nu.
Ik moet me niet druk maken en ontspannen maar dat lukt me zo niet echt goed vandaar dat ik blij ben dat die de deur uit is
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vanmorgen nog even naar de action geweest. Daar loop je ook nooit zonder een gevulde tas naar buiten  ;D
En dan bijna kerst....
Ik heb totaal geen kerst gevoel. Ik heb wat dingetjes in de kamer staan maar die ben ik nu al weer moe. Ik wou gisteren alweer alles opruimen.
Straks krijg ik nog bezoek. De moeder van een collega van me komt op bezoek. Even weer bij kletsen.
Gisteren een blog gemaakt op facebook. Daar kan ik mijn verhaal kwijt
Ik had gisteren 2 boeken gekregen die ik had besteld. Een van Silas en een van de avonturen van Jack Holborn. Echt jeugd sentiment.
Ik heb de dvd ook van allebei en nu de boeken ook. Ik ga er straks in beginnen.
Ik wens iedereen alvast fijne feestdagen en een gezond nieuw jaar toe
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Kreeg ik vandaag een kerstkaart van de vrouw van een oud collega. Zij schrijft de kaarten altijd en nu stond alleen haar naam erin + familie erachter. Zou haar man overleden zijn? Denk ik dan. Wand anders schrijft ze altijd hun namen erbij en nu niet. Dat vind ik zo vreemd. Anderzijds als dat zo zou zijn dan had ik toch wel een rouwkaart gekregen denk ik zo. Nee ik weet even niet wat ik ervan moet denken. Ook 1 persoon heb ik geen kaart terug gestuurd. Ik had er even geen zin in. Het hele jaar door hoor je niks van ze en dan wel met de kerst een kaartje. Nee dank je geen zin in.
Nu gaan weer 3 vervelende dagen komen. 1 dag is alles dicht en de 2e kerstdag zijn hier de supermarkten gewoon open en showrooms en ik weet niet wat allemaal meer. Wat is nu kerst op zo'n manier?
Ik heb nu al weer zin om alles op te ruimen. Echt erg....
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Kerst....
Wat is kerst als je weer snip verkouden op de bank ligt zoals ik.  Niks....
Eerste kerstdag even naar mijn ouders en daarna snel naar de ouders van mijn vriend en toen naar huis.
We hebben lekker gegeten maar ik heb de hele dag op de bank gehangen met een snotter neus en een flinke hoest.
Pfff heb ik weer...
Nu gaat het de goede kant op. Dat werd ook wel eens tijd. Mijn stem is ook weer bijna terug ook handig.
Straks nog even met P & A naar het dorp wat drinken en een frietje eten. Ik wil toch even gaan het is de laatste keer voor dit jaar volgend jaar gaan we weer verder  ;D
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Allereerst de beste wensen voor 2016 en dat die veel goeds en moois mag brengen. Ik ben met oudjaarsdag thuis gebleven. M'n vriend ging al om 21.30 naar bed maar daar had ik even geen zin in. Ik heb om 12 uur nog vuurwerk gekeken. En mijn nieuwe camera uit geprobeerd. Dat ding maakt mooie foto's. De andere heb ik te koop staan. Het is nog een goede wand die had ik vorig jaar augustus gekocht maar ik wilde er een met wat meer mogelijkheden. Het was even kijken hoe dat ding werkte maar het is best goed gelukt. Eerste nieuwjaarsdag bij mijn ouders geweest en daarna naar de ouders van m'n vriend en toen naar huis. De hele dag niks gedaan eigenlijk alleen aan mijn brei werk gewerkt. Ik kreeg op 31 december in een keer in mijn hoofd om te gaan breien. Ik wou al een brede warme lange sjaal maar nu dacht ik waarom maak ik die dan niet zelf? Ik naar de winkel brei naalden gekocht en garen. Ik zeg het moet een brede lange sjaal worden hoeveel bollen heb ik dan nodig? Twee heb je genoeg aan zei de vrouw. Nou niet dus. Ik kwam niet eens zover dat mijn nek bedenkt was. 2 januari terug en nog 2 bollen bij gehaald. Ik ben nu  met de laatste bol bezig en het begint erop te lijken. Ik heb ook al een andere kleur gekocht voor nog een sjaal maar dan wat smaller. Ik heb het helemaal te pakken. Straks weer met P & A wat gaan drinken en frietjes eten en dan is de maandag alweer een heel eind om
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Heb ik laatst een nieuwe blog gemaakt via facebook en nu kan ik die in het zoek rubriek niet vinden. Vreemd.... Volgens mij moeten er eerst mensen lid zijn of zo voordat je in de zoek lijst komt te staan.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Wat een verschil hier in Nederland. Boven in ligt er sneeuw en ijs en in het zuiden is het 9 graden en een beetje regen. Wat een contrast.
