Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Zeur, Zaag & Klaag Topic

Gestart door Iwan, 25 februari 2007, 05:10:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Iwan

Hier kun je lekker zeuren, klagen en je frustraties van je af schreeuwen!
Dus ................  Waar heb jij je aan geërgerd vandaag?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

jaantje

Ik heb me nu nog nergens aan geergerd *G

MooW

Net aan mn vader! Die maakte zo'n rotopmerking!!
Ik was wat tegen hem aant vertellen maar merkte dat hij totaal niet luisterde en dan zeg ik; 'Je luistert gewoon niet, zal je nog een keer wat vertellen!'
En dan hoor ik hem in de keuken zeggen; 'Het interesseert me allemaal niet'
Dan kani k echt boos worden, waar slaat dat op?!!?
Vind k echt niet leuk dat ie dat zei ofzow... ben nu wel btje verdrietig :s
Dat zeg je toch niet?! :@ Ãâ€"Ã,µ

Lynn

Citaat van: MooW op  4 maart 2007, 14:45:13
Net aan mn vader! Die maakte zo'n rotopmerking!!
Ik was wat tegen hem aant vertellen maar merkte dat hij totaal niet luisterde en dan zeg ik; 'Je luistert gewoon niet, zal je nog een keer wat vertellen!'
En dan hoor ik hem in de keuken zeggen; 'Het interesseert me allemaal niet'
Dan kani k echt boos worden, waar slaat dat op?!!?
Vind k echt niet leuk dat ie dat zei ofzow... ben nu wel btje verdrietig :s
Dat zeg je toch niet?! :@ Ãâ€"Ã,µ

Bij mijn vader merk ik ook wel eens dat hij niet luistert, dan zit ie weer even in zijn droomwereldje  :-\

Bo

Ik heb gisteren een hele mooie lipstick gekocht...Wat denk je ? krijg ik hem niet uit de verpakking  8)

Eric

Ha ha, Bo een beetje grof geweld misschien ???

Ik kan me wel een beetje voorstellen dat je dat niet echt een leuke reden vind om iemand bij je te laten logeren Dushi, dan verzin je toch gewoon een goed smoesje  ;)

Je vader heeft vast niet zijn beste dag Moow, af en toe luistert hij toch wel naar je ???  8)

Wat een ellende zonder auto he GJ, daar weet ik alles van.

Margje

HET sneeuwt in Maart..hoe verzin je het...wat een pokkeweer en nog koud ook!!!!!!!!!!! Ãâ€"Ã,µ

Iwan

Klote @home, ben afgesloten van de kabel, dus geen internet, telefoon en tv meer.
Er heen gebeld met de vraag waarom ik ben afgesloten, staat er volgens hen nog een rekening van €30,- open, en volgens mijn bankafschriften is het netjes betaald, ze versturen nu in elk geval een verzoek om mij weer aan te sluiten, een verzoek om weer aangesloten te worden terwijl je wel netjes hebt betaald.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

En hoelang gaat dat duren dan Iwan??? Een halfjaar??  ???

Cheops

Inderdaad Margje,kan lang duren  :(
Zij willen eerst hun kant van het verhaal vertellen,en dan Iwan pas  Ãâ€"Ã,µ
Zelf geen ervaring mee,maar wel met een kennis van mij,ook al zegt Iwan ook ik heb al 300 keer betaalt  ???
Fuck Essent  Ãâ€"FU

Metalholic

Ik klaag even over zogenaamde members die alleen maar komen te spammen. Leuk hoor.

Lynn

Ja inderdaad, erg irritant
Als het goed is heb ik alles nu verwijderd

Iwan

Citaat van: Margje op 23 maart 2007, 09:27:20
En hoelang gaat dat duren dan Iwan??? Een halfjaar??  ???
Geen idee, maar vind het wel kloten, vooral omdat zwe zelf ook niet zeker weten welke rekening ik niet zou hebben betaald.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

ff weer met @home gebeld, het kan 14 tot 21 dagen duren voor ik weer ben aangesloten. Ã,¶Ã,Â¥Ã,¶
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

XXXX

tss nou praat me er niet van.. stomme @home  Ãâ€"Ã,µ belachelijk dat het zo lang moet duren!

jaantje

@home  Ãâ€"Ã,µ  gister weer eens 2 uur zonder internet,tv en telefoon gezeten.

Pinnie

Vrijdag 2 grote mappen voor school inleveren en ben nog lang niet klaar.
Ãâ€"hb

Cheops

Citaat van: Iwan op 24 maart 2007, 15:00:26
ff weer met @home gebeld, het kan 14 tot 21 dagen duren voor ik weer ben aangesloten. Ã,¶Ã,Â¥Ã,¶
Denk het niet Iwan,je zal wel een verleden hebben,monteur mot langs komen,praat ik over minimaal 200 Euro  ???,laag geschat. >:(
Voorrijdkosten,u zegt  Ãâ€"Ã,µ,jullie fout,zij zeggen  Ãâ€"k
En Daarna begint het Adminipret,wens ik u niet toe  Ãâ€"pa
Duurt wel ff langer,ben wel Essentklant en nergens last van  ???
Maar zal wel goed komen  Ãâ€"TU

Cheops

Hierbij doe ik wel mede dat ik die ellende niet heb,ben Essentklant al voor 18 jaar  Ãâ€"app

Cheops

maar blijf ook altijd bij 1 bedrijf,ander elec,ander gas,ander internet aanbieder gaan niet samen  Ãâ€"Ã,µ
Heb alles bij Essent gehouden,en zal ik blijven doen,want goedkoop is duurkoop  :(
Al die ander prut mot ik niet,ben duurder uit,maar goedkoop inslaan,heb 4 computers op internet voor 30 euro.
Heb wel 1 gezin,tip voor iedereen,ze rommelen ook wel iets ff,maar schakel nooit over(tip) øL