Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Praten over seks test

Gestart door Iwan, 27 december 2006, 01:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Over seks praten is moeilijk, maar het is wel nodig om er iets meer van te maken.

Sommige stellen geven elkaar als een politieagent aanwijzingen tijdens het vrijen ('Links! Rechts! Stop!').
Anderen blozen al bij de gedachte dat ze hun partner zouden zeggen wat ze lekker vinden.
Zwijgen tijdens het vrijen komt erg veel voor, en dat betekent dat je partner je gedachten moet lezen.
Hoe goed communiceert u in uw seksuele relatie?

Beantwoord de volgende vragen (zo eerlijk mogelijk)


Doe de test. >>

klik op het plaatje om de test te doen
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Je score op deze test is 19. Dit betekent dat er weinig is wat jullie niet hebben geprobeerd of besproken. Jullie hebben hierdoor ongetwijfeld een fantastische seksuele relatie. Gefeliciteerd!

Nevyn

Je score op deze test is 16. Dit betekent dat jullie wel communiceren, maar niet genoeg. Neem wat meer tijd voor elkaar, wees eerlijk en schaam je er niet voor om te zeggen wat je denkt of voelt, dan komt het vast allemaal goed (of wordt het nóg beter).

Lynn

Je score op deze test is 19. Dit betekent dat er weinig is wat jullie niet hebben geprobeerd of besproken. Jullie hebben hierdoor ongetwijfeld een fantastische seksuele relatie. Gefeliciteerd!

Metalholic

Je score op deze test is 19. Dit betekent dat er weinig is wat jullie niet hebben geprobeerd of besproken. Jullie hebben hierdoor ongetwijfeld een fantastische seksuele relatie. Gefeliciteerd!

carola

Je score op deze test is 19. Dit betekent dat er weinig is wat jullie niet hebben geprobeerd of besproken. Jullie hebben hierdoor ongetwijfeld een fantastische seksuele relatie. Gefeliciteerd

Iwan

Je score op deze test is 5. Dit betekent dat jullie echt moeite hebben om met elkaar te praten.
Lastig, want zonder positieve of negatieve feedback kan je partner onmogelijk weten of hij/zij het goed doet.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Citaat van: Iwan op 13 november 2011, 20:37:10
Je score op deze test is 5. Dit betekent dat jullie echt moeite hebben om met elkaar te praten.
Lastig, want zonder positieve of negatieve feedback kan je partner onmogelijk weten of hij/zij het goed doet.


Je moet toch meer communiceren kijkend naar je uitslag ;)

Iwan



Citaat van: Margje op 19 november 2011, 20:39:08
Citaat van: Iwan op 13 november 2011, 20:37:10
Je score op deze test is 5. Dit betekent dat jullie echt moeite hebben om met elkaar te praten.
Lastig, want zonder positieve of negatieve feedback kan je partner onmogelijk weten of hij/zij het goed doet.

Je moet toch meer communiceren kijkend naar je uitslag ;)
Heb dan ook geen (seks)partner hé, dus eigenlijk best logisch allemaal.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Margje op 19 november 2011, 20:39:08
Citaat van: Iwan op 13 november 2011, 20:37:10
Je score op deze test is 5. Dit betekent dat jullie echt moeite hebben om met elkaar te praten.
Lastig, want zonder positieve of negatieve feedback kan je partner onmogelijk weten of hij/zij het goed doet.


Je moet toch meer communiceren kijkend naar je uitslag ;)

Uw score is aan de lage kant (6-11 punten)
Dit betekent dat jullie wel communiceren, maar niet genoeg.



Ik zie vooruitgang!
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."