Ik ben nu bezig met het huis te poetsen. Dat kan ik beter doen als ik alleen ben. Wand als vriend lief in de kamer zit poetst het niet prettig en al helemaal niet als ik voor poets toesie word uit gemaakt.
Ik doe gewoon 1x in de week a 2 weken de schoon maak is normaal toch? Gister is de hele afwas weer blijven staan zo irritant.
Vandaag krijg ik mijn sjaal wel af die ik aan het breien ben. Dan kan ik verder met de volgende. Dat word een donker grijze en een smallere.
Zo tot later en een fijne dag anders tot morgen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vanmorgen even commissaris Rex gekeken. Zo'n leuke serie.
Straks even een donor broodje halen en dan kan het weekeind weer beginnen.
Gister was bij de arts ook alles goed. Weer een zorg minder en nu sta ik op de wachtlijst voor de laatste operatie en dan heb ik alles gehad. En dan maar hopen dat alles goed blijft gaan.
Ik hoef nu 2 maanden niet te werken dat is gisteren met de arbo geregeld.  Vriend lief zei; je had moeten zeggen dat je wat te doen wilt hebben en gewoon wilt gaan werken voor 2 uur per dag.
Ga weg ik ga niet werken ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd. Hij vind het behouden van mijn vaste baan zo belangrijk. Nou ik niet. Ja het is fijn om een vaste baan te hebben maar mijn gezondheid gaat nu voor. Sorry en dan kan mij die baan gestolen worden. Ze korten me nu ook in de financien en daar ligt ook niemand wakker van.
Ja je moet laten zien dat je wilt en kunt werken...
Sorry maar ik laat niemand meer zien dat ik kan en wil werken. Ik heb me genoeg bewezen de laatste 17 jaar daar en wat krijg je er voor terug? Niks stank voor dank. Nee die tijd is voor bij ik denk nu alleen nog maar aan mijzelf en niet meer aan het bedrijf sorry maar daar hebben ze het zelf  naar gemaakt.
Ik heb op facebook een blog gemaakt waar ik mijn verhaal en frustraties kwijt kan en dat is heel fijn. Alleen kan ik het via mijn fb niet vinden in de zoek rubriek dat vind ik vreemd. Misschien omdat ik alleen lid ben dat het dan niet pakt of zo geen idee
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vandaag naar het werk voor de koffie zo geen zin in  :od:
Leiding pipo heeft mee gekregen denk ik dat ik nog niet kom werken en dan moet er weer een gesprekje plaats vinden  :Yuck:   Schijn heilig gedoe
Als ik daar ben die 2 uur die ik werkte werd er ook niet naar me om gekeken dus hoeven ze nu ook niet te doen alsof ze me missen.
Even snel op en neer en weg wezen
Vriend lief zit ook te zeiken dat ik moet gaan werken en moet laten zien dat ik het kan. Rot op ik heb wel wat anders aan mijn hoofd dan werk. Ik bewijs me voor niemand meer die tijd is voorbij.
En als ik in oktober eruit moet heeft het nu werken totaal geen toegevoegde waarde gehad en dat heeft het nu al niet eens
Ik heb rust nodig maar ik krijg zo echt geen rust
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Zo, het weekeind ook weer voorbij. Vrijdag was m'n vriend jarig maar ja die viert ook niks dus dat was makkelijk. Zaterdag naar de kapper geweest en vandaar uit naar een verjaardag.
