Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Forumtroll stapt over

Gestart door Seahopke, 4 september 2016, 17:16:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Seahopke

Hoi allemaal,

Jaaaaaaren geleden kwam ik in aanraking met stichtingen die zich bezig hield met zwerfkatten en via deze clubs ben ik aan huisdieren gekomen. Als je dieren hebt moet je ook goed voor ze zijn en waar vind je informatie? op het internet.
Op fora over dieren had ik me her en der aangemeld, het ene forum heb ik met veel onenigheid en ruzie verlaten, het andere forum was niet meer van toepassing of de algemene leeftijd was me wat te laag geworden en andere forums zijn zo'n beetje doodgebloed of leeggelopen.
Het Kwebbelforum van Sugamilk heeft het nog een lange tijd volgehouden en ik heb daar legaal voor troll mogen spelen wat soms hilarische momenten opleverde... dat is nu verleden tijd.
De tijd dat Sociaal Media het over ging nemen van internetfora lijkt nu weg te ebben en ik heb besloten dit forum eens te bekijken en wat te volgen..
Mijn aard is niet dat ik veel zal posten of veel aanwezig zal zijn; op het kwebbelforum ben ik een soort dagboek begonnen: Seahopke's log  echter ik denk niet dat dit terug gaat komen.
Mijn situatie: Ik ben een kerel van 43 jaar en getrouwd met Daniëlle. Samen hebben we 7 katten, we wonen in een maissonnetteflat in een multiculturele wijk met mensen in de wijk die niet altijd weten wat ok is en wat niet.
Samen met mijn vrouw vind ik het leuk om erop uit te gaan zoals musea en pretparken bezoeken; de meetings van het kwebbelforum hebben we leuk gevonden en misschien komt het er eens van een meeting van dit forum mee  maken.. je weet maar nooit h
Mijn vrouw werkt in de schoonmaak: een psychisch ziekenhuis/ instelling c.q. inrichting en dat doet zij al sinds we in Nijmegen zijn komen wonen.
Ik heb verschillende banen gehad zoals montagewerkzaamheden, reparatie van lasapparatuur,  baantjes bij technische diensten als storings/ onderhoudsmonteur en momenteel probeer ik het bij Philips: het installeren van medisch apparatuur in ziekenhuizen in binnen- en buitenland. Elke dag rijdt ik van Nijmegen naar Best en weer terug, behalve als ik vrij ben of als ik op klus ben: per klus zo'n 1 a twee weken en misschien zo'n 10 keer in het jaar of zo.
Met vriendelijke groet,

Gertjan Heien

Willeke

hé een bekende :D leuk je hier te zien seahopke!

Seahopke

Met vriendelijke groet,

Gertjan Heien

Peaches

Welkom! Gezellig dat je er bent

stef38


Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

Hey Seahopke, van hart welkom op het forum, HAVE FUN!!!

carola

Welkom seahopke ook namens gjk

Kattenhuis


attje

In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Seahopke

Dank jullie allemaal [emoji2]


sincerely,

Gertjan alias Seahopke
Met vriendelijke groet,

Gertjan Heien