Toen ik daar weg ging begon het te hagelen. En hier thuis is niks gevallen. Als het weer goed is ga ik a.s. zaterdag weer naar haar toe dan gaan we weer een knutsel middagje van maken.
Altijd wel gezellig. Straks weer naar de markt en met P & A & F frietjes eten en bij kletsen. Ook altijd gezellig. En voor je het weet is de dag alweer om.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Alweer dinsdag wat gaat het toch weer snel. En zo koud brrrrrr. Straks even grote knipvellen halen. Ik kan een kalender maken maar heb alleen nog grote vellen nodig.
Net nog een nieuwe pagina aangemaakt op facebook. Ook altijd leuk om te doen. Lekker weer creatief bezig geweest. De apotheek heb ik ook al gehad. Weer iets dat ik kan schrappen
voor vandaag. Ik ben aan het denken om te gaan lopen dat is niet zo koud dan op de fiets.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vandaag een dagje vrij van afspraken. Ook wel eens fijn. Gisteren in het ziekenhuis ging ook alles goed over een half jaar weer terug komen.
Vandaag een boodschap halen ik wil vanavond zoetzuur rundvlees maken met rijst. Het word de eerste keer dus geen idee of het lukt en hoe het smaakt.
Verder een blokje om wandelen en daarna wat knutselen. Ik ben een kalender aan het maken met 3D vellen. Gaat wel leuk uit zien. Hoop ik.
Ik ben alleen nog aan het knippen. Zaterdag naar een vriendin daar maken we ook weer een knutsel dagje van. Ook altijd gezellig.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vanmorgen weer een uur in het ziekenhuis rond gehangen. Maar goed ook weer overleefd. En na 4 dagen eindelijk een bericht gekregen van een collega of we wel of niet naar de binnen speeltuin gaan met haar oudste. Erg dat het allemaal zo lang moet duren voordat je een reactie krijgt. Ik baal hier zo van iedere keer. Maar uit eindelijk is het antwoord nee. Had je daar zolang over moeten nadenken? Och ja zal wel weer aan mij liggen. Ik ben altijd wat sneller met dit soort dingen. Ze bekijkt het nu maar wand het is altijd hetzelfde. Nee, nee, nee maar owee als zij iets wil dan moet ik klaar staan. Niet meer he.
Vandaag lekker rustig aan doen. Morgen naar een crematie maar daar ben ik nog over aan het twijfelen of ik zal gaan.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Nou ja zeg...
Belt een collega / ( vriendin wat je als vriendin noemt) mij op dat haar oudste (6) nog niet is vertrokken met het vliegtuig omdat er sneeuw ligt is het al 3x uit gesteld.
Goed kan gebeuren waar wat kan ik ermee? Haar vader zou dat kind op het vliegtuig zetten en zij zou hem hier ophalen. Ik zou dus nooit mijn kind van 6 alleen op het vliegtuig zetten he. Maar goed die dus wel.
Eindelijk is hij gister avond toch aangekomen. Ik snap het niet ze heeft 2 kinderen 6 en 4 en die jongste mag nooit komen. Even ter verduidelijking die kinderen wonen in Turkye en zij en haar man zouden vorig jaar ook erheen vertrekken maar nog steeds zijn ze hier. De oudste is al 3x mogen komen wand mama mist hem zo erg. Ja...en de dochter dan? Ja die mis ik ook. En waarom mag die dan niet komen???
Ook als je foto's ziet 1 van haar en haar dochter en 20.000 van haar en haar zoon. Dat kind moet toch ook voelen dat moeders haar links laat liggen lijkt mij. Dat kind is vanaf haar geboorte al bij andere gedumpt. Ze had ook geen 2e moeten krijgen maar ja madam wou niet luisteren en was eigenwijs maar nu is het kind daar de dupe van. Jammer. Bij de opa en oma heeft ze het goed dat wel maar ze moet bij haar eigen ouders zijn vind ik. Dus deze is nu 2 weken hier. En zij moet gewoon werken. Nee dan heb je er wat aan...
Sommige dingen gaan me boven mij petje.
Life can be so beautyfull
so follow your heart